Hei!
Kiitos White princess2! Juu on kauheata, että hyväksikäytön uhri on päätynyt tekemään itsemurhan. Minullakin on nyt huono hetki. En tiedä, miten kertoa. Olen lopenuupunut. En jaksa. Itkettäisikin. Mun mieli kamppailee. Sydän kamppailee. Tunnen kaipuuta menetettyyn rakkauteen.
Toivon myös ettei epäonninen deitti ota enää yhteyttä. Yritin tehdä selväksi, etten ole kiinnostunut. En kaipaa seksisuhdetta kenenkään kanssa. Se on minun luonteeni vastaista. Mielestäni intiimiin kanssakäymiseen kuuluu toisesta välittäminen ja rakkaus. Minun rakkauteni teki sitten eilen jipon, johon lankesin. Tavallaan kaduttaa, mutta tavallaan ei. Syvensi vain tätä surua.
Eilen myöhään illalla väenvängällä vänkäsi mut mukaan baariin. Tekstiviestiteltiin. Siinä sanoin, etten halua eikä ole varaakaan, vaikka rahaa on. Sillä rahalla täytyy ostaa pojalle koulukirjoja. Sai minut kuitenkin lähtemään, kun sanoi, että rahaa on ja hän maksaa. Hän on töissä ja minä en. Hän halusi turvallisen kaverin mukaan.
Hän oli ottanut jo pohjia ennen kuin baariin mentiin. Ensimmäisten juomien aikana setvittiin tilannetta. Hän selitti hakevansa ikäistänsä seuraa. Salaa ihmisiltä itkin baarissa. Mun olo oli lähes surkea. Olen häntä yhdeksän vuotta vanhempi. Normaalioloissa olisin halunnut mennä laulamaan. Nyt ei laulattanut.
Ilta kului. En laskenut paljon olin juonut. Sanoin hänelle, ettei vaan luule, että otan hänet yöksi viereeni. Olihan meidän erosta tai seurustelun päättymisestä kulunut jo kuusi viikkoa. Viimeisestä rakastelustamme oli kahdeksan viikkoa. Hän sai jotenkin mieleni kääntymään ja miltei onnellisena otin hänet viereeni. Rakastelu oli sitä hellää ja kaunista, mitä vaan voi olla ja mitä hänen kanssaan sängyssä on ollut. Häntä panetti ja hän halusi minua. Se oli kuin eropano.
Nyt sitä ajattelen lähinnä tuskaisena ja häpeillen. Siitä ei vaan tule enää koskaan meidän parisuhteesta mitään. Jaa että kavereita meidän pitäisi olla. Kaverit ei kyllä harrasta seksiä keskenään. Minun juopunut tila ja sydämessä kytevä rakkaus sai minut suostumaan seksiin hänen kanssaan. Satutan vain itseäni lisää ja tunnen itseni entistä surkeammaksi.
Hän on ennenkin minun vastusteluista huolimatta saanut minut tekemään tahtonsa mukaan. Mä varmaan hyppäisin katolta, jos hän käskisi. Toisaalta tuo rakastelu, joka oli hellää rakastelua vei ikävän muiston deitistä, jossa oli vaan raju pano, joka mua jälkikäteen inhottaa ja puistattaa. Kylläpä tää nainen on taas oikein elämänkoulussa.
Mun yksi suuri vika on kiltteys ja taitamattomuus puolustaa itseäni. Niissä mulla on vahvistamisen paikka. Tiedän olevani nyt herkkäuskoinen ja helposti kusetettava. Nyt mun täytyy suunnata energia vesijuoksuun ja uimahalliin, kun tiistaina taas uimahalli aukeaa.
terveisin surullinen ansaan langennut nainen