Kumpi on kakkonen, kuka on ykkönen
Hei!
Olen niin hukassa elämässäni tällä hetkellä. Takana on monen vuoden parisuhde, talo, lemmikit, pari lasta, sitten matto vedetään jalkojen alta ja pikkuhiljaa alkaa paljastuun valheita ja pettämistä.
Miehelläni on siis ollut suhde toiseen naiseen melkein vuoden, on ollut kylpyläreissuja, ostosreissuja, ovat käyneet syömässä, kahvilla, soitelleet, viestitelleet jne. Joihinkin on mieheni jopa ottanut vapaapäiviä minun tietämättäni.
Viimeisin mitä sain tietää, mieheni yritti varata hotellihuonetta mutta kaupungissa olleen tapahtuman vuoksi, ei ollut huoneita vapaana (onneksi?), mutta silti oli tämän naisen kanssa viettänyt iltaa vaikka piti olla saunaillassa.
Mies väittää että seksiä ei ole ollut, minä vähän huijasin sitä naista ja se myönsi ja pyysi anteeksi että ovat harrastaneet seksiä viime talvena 😐 olen ihan hukassa kumpaa uskoa. Mies on valmis etsimään tämän naisen käsiini yhdessä minun kanssani ja selvittämään onko se valhe.
Ikää meillä on jo yli 25, mutta tämä naikkonen on juuri nippa nappa 20. Minua on pommitettu facebookissa feikkiprofiilien kautta ja esitetty hurjia väitteitä miehestäni, en tiedä kuka niiden takana on, mutta alan kallistumaan että se nainen haluaa vahingoittaa meidän perhettä.
Päästiin jo hetkeksi asiassa eteenpäin, kunnes selvisi tuo hotellitouhu. Mieheni on sanonut tehneensä tuolle naiselle selväksi ettei halua olla tekemisissä, on silti sille soittanut muutaman kerran senkin jälkeen kun minulle lupasi ettei ole yhteydessä. On poistanut hänen numeron ja myös facebookista.
Tällä hetkellä en tiedä ketä uskoa, kehen luottaa. Eilen käskin mieheni miettimään mitä oikeasti haluaa, onko valmis selvittämään minun kanssani tämän sotkun ja jättämään sen naisen taakseen ja tuhoamaan kaiken mikä hänestä muistuttaa. Silläkin uhalla että me ehkä erotaan, ehkä ei.