Avopuolison uskottomuuden seurauksena syntynyt lapsi
Mistähän aloittaisin.. Olen niin kovasti yrittänyt löytää vertaistukea tilanteeseeni, mutta tuntuu olevan kovin vaikeaa kun yleisesti puhutaan uskottomuudesta. Tilanteeni on se, että sain kuukausi sitten kuulla puolisoni suusta että hän on minua pettänyt 2 vuotta sitten, jonka seurauksena on syntynyt lapsi. Olimme olleet kaukosuhteessa 4v kunnes muutin opiskelujeni ja pääosin miehen luo toiseen kaupunkiin. Hän oli salannut tämän kaiken aikaa, koska ei kuulema uskaltanut kertoa asiasta koska en olisi muuten hänen luokseen muuttanut. Hän ei kuulema ole ollut yhteydessä naiseen, paitsi vaatiessaan DNA-testiä jonka seurauksena tunnisti isyytensä. Nainen lähettää kuvia lapsesta ja ilmeisen selvää että hakenut elämäänsä elättäjää yhden illan tapauksen kautta. Nainen on hyvin arvaamaton, sillä hän on uhkaillut miestäni ja soitteli läheisillemme kertoakseen totuuden. Itse vasta käsittelin asiaa shokkivaiheessa enkä halunnut kertoa muille.. Olemme käyneet miehen kanssa erikseen terapiassa kuukauden verran, mutta paha olo ja ahdistus ja viha ovat edelleen hyvin voimakkaita. Olemme olleet viimeisen vuoden avoliitossa ja kaikki sujui hyvin ennen tätä paljastusta. Mieheni on hyvin katuvainen, ei kuulema halua pitää mitään yhteyttä lapseen tai naiseen, vaan haluaa uuden mahdollisuuden kanssani. Olen hyvin pettynyt ja masentunut ja koko elämä tuntuu helvetiltä. Toivoisin löytäväni vertaistukea samassa tilanteessa olevilta, jos heitä epäonnisia muita on..kaikki apu ja neuvo on tarpeen.. 😯🗯️ ☹️