Siskoni viilteli eilen

Siskoni viilteli eilen

Käyttäjä Niina99 aloittanut aikaan 13.10.2015 klo 17:40 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Niina99 kirjoittanut 13.10.2015 klo 17:40

Eli joo☹️ eile yöllä mun siskon kaveri soitti mulle et mun siskolla ei oo kaikki ok… Si tietysti juoksin nopee herättää äipän ja si mentii mu siskon huoneesee, se itki ja sen vieres oli terottimen terä ja verta☹️ tiesin heti et se oli viillelly ja näytin äidille sitä terää ja si mun äiti anto sen terän mulle ja si katottii siskon ranteet ja siinä ne oli.. 2 syvää viiltoo ja monta pient☹️ sit iskä tuli töit puol 11 aikaa ja si porukat lähtiki ensiapuu ja jäin yksin kotii.. Musta tuntu ku mun elämänhalu ois vaa kadonnu ja halusin kauas pois täält☹️ sit siinä puhuin mun parhaan kaverin kans puhelimee asiast ja se yritti auttaa ja rauhottaa mua☹️ venasin sinne puol 1 et porukat tuli kotii ja si siin valvoin viä et mun sisko ei tekis mitäää😭 ja ny oon tän koko pv ollu iha väsyny, elämänhalun menettäny ja muutenki ihan maassa😭 olisko mitään vinkkei tai näin…?😭 en haluis pelkää joka ilta että se tekee jotain ittelleen enää😭

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 26.12.2015 klo 21:18

Se että sun vointiasi ja asioitasi kysellään kertoo että susta välitetään. Hyvä päätös olla satuttamatta itseäsi🙂👍

Käyttäjä Viffe07 kirjoittanut 28.08.2021 klo 18:02

Mun isosisko viilteli ku oltii meijän mielisairaan äitin luona. Olin 6-7 vuotias. Mun isosisko joka oli sillon 12-13 vuotias meni vessaa ja otti veitsen mukaan, yritin estää sitä mut en pystyny. Meni hetki ja kuulin ku se huus, äiti meni sinne ja lukitsi oven, ja sit huomasin et sen kädet oli iha veressä. Oon nähny muutaki paskaa mun koko 14 vuoden ajan mitä oon ollu elämässä.

Käyttäjä Reeta_Saapas (Työntekijä) (Palveluoperaatio Saapas (Lasten ja nuorten keskus ry )) kirjoittanut 27.05.2022 klo 11:24

Moikat Viffe07!

Ikävä kuulla, että kerrot nähneesi ja olleesi tilanteissa, jotka kuormittavat elämääsi. Olisi tärkeää, että saisit apua ja tukea tilanteeseesi. Sekasin-chat tarjoaa keskusteluapua ja -tukea ma-pe klo 9-24 ja viikonloppuisin klo 15-24. Rohkaisen sinua olemaan myös yhteydessä opiskeluhuollon työntekijöihin eli oman koulusi kouluterveydenhoitajaan tai kuraattoriin. He osaavat auttaa sinua tarvittaessa myös eteenpäin saamaan tarvitsemaasi tukea ja apua. Ethän jää yksin!

Iloa ja valoa elämääsi toivottaen,

Reeta_Saapas, Kotkan NettiSaapas