Ollaan oltu avomiehen kanssa yhdessä 3,5 vuotta. Nyt ollaan tultu tilanteeseen, josta en tiedä onko ulospääsyä. Tuntuu kuin kaikki kaatuis niskaan ja ahdistaa niin paljon. Mä en edes tiedä mistä alkaisin kertomaan koko asiaa, koska jo parin vuoden ajan on välillä ollu tällaistä samanlaista, mutta nyt tuntuu että on tultu loppuun.
Mies sanoo, että hän haluaa erota, mutta on sitten taas seuraavassa hetkessä halailemassa ja puhumassa tulevasta. Ja sitten hän sanoo että haluaa että muutetaan erilleen, mutta jos oon ymmärtäny oikein niin kuitenkin jatkettais seurustelua. Olen yrittäny puhua hänelle, mutta tuntuu kuin puhuisi seinälle. Jos sanon jotain negatiivista niin sieltä tulee vastaukseksi vain että ”no mä olen tällänen paska tyyppi” tai sitten kääntää asian niin että syy on mun.Hänen kanssaan ei pysty keskustelemaan. Yritetty on. Ja hassuinta on se että hän haluaisi välillä keskustella, mutta siitä ei tuu mitään.
Tiedän että tää teksti on erittäin sekava, mutta mä en nyt kykene kirjottamaan ajatuksia tän selvemmin koska kaikki on mun päässä ihan solmussa. Mä rakastan miestäni, mutta mun voimat kuluu loppuun tämän asian kanssa. Varsinkin kun kesällä mun mies tavallaan petti mua. Ei siis ollu fyysisesti kenenkään kanssa, mutta luottamus meni. Välillä mä ihmettelen että miksi mä haluan jatkaa tässä suhteessa, mutta eroaminen vaan tuntuu niin pahalta. Ei sen takia ettenkö osais ollu yksin tai mitään sellasta, mutta kuitenkin.