Aikuisen elämää

4 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Siljakuu aloittanut aikaan 25.02.2016 klo 21:03 kohteessa Aikuisen elämää

🙋 Uskallaudun johonkin nyt avautuun. Ketään minulla ei oo kenelle purkaa. Kahden päivän sisällä on sattunut niin paljon ja yksikään niistä ei hyvää… Yhdestoista isku on minulle jo varmaan liikaa. Sitä en fyysisestikkään enää kestäisi. Niin ihana mies ja lapsi minulla, kaiken olen todennäköisesti pystynyt peittään. Keho reagoi kuumeilemalla, pelkään…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 04.03.2016 klo 10:55 kohteessa Aikuisen elämää

Jännittääkö sinua esiintyminen tai muiden seurassa olo? Tuntuuko välillä, että olet ainoa joka jännittää? Rajoittaako jännittäminen opiskelua ja muuta elämää? Entä miten jännitystä voisi helpottaa? Helpotusta jännittämiseen -nettiryhmä on tarkoitettu kaikille 18-35-vuotiaille opiskelijoille. Ryhmässä voit keskustella luotettavassa ja turvallisessa ympäristössä jännittämisestä toisten samankalteisessa elämäntilanteessa olevien kanssa. Voit saada ja antaa…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 02.03.2016 klo 19:51 kohteessa Aikuisen elämää

Kai tää nyt sitten on sitä masennusta… En tiedä auttaako tää jauhaminen mitään tai ketään… 9 millinen burana olis varmaan paras lääke… Haluaisin eristäytyä koko maailmasta. Sulkeutua omaan pieneen kammariin ja olla siellä koko loppu helvetti… Jokainen päivä tuntuu niin vaikealta… Oikeen noloo valittaa täällä kuinka kurja rääpäle on, mutta…

Käyttäjä jessika3 aloittanut aikaan 02.03.2016 klo 05:12 kohteessa Aikuisen elämää

IOlen nelikymppinen koko ikäni mielenterveysongelmien kanssa paininut nainen Teininä sairastuin vakavaan paniikkihäiriöön mikä onneksi saatiin lääkkeellä kuriin. Aina olen kuitenkin ollut surumielinen, pelokas ja huolestunut kaikesta. On ollut masennuksia, pelkotiloja, alkoholin käyttöä ahdistukseen. Monia eri lääkkeitä koitettu.. Olen taistellut läpi elämän. Vuosi sitten lääkäri ehdotti jos koitat ilman lääkitystä mitä…

Käyttäjä Tiitiäinen aloittanut aikaan 11.10.2015 klo 12:15 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt se täytyy vihdoin tunnustaa. Olen rakastunut. Toiseen mieheen. Tilanne on siinä mielessä hallinnassa, että kyseessä on vain minut tunteeni, salassa sisimmässäni. Olemme samalla työpaikalla ja näemme arkena paljon. En ole lähestynyt kosketuksella enkä millään tavalla häntä, mutta vetovoima on valtava. Rakastan myös omaa miestäni, paljon. Tämä toinen mies tuntuu…

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 28.08.2012 klo 11:29 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Ajattelin tämän viestin yhteydessä sitä, että ahdistavat muistot, jotka ovat mielessä kipuna, voisivat jakamalla helpottua. Itselleni on nyt kipeä muisto se, minkä sukulaiseni kertoi sairastumiseni alkuajoilta. Muistan sen jollakin tavalla itsekin. Olin hyvin masentunut. Kun hän oli käymässä luonani, ei verhoja saanut avata. Oli kesä, ja minä en kestänyt…

Käyttäjä Jenny4 aloittanut aikaan 03.03.2016 klo 18:04 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla diagnosoitiin tarkkaavaisuuspainotteinen adhd ja olen syönyt Concertaa nyt vajaan viikon. Kolme ekaa päivää meni 1x18mg, mutta vastetta ei juuri tullut, joten lääkäri kehotti nostamaan kahteen tablettiin päivässä. Olo on aika kamala. Mielen huomaan rauhoittuneen ja tasaantuneen ja pystyn jopa nukkumaan ilman unilääkkeitä. Nostosta on nyt kolme päivää. Leposyke on…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 03.03.2016 klo 16:05 kohteessa Aikuisen elämää

Yritin syksyllä itsemurhaa. Voin myöntää sen täysin avoimesti. Olin aivan loppu henkisesti ja fyysisesti. En nähnyt mitään muuta ulos pääsyä ahdistuksesta. No niin kuin voitte päätellä, en onnistunut… Ja aika vaisuhan se yritys oli… Jos olisin oikeesti halunnut kuolla, olisin vetänyt vaan kaikki lääkkeet mitä kaapista löytyy. Joten en varmaan…

Käyttäjä Onnetar82 aloittanut aikaan 09.02.2016 klo 08:57 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä on ystävyys? Ystävä on sellainen joka pysyy rinnalla vaikeinakin hetkinä ja jaksaa kuunnella minua vaikka jutut olisikin masentavia. Ystävä on sellainen jonka kanssa nauretaan ja pidetään hauskaa. Myös surulliset asiatkin voi kertoa. Onko tällaisia ystäviä paljon? Vuosi sitten minulla oli paljon ystäviä. Viestejä lähetettiin joka päivä ja usealle yhtäaikaa.…

Käyttäjä Auringonkukkanen aloittanut aikaan 10.06.2015 klo 00:52 kohteessa Aikuisen elämää

Moi, olen 30-vuotias nainen. Minulla on todettu masennus ja pakko-oireinen häiriö. Olen tällä hetkellä kesäkuun loppuun saakka sairaslomalla ja ennen sen loppua olisi tarkoitus tavata psykiatri, joka varmaan arvioi onko tarvetta jatkaa sairaslomaa jne. Olen siis työtön, joten en ole sairaslomalla töistä, mutta sairaslomalla kuitenkin. Sain tiedon, että saisin opiskelupaikan…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: