Seksuaalisuus vai selibaatti lapsettoman naisen osana!

Seksuaalisuus vai selibaatti lapsettoman naisen osana!

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 19.01.2020 klo 17:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kirjoittanut 19.01.2020 klo 17:21

Minulla on kirjava menneisyys, jossa oli paljon yhden yön suhteita, joita kaivatessani tuli lisää. Myöhemmin keksin pitempi aikaiset suhteet, joita ei erottanut yhden yön suhteista muutakuin seksuaalikumppanin pysyvyys. En ole asunut koskaan miehen kanssa yhdessä. Ja minulla on kokematta lapsien syntyminen. Mietin; Voiko minulla olla moraalisesti oikeanlaisia seksuaalisia toiveita ja tavoitteita?  Onko seksuaalisuus, vaiko selibaatti on tarkoitettu lapsettomalle naiselle?

Käyttäjä kirjoittanut 19.01.2020 klo 21:11

Seksuaalisuuden hahmottaminen on mielestäni vaikeata, yleensä luotan tilanteen kehittymiseen kuin itsestäänselvyytenä. Olen huonosti oppinut sietämään asioista puhumista kuin on kyse seksuaalisuudesta, mutta joitain asioita voisin ajatella, itsetyydytys, käteen veto, sukupuolellinen yhtyminen, eri asentojen merkitykset, liikkumisen mahdollistaminen ja nautinnollisuus. Nämä asiat tuottavat toisenlaisen todellisuuden kuin ennen oli mahdollista.

Käyttäjä kirjoittanut 20.01.2020 klo 06:53

Varsinaisen seksuaalisen vetovoiman mahdollistaminen, kuin jännittää liiallisesti kumppanin saamista ja tapaamista. Seksuaalisuuden astimukset ja nautinnollisuus ovat jännittäviä aiheita. Kuinka kaikki järjestyy?  😁 🙏 😁  Millaisen kumppanin saisi itsellensä?

 

Käyttäjä kirjoittanut 20.01.2020 klo 13:21

Lapsellisuuksien ei pidä antaa määrätä elämäänsä!

Käyttäjä kirjoittanut 20.01.2020 klo 16:49

Saapas olla seksiä lapsettomilla naisilla! Sitä eivät pirpanat ja nirppanokat kieltää saisi!

Käyttäjä kirjoittanut 22.01.2020 klo 08:58

Seksuaalisuuden pohtiminen johtaa harhaan että kumppani on kumisaappaat, joita ei nyt käytä.

Tälläisen lapsellisuuden voisi kuitata lapsettomuudella, jos se ei osoittautuisi mahdottomuudeksi, ja aiheuttaisi suonenvetoa jaloissa. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 23.01.2020 klo 06:41

Seksuaalisuuden löytäminen ja ylläpitäminen olosuhteista riippumatta. Ymmärryksen kehittyminen normaalille tasolle erillaisten pelkojen väistyttyä. Lapsellisuuksien hyväksyminen olosuhteisiin kuuluvana potenttiaalisuuden vertauskuvana. Tunteiden vastaanottokyvyn kehittyminen seksuaalisuutta ja kumppanuutta sitovaksi tavaksi. Persoonallisuuden löytäminen ja ylläpito olosuhteissa loppuunasti.

Käyttäjä kirjoittanut 23.01.2020 klo 20:27

Erillisin tavoin ilmenevän seksuaalisuuden puitteissa tapahtuvia aistimuksia pitäisi suotavina asiaan perehtyneet persoonat, joiden vaikutuksesta monien seksuaalinen elämä uudistuisi, joidenkuiden kaltaiseksi. Nämä persoonallisuuden ilmentymät kaipaavat uudelleen järjestelyä, joka saattaisi saada seksuaalisuuden jatkumaan ajankohtaan nähden eteenpäin. Näiden harvinaislaatuisten aistimuksien perusteellinen tutkiskelu saattaa olla ajankohtaista, ja saattaa olla etten siinä määrin ole persoonallisuudessani perehtynyt seksuaalisiin aisteihin että voisin niitä persoonallisuudessani tutkiskella tämän enempää, joitain seksuaalisia aisteja kykenen eroittamaan aisteistani, ja niiden kuvittelisin kuvaavan sukupuolellista yhtymistä lähinnä dildon avustuksella. 😁😁 Näistä aisteista. 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 23.01.2020 klo 21:03

Seksuaaliset persoonallisuudet jakautuvat kahteen leiriin.

  1. Ne jotka saivat rakastella ihan oikeasti.
  2. Ne jotka eivät saaneet rakastella ihan oikeasti.
Käyttäjä kirjoittanut 24.01.2020 klo 16:27

Kaikenkaikkiaan moni lapseton nainen on valinnut lapsettomuuden, eikä joutunut siihen ilman omaa syytään. Heillä on silti seksuaalisuutta, joka ilmenee monin eri tavoin heidän ympäristössänsä, vaikka he eivät tekisikään lapsia. 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 24.01.2020 klo 17:43

Olen kuullut moneen kertaan sanottavan että mielipide muuttuu matkan varrella, muttei sekään aina pidä paikkaansa kuin on kyse Naisen Lapsettomuudesta!

Ei sitä halua seksuaalisuutensa jatkuvan lisääntymiseen; Seksuaalisen nautinnollisuuden tähden edes silloin kuin lopputulos olisi tyydyttävä!

Käyttäjä kirjoittanut 24.01.2020 klo 22:57

Koin mysteerin lapset touhuavat paljon, kuin ylimääräisinä raajoina ja päinä, ja mysteerin lapset pelleilevät, kuin epämääräisinä kasvoina ja käsinä ja jalkoina kuin minun olisi pitänyt ajatella raskausaikaa neutraalisti. Persoona kohtaisesti seksuaalinen lisääntyminen tuntui kohtalokkaalta ratkaisulta, näin mielikuvitus rikkaasta herkästä ihmisestä, 🙏 jollainen en tunnustanut edes itselleni olevani. 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 25.01.2020 klo 09:59

Raskausaikana pitäisi kyetä sopeutumaan siihen että lapsi on tulossa. 🙏 Silloin pitäisi ajatuksien alkaa pikkuhiljaa muodostaa käsitystä siitä; Millainen lapsi on? 🙏 Miten se vaikuttaa nykyisyydessään tulevaisuuteen? 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 25.01.2020 klo 10:30

Seksuaalisuuden kokoaminen ja jatkuminen vielä raskausajan kanssa, ja raskausajan jälkeen. 🙏 Millaiseksi elämäntilanne muodostuu? 🙏 Kuinka pitkäksi ajanjaksoksi? 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 25.01.2020 klo 12:17

Lapsettomuuden muodostuminen tavaksi, jolloin ei ota huomioon lapsen merkitystä 🙏 elämässään, kuten seksuaalisuuden merkitystä lisääntymiskyvyn ollessa kysymyksessä, saattaa olla suhteessa eronneen miehen kanssa persoonallisuuden kehittymisen esteenä. Tämä saattaa saada aikaan esteellisyyttä persoonallisuuksien suhteessa toisiinsa. 🙏 Ja toimia lähimmäisen parhaaksi, lapsettomuutta hyljeksivänä eronneena miehenä, suhteessa lapsettomaan naiseen. 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 25.01.2020 klo 18:08

Minua kiinnostaa, seksuaalisten persoonien aikaansaamat aistimukset ja niiden vääjäämättön merkitys elämässäni, ( kuinka aistimuksien pitäisi johdatella minua ) seksuaalisesti vaiko selibaattiin ohjaten. 🙏 Miten seksuaaliset aistimukset erottuvat? 🙏 Mitä merkitystä olisi selibaatilla? 🙏 Kumpi vaihtoehto olisi parempi? 🙏 Minkä tähden?