Mieheni seksiaddiktio

Mieheni seksiaddiktio

Käyttäjä romahtanut2 aloittanut aikaan 08.01.2017 klo 19:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä romahtanut2 kirjoittanut 08.01.2017 klo 19:30

Miten selvitä kun yllättäen paljastui, että mieheni oli käynyt maksullisissa naisissa kaksi vuotta ja lisäksi saatoin lukea nettisivustolta hänen raporttejaan. Meillä oli omasta mielestä toimiva parisuhde kaikin puolin ja yhdessä oltu vajaat parikymmentä vuotta ja muutama alaikäinen lapsikin. Mies katuu, pyytää anteeksi ja käy terapiassa. Siltikin tuska on kestämätön. Maksullisia ei ollut mikään pieni määrä, joten tautien todennäköisyyskin nousi. Ilmeisesti minulla on kuitenkin kohtalotovereita, osa ei välttämättä kuitenkaan vielä tiedä. Mieheni kaksoiselämä oli täydellistä, en saattanut mistään aavistaa ennenkuin sitten käry kävi.

Käyttäjä Apus kirjoittanut 04.02.2017 klo 19:28

Eikö tuolla edellä useampikin juuri sanonut, että jos toinen aidosti haluaa muuttaa asioita ja katuu, niin on varmaan silloin yrityksen paikka, jos molemmilla siihen haluja löytyy. Ei sekään varmaan ole helppoa. Jotkut onnistuvat ja jotkut ei. Ainakin minun melestä nuo edellä olevat mielipiteet liittyivät lähinnä siihen, että tilanne jatkuu vuosikausia ja siihen tilanteeseen vaan jäädään. Ja onhan sekin jokaisen oma asia, jääkö vai ei mutta se mitä itse sitten ihmettelen, että tilanne on tiedossa ja se on jatkunut pitkään, eikä pettävä osapuoli aio tai edes halua muuttaa mitään ja siihen tilanteeseen jäädään, vaikka se järkyttää koko ajan omaa tasapainoa.

Aivan varmasti on ollut sinulla rankkaa ja toivon vilpittömästi, että saatte asiat järjestymään!

Jokaisella meillä kuitenkin on oikeus omaan mielipiteeseen ja sen esittämiseen, vaikka se ei olisi oman mielipiteen suuntainen.

Kaikkea hyvää kaikille osapuolille ja tsemppiä rankkoihin aikoihin. On hyvä muistaa, että jossain vaiheessa se tunneli kuitenkin loppuu ja se valo sieltä pilkistää, tavalla tai toisella.

Käyttäjä Aurinko67 kirjoittanut 06.02.2017 klo 22:33

romahtanut2 kirjoitti 4.2.2017 17:17

Kirjoitin tänne tukinettiin, koska halusin saada vertaistukea saman kohtalon kokeneilta...

Kirjoitin tänne myös, että romahtanut2 ja muut petetyt naiset kuulevat etteivät ole yksin tämän järkyttävän asian kanssa. Netistä löytyy yksi lohduttava ja tietoa antava sivusto seksiriippuvaisten puolisoille. Harmi, että sivusto ei ole suomeksi, mutta kannattaa tutustua, sen kautta ymmärtää minkälaatuisesta ongelmasta on kysymys. Sivuston nimi on
Posarc

Voimia ja uskoa kaikille meille, että joskus nähdään elämässä myös valoa!!

Käyttäjä romahtanut2 kirjoittanut 07.02.2017 klo 13:32

Hei aurinko67,

Kiitti linkistä, tuota sivustoa en ollut vielä löytänyt, vaikka aika paljon olen yrittänyt tietoa löytää, aika lohdutonta kertomaa kuinka vaikea parantua.
Miten oletko eronnut vai oletko vielä yhdessä?

Käyttäjä Aurinko67 kirjoittanut 08.02.2017 klo 20:21

Toivon, että sivustosta saat lohtua tilanteeseen. Itse käyn aina silloin tällöin lukemassa sitä ja jotenki se helpottaa tässä tuskassa. Sivuston perustaja on aivan ihana nainen, katsoppa sen lyhyt esittelyvideo siitä etusivulta, miten myötätuntoisesti ja lohduttavasti hän puhuu.

Mutta, vastaus kysymykseesi, olen edelleen yhdessä mieheni kanssa. Vaikka olen asiasta hänelle joskus suoraan sanonut hän kiistää kaiken tai vaatii todistusta siitä miksi syytän häntä pettämisestä. En vain pysty sanomaan hänelle, että olen löytänyt ja lukenut hänen huorapuhelimen viestit.

Sen verran tilanne on muuttunut, että nykyään hän ei ramppaa ulkomailla vieraissa vaan käy maksullisissa täällä Suomessa ja toisinaan Ruotsissa. Tyttöjä on todella paljon, aivan kuten sinunkin miehellä.

Olen järkyttynyt myös siitä miten osa Ihmisistä suhtautuu maksullisiin naisiin ja miten yhteiskuntakin puoltaa heitä. Jos huoraus olisi oikea ammatti niin kysyn vain missä ne verorahat on? Toinen seikka on juurikin se miten tuhoisaa se on petetyille naisille. Vaikka ja kun eroaa tällaisesta miehestä se on jättänyt elinikäiset haavat! Omasta tahdosta tekevillä huorilla tämä jää heidän omatunnolle loppuiäksi, kuinka monta ihmistä he ovat rikkoneet??!!

Myös nämä omasta tahdosta itseään myyvät naiset vanhenevat, niin myös ukot ketkä näitä palveluita ostavat.

Millainen on heidän loppuelämä ja vanhuus... sekään ei käy kateeksi. Kuinka monta ihmistä he ovat teoillaan satuttaneensa, sen täytyy tulla jossain vaiheessa niitten elämää vastaan.

Käyttäjä Aurinko67 kirjoittanut 18.02.2017 klo 22:16

Toivottavasti kukaan ei pahastu, kun jatkan vielä tätä viestiketjua siitäkin huolimatta, että osa kommentoijista saattaa ajatella, että on oma syy jos kestää pettäjämiestä tai, että pettäjänpuoliso ei halua muutosta elämään.

Tänään tein pitkän päivän töissä ja jo aamulla huomasin että jaahas tänään miehellä on panopäivä. Yleensä hän käyttää tilaisuutta hyväksi jos tietää, että olen myöhään töissä ja hän vapaalla. Haluaisin huutaa koko maailmalle, miehen työpaikalle ja ystäville millainen sika pettäjä mies on!! Kaiken sen ihanan ja hurmaavan ulkokuoren alla on ihan muuta mitä hän ulospäin näyttää.

Epätoivo ja täysin paskansynkeä mieli täyttää pääni. Miten raukkamaista käytöstä, käyttää tilaisuutta hyväksi kun toinen on töissä. Miten helvetin suuren hinnan seksiaddekti ja pettäjä, puoliso, suku ja koko perhe maksaa tästä raukkamaisesta käytöksestä. Lukekaa seksinmyyjät ja salarakkaan tuo tarkkaan ja miettikää sitä sydämessänne mikäli teillä vielä edes sellainen on!

Nämä päivät on tyhjiä... miksi tätä tapahtuu juuri minulle vaikka en halua kenellekään pahaa?

Jossain mieleni sopukoissa olen ajatellut, että en sano miehelle mitään hänen pettämisestä jätän hänet vain yhtä kylmästi samallla tavalla kylmästi kuin hän pettää minua.

Miksi sanoisin hänelle pettämisestä? Kitukoon pettäjänä lopun elämänsä. Hyvälle ystävälle voi antaa rakentavaa palautetta vaikka hänen sanomisesta jotta hän voisi ehkä muuttua ja saada palautteesta hyötyä elämäänsä. Miksi siis antaisin Petäjälle mahdollisuuden muuttua...olkoon pettäjä lopunelämänsä.. se on pahin mahdollinen rangaistus kun ympärillä kulissit hajoaa ja "ilman syytä" puoliso lähtee...pettäjä ei koskaan saa pysyvyyttä parisuhteeseen tai perustettua perhettä ja jää yksin elämässä!! Olkoon niin, kaikki hyvä oli tarjolla mutta itse mokasit vaikka sait tuhat mahdollisuutta!!

Käyttäjä Addikti kirjoittanut 03.05.2018 klo 21:51

Miksi sanoisin hänelle pettämisestä? Kitukoon pettäjänä lopun elämänsä. Hyvälle ystävälle voi antaa rakentavaa palautetta vaikka hänen sanomisesta jotta hän voisi ehkä muuttua ja saada palautteesta hyötyä elämäänsä. Miksi siis antaisin Petäjälle mahdollisuuden muuttua...olkoon pettäjä lopunelämänsä.. se on pahin mahdollinen rangaistus kun ympärillä kulissit hajoaa ja "ilman syytä" puoliso lähtee...pettäjä ei koskaan saa pysyvyyttä parisuhteeseen tai perustettua perhettä ja jää yksin elämässä!! Olkoon niin, kaikki hyvä oli tarjolla mutta itse mokasit vaikka sait tuhat mahdollisuutta!!

Mielenkiintoinen ketju, voitte repiä minut kappaleeksi, olenhan seksiaddikti ja ongelmani on maksulliset naiset. Addiktio on tunne-elämän sairaus. voisin varmaan yhtähyvin Juoda, syödä tai pelata käyttää huumeita tai ihan mitä vaan.
Ei oma valintani sairastaa tätä paskaa, mutta se mikä on omalla vastuullani:
-Tehdä töitä toipumisen eteen,miten vaan pystyn ja voin.
-Tehdä valinta menenkö huoriin vai en.
Ja niin olen tehnytkin ja pysynyt irti addiktiosta, useamman vuoden, päivä kerrallaan
Addikti on mestari oikeuttamaan tekonsa, ja syyttämään kaikkia muita ongelmistaan sekä kieltämään oman osuutensa. Omaa voimattomuuttaan on vaikea kohdata.

Addiktin puolisolla on myös roolinsa:
-Asettaa rajat mikä on hänelle ok ja mikä ei.
-Tehdä valinta jääkö suhteeseen vai ei.
-Tehdä tarvittava työ oman toipuisensa eteen.

Katkeruus ja kaunaisuus pilaa vaan oman elämän. Sinun elämän jos haudot kaikkea tuota paskaa sisälläsi,