Takerruin ja karkotin
Ja tällä hetkellä vain itkettää, ahdistaa ja masentaa. Ja mietin mistä saada apua ja rahaa mahdolliseen terapiaan, koska selvästi kärsin jostain persoonallisuushäiriöstä, takertuvasta sellaisesta luulisin. Siis tutustuin tähän mieheen nettitreffien kautta. Aloimme tapailemaan, ja hän kertoi heti alussa että edetään rauhassa ja kattellaan. Mäkin olin pari viikkoa ihan iisisti ja käyttäydyin hyvin, mut sitten se helvetti alkoi. Jos hän ei vastannut tekstariin tunnin kuluttua viimeistään, olin varma että hän on jo jättänyt minut kuin nallin kalliolle.
No, kuitenkin hän aina vastasi ja näimme silloin tällöin. Hän on reissuhommissa joten kului päiviäkin välillä ettemme nähneet. Hänen seurassaan mä nautin olostani, niin mukava ja ihana mies, kosketteli, tuli lähelle ja ennen kaikkea oli niin ihanan tavallinen ja poikamainenkin luonne. Ihastuin häneen paljon ja hänkin lienee minuun kun soitteli ja pyysi kylään jne….
Mut viime viikkoina menin ihan sekaisin. Jos hän lähti kamujen kanssa jonnekin, häiriköin viesteillä ja niitä lähti paljon ja sairaita sellaisia. Tyyliin, miksi minua ei otettu mukaan ym…tosi skitsoa, vaikka aikuinen nainen olen. Ja odotin vain hänen yhteydenottoaan, kaikki muu elämä katosi ympäriltä eli takerruin sairaalloisesti. Hän kertoi monesti että se on rasittavaa enkä uskonut. Jos en ollut hänen luonaan se tekstarirumba alkoi ja hävettää myöntää että viestit olivat todella sairaita 😳 Tänään sitten juteltiin ja hän sanoi että ei jaksa sitä enää. Että mikä kiire minulla oli kun olisimme voineet rauhassa edetä ja sanoi että mikään muu kuin kaveruus ei enää tule kyseeseen. Tällä hetkellä tuntuu että miksi pitää elää ja olla kun ei osaa olla kunnolla ja menetti hyvän miehen omien hulluuksien vuoksi 😭
Mietin vain häntä ja olen tehnyt sitä koko tän parin kuukauden ajan, ts. tiedostan että minussa ei ole nyt kaikki palaset päässä kohdillaan. Miksi pitää karkoittaa ihana ja hyvä mies takertumalla ja olemalla idiootti. En tiedä miten tästä selviää….Kun nyt vielä mietin sitä juttumme alkua, niin menin jotenkin päästä pyörälle kun hän sanoi että on minusta vähän kiinnostunut, ts. oletin että ei juurikaan, silti hänen käytös minua kohtaan oli sellaista kuin kiinnostusta olisi ollut enemmänkin, silti koko ajan kun tapailimme hän meni yleensä lähtöni jälkeen treffipalstalle katteleen, koska onlinena siellä oli jopa sen jälkeen kun olimme seksiä harrastaneet.
Alusta saakka olen sen tiennyt että hän siellä vieläkin naisia bongailee ja sen perusteella tein johtopäätöksen että en hirveesti kiinnosta ja nyt äsken hän sanoi puhelimessa että olikin kiinnostunut ja lisäsi suolaa haavoihini. Tää mies ei tiedä minun tietävän että olen käynyt tsekkailemassa hänen onlinetilaansa treffipalstalla, koska itse en ole sisään kirjautunut vaan käynyt katsomassa kun hänen nikin tiesin. Ehkäpä tuo ajatus mielessäni selviän tästä paremmin ja pääsen ikävästä eroon. Kun tiedän että jos olisimme hänen taholtaan tosissaan olleet, olisi hän seuranhakunsa päättänyt jo meidän tapaillessa, itse ainakin niin tein.