Uskallanko luottaa?

Uskallanko luottaa?

Käyttäjä tittelituure65 aloittanut aikaan 19.10.2015 klo 06:28 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä tittelituure65 kirjoittanut 19.10.2015 klo 06:28

En edes tiedä kirjoitanko oikeaan paikkaan.Alussa kaikki tuntui ihanalle ja täydelliselle.Olin uudessa suhteessa ja onnellinen.Vuoden jälkeen huomasin puolisoni käytöksen muuttuvan minua kohtaan .Alussa hän piti kuin kukkaa kämmenellä ja minä nautin saamastani huomiosta.Mutta mitä kauemmin olemme olleet yhdessä, tuntuu kuin kaikki hieno ja ihana lipuisi kuin hiekka kauas ulottumattomiin.En tunne olevani enää hänelle muuta kuin kämppäkaveri ja koti orja.Seksikin oli alussa mahtavaa ja harrastimme sitä usein.Nykyisin se tuntuu olevan vain pakollinen velvote ja minun pitää useimmiten tehdä naisena aloite. Huomasin myös hänen puhelimessaan hänen aikaisemman naisystävänsä sähköpostiosoitteen ja puhelin numeron vaikka mieheni on vannonut ettei pidä yhteyttä ko.henkilöön enää.Hän on sanonutkin että olen äärimmäsen mustasukkainen hänestä.Itse en koe asiaa näin vaan haluaisin vain että saisin olla kerrankin edes onnellisessa ja hyvässä liitossa ilman pelkoa ja ahdistusta. Jokin mättää mutta mikä? Voiko kyseessä olla toinen nainen taikka jokin jännityksen hakeminen …kertokaa hyvät ihmiset mielipiteenne..