Aikuisen elämää

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Hassu tekstintekijä aloittanut aikaan 27.06.2009 klo 08:46 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 44-vuotias mies ja minulla on vuosien varrelta monta mielenterveysdiagnoosia. Tärkeimmät ja pahimmat ovat kaksisuuntainen mielialahäiriö ja yleistynyt ahdistunei- suushäiriö.Toistakymmentä vuotta sitten minulta hylättiin kuntoutustuki,samoin v.2005. Viime talven vaikeuksieni takia hoitava lääkäri kirjoitti minulle B-lausunnon pysyvää eläkettä varten ja muutaman kuukauden odottelun jälkeen se meni hieman yllättäen läpi.Olihan lääkäri tosin…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 08.05.2017 klo 19:59 kohteessa Aikuisen elämää

Eli tajusin sen ettei kukaan tässä maailmassa tunne sääliä toista kohtaan ja pahinta on itsesääli. Pitää yrittää vaan pysyä hengissä ja pitää pää pystyssä. Aiemmin luulin että kaikki säälisi mua kun oon pohjalla, mutta tajusin ettei kukaan mua sieltä nosta. Ite mun on sieltä kiivettävä päivän valoon. Muistakaa: KUKAAN TÄSSÄ…

Käyttäjä asiakaskaksi aloittanut aikaan 02.05.2017 klo 10:26 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 22v ja ammattiautoilija ja raskaan liikenteen autokorjaaja. Olin töissä pienessä firmassa jossa korjasin autoja ja ajoin rekkaa. Yhtenä yönä väsyyneenä sain jonkunlaisen kohtauksen ja heräsin sairaalassa. Jossa olin viikon ja kerrottiin et sairastan epilepsiaa. Olen nyt ollut kolme kuukautta sairaslomalla mutta en voi enää palata vanhaan työhöni ikinä. Vielä…

Käyttäjä Ruusunen92 aloittanut aikaan 11.05.2017 klo 08:35 kohteessa Aikuisen elämää

Olen todella yksin ja stressaannun varsinkin uusien ihmisten näkemisestä. Miten voisin kokea oloni mukavammaksi elämäni parissa? 😭

Käyttäjä cheeta aloittanut aikaan 08.05.2017 klo 16:01 kohteessa Aikuisen elämää

Mua on enemmän tai vähemmän ahdistanut reilu 10 vuotta. Aina oon pistänyt kilpirauhasen vajaatoiminnan piikkiin kaiken.. Vasta nyt kun oon ollu alkoholista erossa ja pääkin selkiytynyt niin olen alkanu ymmärtämään ongelmien yhteyttä synkkään lapsuuteeni.. Vanhemmat ei koskaan kehuneet, kannustaneet tai pitänyt yhtään minään.. Aina vain sai ivaa ja väheksymistä kokea.…

Käyttäjä gaia72 aloittanut aikaan 09.05.2017 klo 21:01 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen nainen, jolla on ADD. Olen sosiaalinen ja ympärilläni on paljon ihmisiä, mutta usein tuntuu, ettei mua ymmärretä. Haluaisin tietää, onko muilla ADHD/ADD-aikuisilla vastaavia kokemuksia? Olen itsenäinen ja pärjäävä, ollut kauan työelämässä (15v. samassa työssä) ja nyt, kun on tullut vaikeita tilanteita/haasteita ja liiallista stressiä, koen etten saa apua…

Käyttäjä cheeta aloittanut aikaan 01.05.2017 klo 20:17 kohteessa Aikuisen elämää

Onko toivoa paremmasta oikeasti? Olen kohta 28 ja ei mitään ole tullut saavutettua elämässä. Alkoholilla saanut huolet aina hetkeksi pois ja nyt kun siitä erossa ollut niin tuntuu etten enää tiedä kuka mä olen ja et pitäisi oppia uusiksi elämään.. tuntuu vaikealta jo pelkkä ulos lähteminen. Aina olen ollu ihmisiä…

Käyttäjä Siipirikko aloittanut aikaan 06.05.2017 klo 14:53 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä mitä tekisin. Parisuhde alkanut tuntua pahalle. Muutamat vuodet jo oltu yhdessä, hyvin tiiviisti. Ensimmäinen vakava parisuhde, yhdessä asuen. Aiemmin meni paremmin. Nyt välittäminen puuttuu ja ei oikein puhuta. Monet sanoneet että ansaitsisin parempaa. Tuntuu että toivoa paremmasta ei enää ole, kauan jo odottanut ja toivonut sitä että kohta…

Käyttäjä Katariina22 aloittanut aikaan 06.05.2017 klo 17:22 kohteessa Aikuisen elämää

Kiltin ihmisen ongelma, aina auttanut ja tukenut muita. Nyt tuntuu ettei enää jaksa vaan keskityttävä omaan terveyteen. Tyhjästä kaivosta on vaikea enää ammentaa. Historiasta hieman: pelkäsimme narsisti-isää lapsena ja vahva läheisriippuvuus äitiin. 15 vuotta sitten ensimmäinen mies sairastui alkoholismiin ja jäin 8 viikkoisen lapsen yksinhuoltajaksi.. Löysin uuden suhteen ja kaikki…

Käyttäjä Elämä 2 aloittanut aikaan 04.05.2017 klo 08:37 kohteessa Aikuisen elämää

Harjoittelen täällä olemista Aurinkoista aamua

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: