Hei!
Tuli taas tarve tulla tänne kirjoittamaan. Kiitos White princess2 vastauksestasi.
Olen yrittänyt ja purkanutkin energiaani liikuntaan. Olen kiinteytynyt ja laihtunut. Mikä on hyvä juttu. 🙂
Muuten mua ahdistaa! Tunnen, että olen vaipumassa masennukseen. Taistelen sitä vastaan. Parisuhteen menettämisen mukana menetin mun "luottohenkilön", jolle puhua. Huomaan, että palaan mun vanhaan kaavaan. Eli ihmisten edessä yritän hymyillä ja olla näyttämättä, että kärsin sisällä. Enkä mä sentään koko aikaa kärsi. Tietysti nyt on pimeää ja sekin ahdistaa.
Tässä on mullakin ollut koulukiireitä ja ystäväni kanssa on mahdollisuudet tavata mennyt ristiin. Enkä mä halua ahdistaa mun ystäviä mun synkillä ajatuksilla. Onneksi mulla on opiskelukavereita, pppaljon entisiä työkavereita ja minun rakkaat lapset. En lapsillenikaan pura mun ahdistavia ajatuksia. Mun täytyy olla se pirteä ja pärjäävä äiti.
En kuitenkaan halua aloittaa uudestaan masennuslääkkeiden ottamista. Mun täytyy koittaa ajatella, että tämä on vain tunne, jonka annan valua ohitse. Tällä hetkellä mun ainoa ilo on se vesijuoksu ja tavoite laihtua ja parantua fyysisesti. Pyrin käymään kolmesti viikossa uimahallissa. Välillä meen yksin, kaksin tai kolmisin. Vesijuostessakin voi välillä purkaa tuntojaan. Mieluummin kuitenkin olen ja olenkin hyvätuulinen tsemppaaja.
Huomenna mulla on tavoite tehdä venäjän tehtävät ja siivota. Huomenna tekee kyllä mieli juoda joko valkoviiniä tai punaviiniä. En ole pitkään aikaan mitään ottanutkaan. Tuntuu kyllä pahalta, miten tunnen suupielieni menevän alaspäin. On mulla joskus niin suuri ikävä äitiä ja pikkusiskoa, jotka molemmat ovat taivaassa. 😭
Kyllä mä suren myös, miten 20-vuotinen avioliitto päättyi 2 vuotta sitten, kun mieheni rakastui toiseen naiseen. Nyt kun tulin uudestaan jätetyksi niin tunnen itseni niin avuttomaksi, kyvyttömäksi ja epäkelponaiseksi. En enää edes halua rakastua. En halua ketään viereeni. Yritän ajatella parisuhteen huonoja puolia ja tuudittautua, että on parempi olla yksin.
Tiedän, nyt olen väsynyt. Takana on koulupäivä kirjanpitoineen. Olin illalla myös astanga-joogassa. Se oli mun kuudes kerta kymmenestä. Se tekee kyllä ihmeen hyvää. Parhaimmillaan se myös puskee tunteita ulos, jos se nytkin on vaan sitä. Kohta nukkumaan ja unilelu kainaloon. Unilelu mulla on ollut avioerosta asti. Nyt se on mulla vielä tiukemmin, kun tämä mulle kallis parisuhde kariutui. Välillä vaan tuntuu ettei tästä vaan voi mitenkään selvitä.