Minä en ole koskaan lukenut lääkkeitten mm sivuvaikutuksista jne. Nyt eilen tuli puheeksi yhden ihmisen kanssa pahentuva oloni ja unettomuus. Hän kysyi onko kukaan katsonut sopiiko lääkkeeni yhteen? Ei todellakaan ole. Itseasiassa en edes tiedä miksi minulle määrätty Mirtsabin, ollessani koomassa. Sitä ennen söin vain Ketipinoria ja Tenoxia nukahtamiseen. Nyt syön Ketipinoria, Mirtsaa ja Tenoxia ja en saa nukuttua. Rupesin vähän lukemaan niitä sivuoireita ja tuli aika vahva aavistus, että ne minun näkyni voisi johtua lääkityksestäni? Unettomuus mainittiin myös sivuoireina. Ja jotenkin sain käsityksen, ettei Mirtzsaa olisi tarkoitettu jatkuvaan käyttöön? Olen kiltisti 4v syönyt sitä. Alkaa huolestuttaa, onko näkyni, unettomuuteni ja ahdistuskin vääränlaisen lääkityksen ansiota? Tekee mieli kylmästi lopettaa kaikki lääkkeet, mutta ei taitaisi olla viisasta. Vieroitusoireet lisääntyisi. Mutta mitä, jos minua ei edes ahdistaisi? Jos se tuleekin lääkkeen boonuksena. En oikein tiedä kui ka alkaa setvimään auki kaikkea. Mielenterveystoimistoon ei lääkärille pääse, jos ei ole iso hätä, tk lääkärit on sellaisia lapsosia ja sinnekkään ei pääse, jos ei ole hätä. Ompas nyt pää oikein kunnolla jumissa. Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia ja kuinka olette selvinneet normaaliin? Kauheaa, enhän minä tiedä enää pitkä ovat aitoja tunteita ja mitkä lääkkeiden muovaamia.😭😯🗯️
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.