Toivottavasti kukaan ei pahastu, kun jatkan vielä tätä viestiketjua siitäkin huolimatta, että osa kommentoijista saattaa ajatella, että on oma syy jos kestää pettäjämiestä tai, että pettäjänpuoliso ei halua muutosta elämään.
Tänään tein pitkän päivän töissä ja jo aamulla huomasin että jaahas tänään miehellä on panopäivä. Yleensä hän käyttää tilaisuutta hyväksi jos tietää, että olen myöhään töissä ja hän vapaalla. Haluaisin huutaa koko maailmalle, miehen työpaikalle ja ystäville millainen sika pettäjä mies on!! Kaiken sen ihanan ja hurmaavan ulkokuoren alla on ihan muuta mitä hän ulospäin näyttää.
Epätoivo ja täysin paskansynkeä mieli täyttää pääni. Miten raukkamaista käytöstä, käyttää tilaisuutta hyväksi kun toinen on töissä. Miten helvetin suuren hinnan seksiaddekti ja pettäjä, puoliso, suku ja koko perhe maksaa tästä raukkamaisesta käytöksestä. Lukekaa seksinmyyjät ja salarakkaan tuo tarkkaan ja miettikää sitä sydämessänne mikäli teillä vielä edes sellainen on!
Nämä päivät on tyhjiä... miksi tätä tapahtuu juuri minulle vaikka en halua kenellekään pahaa?
Jossain mieleni sopukoissa olen ajatellut, että en sano miehelle mitään hänen pettämisestä jätän hänet vain yhtä kylmästi samallla tavalla kylmästi kuin hän pettää minua.
Miksi sanoisin hänelle pettämisestä? Kitukoon pettäjänä lopun elämänsä. Hyvälle ystävälle voi antaa rakentavaa palautetta vaikka hänen sanomisesta jotta hän voisi ehkä muuttua ja saada palautteesta hyötyä elämäänsä. Miksi siis antaisin Petäjälle mahdollisuuden muuttua...olkoon pettäjä lopunelämänsä.. se on pahin mahdollinen rangaistus kun ympärillä kulissit hajoaa ja "ilman syytä" puoliso lähtee...pettäjä ei koskaan saa pysyvyyttä parisuhteeseen tai perustettua perhettä ja jää yksin elämässä!! Olkoon niin, kaikki hyvä oli tarjolla mutta itse mokasit vaikka sait tuhat mahdollisuutta!!