Seksuaalisuus vai selibaatti lapsettoman naisen osana!

Seksuaalisuus vai selibaatti lapsettoman naisen osana!

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 19.01.2020 klo 17:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kirjoittanut 19.01.2020 klo 17:21

Minulla on kirjava menneisyys, jossa oli paljon yhden yön suhteita, joita kaivatessani tuli lisää. Myöhemmin keksin pitempi aikaiset suhteet, joita ei erottanut yhden yön suhteista muutakuin seksuaalikumppanin pysyvyys. En ole asunut koskaan miehen kanssa yhdessä. Ja minulla on kokematta lapsien syntyminen. Mietin; Voiko minulla olla moraalisesti oikeanlaisia seksuaalisia toiveita ja tavoitteita?  Onko seksuaalisuus, vaiko selibaatti on tarkoitettu lapsettomalle naiselle?

Käyttäjä kirjoittanut 26.01.2020 klo 09:16

Mihin minun pitäisi osata valmistautua kirjoittaessani seksuaalisista aistimuksista tänne? 🙏 Miten minun pitäisi osata valmistautua kirjoittaessani seksuaalisista aistimuksista tänne? 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 26.01.2020 klo 10:24

Selibaatti on seksitön seksuaalinen tila, jonka aikana ei seksiä harrasteta. Selibaatin aikana seksuaalisuus on lepotilassa, yleensä seksuaalisista aistimuksista yritetään päästä eroon. 🙏 Ja elämätilanteesta riippuen selibaatti saattaa kestää pitkänkin ajanjakson. 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 29.01.2020 klo 20:06

Seksuaalista potenttiaalia tarvitaan silloin kuin on seksuaalisesti valmistautunut suoriutumaan seksuaalisesta puolestaan. Tämän tosi asian todellinen puoli on?

Persoonalliseen seksuaaliseen puoleen kuuluu sukupuolellinen yhteys, joka muodostuu kahden sukupuolellisesti valmiin persoonan yhtymisestä sukupuolellisesti, joissain tapauksissa saattaa tulla kysymykseen kolmen sukupuolellisesti valmiin persoonan sukupuolellinen yhteys. Tämän tosi asian todellinen puoli on?

Käyttäjä kirjoittanut 31.01.2020 klo 21:35

Seksuaalisen yhteyden ollessa kyseenalaistettuna ilmenee outoja ilmiöitä, joiden tarkoituksenmukaisuudesta voi olla erimieltä. Näiden usein räikeiden ristriitoja aiheuttavien outojen ilmiöiden vaikutuksesta tapahtuu usein seksuaalisuuden lykkääntymistä. 😁😁

Käyttäjä kirjoittanut 01.02.2020 klo 08:18

Älä milloinkaan kyseenalaista " Muiden Seksuaalisuutta." 🙏🙏 " Muiden Seksuaalisuus " ei kyseenalaista seksuaalisuuttasi. 🙏🙏🙏 Ristiriita tilanteissa, pidättäydy seksuaalisuudesta.

Käyttäjä kirjoittanut 01.02.2020 klo 20:18

Ymmärtämättömyyteni seksuaalisissa tilanteissa painaa mieltäni. En ole aina ottanut kuuleviin korviini kehoituksia olla olematta seksuaalisessa yhteydessä kihloissa olevan kumppanin kanssa. En ole aina ottanut huomioon etten ole naimisissa itse kumppanin kanssa joka on naimisissa. 🙏🙏

Käsitykseni mukaan uskottomuudesta ei pidä olla tietämätön, ja ymmärtämätön uskottomuuden seurauksista. 🙏🙏🙏 Mutta en välitä uskottomuudesta kumppanin ollessa uskoton muille ihmisille.

Käyttäjä kirjoittanut 02.02.2020 klo 18:42

Olisiko minusta seksuaaliseen yhtymiseen kanssakäymisen merkeissä? Kykenisinkö seksuaaliseen nautintoon? Olisiko minusta vastaamaan, vastaanottamaan hekumaa, nautinnollisuutta, saamaan orgasmia, seksuaalisesti kumppanin kanssa? 🙏 👬 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 06.02.2020 klo 19:27

Seksuaalisuutta on monenlaista. Itse en ole kohdannut kaikkea. Enkä usko että edes haluaisin kohdata. Monenlainen seksuaalisuus menee mielestäni ihan liiallisen pitkälle.  🙏

Käyttäjä kirjoittanut 08.02.2020 klo 11:26

En edes harkitse sen kaltaista seksuaalisuutta, millaista minulla oli nuoruudessani. 😂🙏

Käyttäjä kirjoittanut 09.02.2020 klo 20:17

Luen historiallista romaania; Katbleen Winsor kirjoittanut Robert ja Arabella.

Siinä 14 vuotias prinsessa lähti 20 vuotiaan mustalaisen matkaan. He matkustavat vankkureilla kohti etelää, ja syövät salvukukkoa ja rakastelevat ja rakastelevat koko matkan.

Käyttäjä kirjoittanut 10.02.2020 klo 15:51

Naapurini kertoi; että 3 romaani miestä oli käynyt kyselemässä, jotain vain naista joka käy tupakkapaikalla säännöllisesti. Halusivat tietää kuka hän oli? Menivät asuin taloomme sisään ja olivat ilmeisesti ( ei varmuudella ) soittaneet ovikelloani. Tälläistä saattaa tapahtua henkilölle joka lukee romaania, jossa naidaan eli rakastellaan romaani miehen kanssa, vaikka ei ole itse romaani. 🙏🙏🙏 Taisivat olla ulospäin potenttiaalisesti suuntautuvia romaaneja. Toivottavasti se oli ohimenevää, kuin ravintolat vanhalla ostarilla joka purettiin.

Käyttäjä kirjoittanut 10.02.2020 klo 19:46

Persoonallisesti seksuaalisen henkilön on helppoa löytää seksin ajankohdan ajaksi kemiaa joka antaa rakastaa rakastelun aikana rakastelukumppaniansa. Tämän asian tiedostaminen ennenkuin harrastaa seksuaalista kanssakäymistä on hyväksyttävää. 😁🙏😁

Käyttäjä kirjoittanut 12.02.2020 klo 21:00

Kemiaa; onko sitä esim. shampoossa jolla pesin hiukseni, suihkusaippuassa jolla pesin kehoni, hammastahnassa jolla pesin hampaani.Voiko minua rakastaa nyt rakastelun aikana kuin olen puhdas? Entä kuin en ole käynyt pariin päivään pesulla?

Käyttäjä kirjoittanut 13.02.2020 klo 20:23

Persoonallisen seksuaalisuuden ollessa kyseessä, seksuaalisuuden kokonaista kirjoa harvemmin otetaan esille kerralla ja tyydytetään loppuun asti samalla kerralla. Naisesta seksuaalisuuden annosteleminen on mukavampaa kuin seksuaalisuuden tyydyttäminen kerralla. Paitsi kuin seksuaalisuuden tyydyttäminen tuntuu loukkaavalta, suututtavalta, tai vastenmieliseltä, ja kuin siitä pitää suoriutua hyvin arvosanoin siitä huolimatta naisellisella tavalla, kuin kukaan ei tule auttamaan, eikä pidetä seksuaalisia taukoja välttämättöminä. 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2020 klo 08:14

Seksuaalisuuden traumoja; Jos on kiinnostunut kanssa ihmisen sukupuolesta, eikä harrasta seksiä, ei sen pitäisi vaikuttaa millään tavalla. 😁👿