Riittääkö yksi seksiasento?

Riittääkö yksi seksiasento?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 21.06.2008 klo 22:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kirjoittanut 21.06.2008 klo 22:16

Riittääkö onnelliseen parisuhteeseen vain yksi seksiasento eli se ihan perinteinen lähetyssaarnaaja?
Entäs kuinka moninaista pitää esileikin olla, voiko sen illasta toiseen, vuodesta toiseen käydä läpi saman kaavion mukaan.

Käyttäjä kirjoittanut 15.12.2008 klo 14:09

Joo kiitos vaan mutta emme enää mene vällyjen alle. Emme edes saman katon alle, kai.
Nyt se oli lomalla, ei käynyt edes, asui äitinsä luona. Näimme kyllä hiihtämässä ja kysyi se mitä kuuluu, mie vastasin kiitos hyvää.

Nyt olisin sen halunnut halaavan, olisin valmis ollut siinä umpihangessa rakasteluun, jos se vaan olisi antanut pienenkin vihjeen siihen suuntaan. Vaikka ajatus tietenkin oli pösilö, jäädytty sitä olisi. Mutta kuitenkin tuntui oudolta kun nyt olen valmis vaikka mihin kun olen sen menettänyt.

Itseasiassa koko ajan nyt haluttaisi seksiä, on kuin mulla olisi poron rykimäaika. Silloin kyllä naaras tietää kohta saavansa jahka uroot ensin taistelevat. Mie tiedän etten saa, koska en nyt uuttakaan miestä ota. Enkä kyllä viittihe laittaa meiliä tuolle ja kertoa että tuu takasin, mie olen antavalla päällä.
Koska en tiedä olenko sitä vain yhden kerran ja taas se lähtee töihin ja kun tulee takasin lomille, mie taas inhoan seksiä.

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 17.12.2008 klo 10:53

Hei,

Kaiken surkeuden keskellä eikö ole kuitenkin hienoa huomata halun viriävän sisällään- ettei olekaan intohimosta kuollut ja kylmä. Toivon, että kykenet uskomaan siihen, että vielä tulee aika,jolloin voit toteuttaa itseäsi tälläkin elämänalueella itsellesi rakkaan ihmisen kanssa. Oikein hyvää joulun aikaa Sinulle Maanvaiva!

Käyttäjä kirjoittanut 17.12.2008 klo 12:29

En sitä kyllä tajunnut ihanaksi tunteeksi, kai se sitä sitten oli.

Hyvää Joulua Sinullekin.

Käyttäjä himmuli kirjoittanut 17.12.2008 klo 17:35

Upea juttu, että olet löytänyt oman seksuaalisuutesi! Seksiaktissa tehdään vaikka minkälaisia taitotemppuja, mutta rakastelussa tehdään kaikkea sitä mikä tuntuu molemmista hyvältä. Hyvää jatkoa noissa merkeissä!🙂👍