Mä en tiedä mikä mulla on, kun aina kun syön jotain, mahani turpoaa ihan järjettömästi. Olen käynyt laboratoriossa ja on otettu kaiken maailman kokeita. Ei ole keliakiaa, laktoosivaivaa tai muutakaan. Kulemma ihan hyvät arvot.
Se turpoaminen on osasyynä mun masennukseen. Joka aamu heti ensimmäiseksi menen peilin eteen ja katon onko hyvänä vai pahana. Yleensä aamuisin se on syvä, mutta jos huonona(turvonnu) päiväni on totaalisesti pilalla, enkä syö paljoakaan. Melkeen aina kun kukaan ei ole näkemässä 🤔ja kuljen peilin ohi, on pakko katsoa.
Terveydenhoitaja sanoi, että olisi hyvä pitää ruokapäiväkirjaa ja merkata mitä syö. Sitten aloin laihtua, tiedostomatta.Olen 160cm ja 43kg. Tekee pahaa syödä mitään. Jos syö, alkaa kaduttaa. Olen kauhean tarkka mitä syön ja olen huomannut, että vähdin muidenkin syömisiä ja saatan jopa huomauttaa siitä, että "toi on epäterveellistä" ym.😝 En ole koskaan oksentanut, mutta alussa yritin kerra, mutta ei onnistunut. Sinänsä ihan hyvä..
Joka ilta on pakko tehdä vatsoja, joka laskee sitä ns. turvotusta, muuten tulee huono omatunto.
Ja sekin vielä, etten ole mikään liikunnallinen ihminen, että vapaa-ajalla liikuskelisin. En harrasta koulun ulkopuolella mitään, ei ehdi. Opiskelut vievät kaiken ajan😞