Miten selvitä erosta?
Olen nyt kaksi päivää sitten vasta löytänyt tämän palstan ja onneksi niin..
Tällä hetkellä oma tilanteeni on että 7 vuoden avoliitto näyttää loppuneen enkä
oikein edes vielä tajua tilannetta..
Viikko ennen joulua olin vielä onnellisessa suhteessa ja täysin tietämätön mitä on tulossa. Sitten sain kuulla että kumppanin tunteet ovat hiipuneet ja että hän tapailee toista miestä☹️
Alkushokin jälkeen pakkasin kassillisen tavaraa ja menin majailemaan ystäväni luokse ja hain sairaslomaa pari viikkoa.
Joulu meni jotenkuten katsellessa ystävän perheen touhuja mutta samalla ahdisti omat asiat ja sekin että jouduin omasta kodista lähtemään täysin syyttä ja kaikista päällimmäisenä sattuu se että ainoa ihminen maailmassa mihin olen luottanut on pettänyt mua ja rikkonut mut aivan tuhannen palasiksi😭
Olemme yrittäneet puhua asioista mutta tuloksetta, se menee vaan tappeluksi..
Tällä hetkellä yritän jotenkin olla töissä ilman että pimahdan aivan täysin😠
Meillä on ollut yhteinen koti ja omaisuus jo monta vuotta ja tällä hetkellä näyttää siltä että multa menee koti myös parisuhteen mukana 😭
Kertokaa te joilla on käynyt samalla tavalla että miten ootte saaneet itsenne kasaan?
En tiedä miten tästä selviää eikä oikein tahdo olla läheisiä kenelle puhua koska olen elänyt elämäni tälle ihmiselle ja jättänyt vähemmälle kaverit ja perheen ja kaikki muut..😯🗯️