Seksuaalisuus vai selibaatti lapsettoman naisen osana!

Seksuaalisuus vai selibaatti lapsettoman naisen osana!

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 19.01.2020 klo 17:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kirjoittanut 19.01.2020 klo 17:21

Minulla on kirjava menneisyys, jossa oli paljon yhden yön suhteita, joita kaivatessani tuli lisää. Myöhemmin keksin pitempi aikaiset suhteet, joita ei erottanut yhden yön suhteista muutakuin seksuaalikumppanin pysyvyys. En ole asunut koskaan miehen kanssa yhdessä. Ja minulla on kokematta lapsien syntyminen. Mietin; Voiko minulla olla moraalisesti oikeanlaisia seksuaalisia toiveita ja tavoitteita?  Onko seksuaalisuus, vaiko selibaatti on tarkoitettu lapsettomalle naiselle?

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2020 klo 12:37

Persoonallinen seksuaalisuus on osa inhimillistä ihmisen kokonaisuutta. Persoonallinen seksuaalisuus ajottuu sukupuolellisuuden kanssa samankaltaisuudeksi ja syntymisen ihmeellisyydeksi sukupuoleen nähden. Jokaisella ihmisellä on omansa persoonallinen seksuaalisuus, jota muiden on kunnioitettava, kuin sukupuolensa ainutkertaista jäsentä.

Persoonallisen seksuaalisuuden ollessa kyseenalaistettuna: kieltäytyminen seksistä on usein seurausta siitä. Ajatuksien ja aistimuksien tasolla ei kieltäytymistä huomaa. 😁😁

Käyttäjä kirjoittanut 16.02.2020 klo 11:20

😁😁 Persoonallisuuden seksuaalisuuden ollessa kyseessä tai kyseenalaistettuna, kysymys on siitä " Kuka on joidenkuiden kanssa?" ja " Kuka on tämän henkilön kanssa?" 😁😁

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2020 klo 06:14

Miten ilmenee pilalle 😁 mennyt lapsenteko?

Onko sen jälkeen mahdollista harrastaa seksuaalista kanssakäymistä vai pitääkö tyytyä selibaattiin?

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2020 klo 12:52

Miten ilmenee onnistunut 😁 lapsenteko?

Onko sen jälkeen mahdollista harrastaa seksuaalista kanssakäymistä vai pitääkö tyytyä selibaattiin?

Käyttäjä kirjoittanut 18.02.2020 klo 09:42

Lapsettomana naisena on usein kuin lapsellisuuksien kanssa tekemisissä, kuin yrittää ottaa huomioon muiden ihmisten mahdolliset reagtiot, ja välttää riiteleviä ihmisiä, joiden itsetuntoa loukkaa etten ole selibaatissa. 😀🙏😀

Persoonallisen seksuaalisuuden aikana tulee mieleeni; " Miten naapuristo tähän suhtautuu?"

 

Käyttäjä kirjoittanut 19.02.2020 klo 07:58

Kuin ei ole varma että haluaa seksiä mutta haluaa ratkaista ongelmansa joka on se ettei ole lasta. Pitäisikö harrastaa seksiä, ja katsoa tuleeko lasta?  😀👿

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2020 klo 07:49

Lapsen tekoon nainen tarvitsee miehen ja seksiä.  😀🙏😀

Lapsi täytyy tehdä itse, sitä ei tehdä naisen puolesta.  😡😀

Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2020 klo 20:46

Mikä on kuin seksi ei ole seksiä, vain jotain vain ihan muuta? Miten siitä saisi seksiä silloin kuin siitä ei meinaa tulla potenttiaalista miestä? Mikä kirjoitusvirhe voi viedä mieheltä halun?

Käyttäjä kirjoittanut 25.02.2020 klo 17:01

Jokaisella pitäisi kyetä olemaan oma persoonallinen seksuaalisuutensa. Missä ja milloin siitä tulee todellisuutta seksinä, pitäisi kyetä olemaan kiinni olosuhteista, ajasta, paikasta ja henkilöistä, jotka harrastavat persoonallista seksuaalisuuttaan seksinä. Ulkopuolista puuttumista seksiin tulisi välttää, koska henkilökohtainen hygienia määräytyy siten ja hädänalaiset tilanteet.  😀👿😡😈😀

Käyttäjä kirjoittanut 26.02.2020 klo 17:41

Olen taas löytänyt viallisen tien koska häiritsen munkkeja kuin he mietiskelevät luostarissaan jossain päin maailmaa ja muualle maailmaan mahtuu erilaisia mielipiteitä seksistä. Eipä pitäisi määritellä laissa säädetään ehkä tarkemmin sanottuna siitä miten eriarvoisia kaikki on ja missä määrin pitää ottaa huomioon muualla maailmassa tapahtuvia seksuaalisia suhteita, ja selibaatteja. Ja nyt on talvi, joka muuttaa suhdettani maailmaan. En seurustele maailman kanssa, vain miesystäväni kanssa, jolla on jo ikää kertynyt paljon, ja maailman katsomusta myös.

Käyttäjä kirjoittanut 27.02.2020 klo 19:58

Olen ihmetellyt maailmaa, taivaalla on kuunsirppi ja tähti, ja pimeää iltayötä. Mikään ei vedä vertoja ajatukselle, ettei miesystävälläni seisonut, kuin viimeksi yritimme seksiä. Hän ei vain voinut naida minua. Olinko niin kamalan näköinen? Olinko niin vastenmielinen? Enkö minä kyennyt herättämään tuntemuksia, jotka olisivat olleet miellyttäviä? Asennoiduinko seksiin väärällä tavalla? Olinko jumissa omassa itsessäni? Enkö minä miellyttänyt häntä, luopumalla toivosta? Onko hän ujo? Kehtaako hän olla alastomana? Voiko hän laueta yksin tai kaksin? Kykeneekö hän seksiin? Miksi hän ei kyennyt seksiin? Liittyykö se hänen työhönsä? Jos ei, mihin se liittyy? Maailma on suuri, ihminen on kovin pieni, kuin tähti taivaalla, mutta maanpinnalla, kuin yksi vesi pisara sateen aikana. Toivoa ei saisi heittää pois, että kaikki järjestyy vielä, vaikka miesystäväni potenttiaaliin uskomiseksi. 😀👿😡😈😀🙇🙏

Käyttäjä kirjoittanut 29.02.2020 klo 07:47

Ei isäni ja äitini ole antaneet anteeksi vielä minulle tuota käsitystäni heidän harjoittamastaan seksistä. Onko sellainen naisellista? Onko sellainen kiihkeätä? Onko sellainen tyydyttävää?

Millaista seksiä veljeni harjoittaa? Onko sellainen naisellista? Onko sellainen kiihkeätä? Onko sellainen tyydyttävää? Onko mahdollista ettei lisäänny lapsi?

Millaista seksiä minun pitäisi kyetä harjoittamaan? Onko sellainen naisellista? Onko sellainen kiihkeätä? Onko sellainen tyydyttävää? Onko mahdollista lisääntyä lapsi?

Käyttäjä kirjoittanut 02.03.2020 klo 07:38

Ei taida onnistua minulta, kuin ns. Normaalit-ihmiset kannattavat toisiansa lapsentekoon, jotta lapsilla olisi tulevaisuudessa ns. leikkikavereita!

Taitaisi tulla aika yksinäinen ns. lapsi!

Käyttäjä kirjoittanut 02.03.2020 klo 16:54

Persoonallinen potenttiaalinen kumppani on tärkeämpi kuin naapurin mahdollinen perheen onnellisuus, myös naapureiden mielestä. 👿😈

Tälläisessä kerrostalossa ihminen joutuu kosketukseen monien muiden ihmisten kanssa päivittäin siitä huolimatta. 👿😈 Siitä tulee tapa suhtautua määrätyllä tavalla määrättyihin ihmisiin. 👿😈 Aina ei tiedosta, muiden suhtautumista itseensä oikealla tavalla. 👿😈

En kyennyt ottamaan huomioon heitä. 👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 03.03.2020 klo 08:23

Yhden miehen potenttiaaliin uskominen. 👿😈 Yhden miehen kanssa seurustelu. 👿😈