Uusioperheessä hoidettavakseni sysästyt moniongelmaiset lapset. Valehtelua ja peittelyä.
Minun tarinani on tooodella pitkä!
Rakastuin yksinhuoltajaisään ja muutimme yhteen pari kuukautta sitten. Häneläon 2 alaikäistä lasta. Olemme olleet yhdessä puolitoista vuotta. Seurustelumme aikana lapset ovat oleet aina mukanamme. Minua se ei alkuun häirinnyt mutta viimeisen 10kk se on alkanut ärsyttämään.
Lapsilla on äiti mutta lapset eivät asu tai käy hänen luonaan kuin 1 krt/vk. Toinen n 1 krt/kk. Hän asuu lähellä meitä ja koulua jossa lapset käyvät peruskoulua.
Ongelmia on syntynyt minulla ja lapsilla koska he ovat moniongelmaisia. On syömishäiriöitä molemmilla, läheisriippuvuutta isäänsä, pelko ja ahdistuskohtauksia, pelaamisriippuvuutta, ahdistuneisuutta jne jne. Lisäksi lapsille ei ole asetettu minkäänlaisia rajoja puhumattakaan kodin säännöistä taikka opetettu olemaan ihmisten kanssa. Kohteliaisuutta yms sellaisia tapoja.
Yhteen muuttamisen suunnittelun yhteydessä vaadin näsitä ongelmista johtuen että lapset asuisivat viikon äidillään ja viikon meillä ja minulle kaikki juhlalliswsti lupasivat niin.
Kun arki alkoi. Meni viikko toinen kolmas. Kuukausi toinen. Ja totesin että kumpikaan lapsista ei käy äitinsä luona.
Perhe elämämme on helvettiä minulle koska joudun sietämään näiden narsististen lasten oikkuja ja he elävät minun ja mieheni kotona kuin omistaisivat talon eikä minulta kysytä mitään! Sen tarkemmin menemättä yksityiskohtiin mitä täällä tapahtuu on tapahtunut nyt niin että olen menettänyt työkykyni. Olen jatkuvasti väsynyt ja ärtynyt. Olen yksityisyrittäjä ja palkkasin työntekijän tekemään työt puolestani. n. 50%. Tuloni ovat romahtaneet ja kittuutan muutamalla satasella per kuukausi.
Olen tehnyt sen ensimmäisen ison askeleen ottaessani yhteyttä sosiaalitoimeen ja vaadin tilanteeseeni viranomaisia sekä sellaista lakijuridiikkaa että tähän asetelmaan tulee muutos. Hyvät sanai taikka saarnani eivät ole johtaneet mihinkään.
Rakastan miestäni mutta hän ei ymmärrä että kärsin hänen lastensa takia. Hän ei anna tukeansa minulle kasvatusasioissa enkä saa puuttua hänen lastensa kasvatukseen. Hän ei halua olla exänsä kanssa tekemisissä eikä halua antaa lapsia hänelle. Hän kuormittaa minua alati eikä ymmärrä että olen nyt loppu. Olen menettänyt työkykyni. Olen burn out.
Minulla on vireillä lääkärillä asia terveydentilastani. Jos saan b paperit saan jonkin verran eläketukea elämääni että voin yrittää uudelleen kouluttautumista.
Olen jopa ajatellut että koska lasten äiti ei ole hoitanut lapsiaan vaikka lapset ovat hänellä kirjoilla hänhän on laiminlyönyt lastensa kasvatuksen. Sehän on lastensuojelurikos! MINÄ olen tehnyt hänen puolestaan sen työn mikä HÄNEN olisi kuulunut tehdä. Hän saa tuet lapsista ja elelee leveästi muttei osta koskaan lapsille ruokaa taikka vaatteita, käytä harrastuksissa vietä aikaa. EI MITÄÄN!!!! EI MITÄÄN!!!! Ja miksi mun mieheni suojelee tätä tämmöistä naista?