Kiitos volvomies! Arvostan sitä, että olet ajatellut minua. Kiitos hyvin paljon. Olen kiitollinen sinun tuestasi!! 😀
Mä olen juuri nyt niin rakastunut. Mä näen tätä miestä töissä joka päivä. Me ollaan nyt vuoden päivät olleet samassa työporukassa. Meidän tiimiin kuuluu n. 30hlöä. Noin vuosi sitten ruokatauolla hän tuli mun pöytään istumaan. (istuin yksin) Luulin hänen erehtyneen pöydästä ja mun suojapanssari nousi ylös. Olen hänen kanssa tehnyt myös välillä samassa solussa töitä, kun työskennellään neljään pekkaan. Keväällä ystävälleni näytin tätä miestä kaupassa ja sanoin, että pitäisin hänestä, mutta hän on niin paljon nuorempi.
Töissä me jutellaan joka päivä. Töissä eron aikoihin, kun ruokalassa purskahdin itkuun hän oli toinen henkilöistä, joka oli läsnä. Hän on nähnyt minut töissä pirteänä ja muiden tsemppaajana ja nähnyt mun romahdukset (mm. raiskaus ja avioero).Hän on kiinnittänyt toukokuussa mulle lampun olohuoneeseen. Hän luuli ensi alkuun mua häntä 3vuotta nuoremmaksi. Ei hän uskonut mua 9 vuotta häntä vanhemmaksi. Voin ilolla todeta, että ihastus on molemminpuolista ja tuntuu aivan uskomattomalta. Me pidetään matalaa profiilia. Tämän työn lisäksi hän on ollut vartijana, järjestysmiehenä mm. Ruisrokissa ja harjoittelee vapaakuntapalomieheksi. Hän on kiltti, huomaavainen ja kiva.
En tiedä, paistoiko mun naamasta jotain typerää hymyn tapaista, kun pomoni ennen neljää yöllä vikalla tauolla kysyi minulta, mitä minun rakkauselämääni kuuluu? Olin aivan äimästynyt. Sanoin sen olevan salaisuus. Tätä täytyy sulatella ja tunnustella aivan rauhassa. Juuri nyt tuntuu hyvältä!! 😍
Uskon myös, että lapsetkin sen huomaavat. Olo on kevyempi ja aivan kuin höppänällä!!😍😍 Mukavaa välillä tuntea itsensä rakastettavaksi! Rakkauseliksiiri tekee hyvää!