päivästä toiseen… viikosta seuraavaan… sitä samaa aina vaan.

päivästä toiseen... viikosta seuraavaan... sitä samaa aina vaan.

Käyttäjä lizie aloittanut aikaan 29.11.2006 klo 14:08 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä lizie kirjoittanut 29.11.2006 klo 14:08

joka aamu ylös kuudelta, miettien miksi raahautua kouluun, ei siellä kukaan mua odota, ei kukaan välitä.

Miksi opiskella olen niin tyhmä ettei siitä mitään hyötyä ole. Joka koulumatka toivon että jään auton alle. Pääsisi pois tästä kaikesta, pääsisi sairaalaan lepäämään ja ehkä joku huomaisi katsos Lizie on olemassa, katsos meillä on 16-vuotias tytär…

Joka koulupäivä mietin kunpa minut kidnapattaisiin. Mietin ruokailussa miksi syön, se lihottaa…
Koulusta raahaudun kotiin, ei kukaan kotona, lukittaudun huoneeseeni. Ei mitään tekemistä… Pitäisi tehdä läksyt…ei jaksa…

Äiti tulee kotiin, isä tulee kotiin–> kolmas maailmansota syttyy. Koko loppu illan saa kuunnella riitelyä ja itkeä omassa huoneessaan, nukahtaa itkien ja miettien, miksi… tämä kaikki on niin turhaa, elämäni on turhaa, miksi edes ajattelen tällaisia asioita, se on niin turhaa

aamulla taas ylös kello kuusi… vitsi olen väsynyt…

Päivästä toisees tätä samaa, arkipäivää…en tiedä mitä tehdä, enkä oikein jaksa enää edes ajatella sitä….haluaisi vain jäädä omaan sänkyyn nukkumaan vielä tunniksi, päiväksi, viikoksi tai kahdeksi…..

Masennustani on siis jo jatkunut hyvän aikaa… 😞 haluaisin niin vain painaa kaukosäätimestä pause-näppäintä elämässäni… Ei kellään olisi sellaista säädintä?? =)
Onko muilla samoja tuntemuksia???

Voi ei… taas jumittauduin koneelle ja koe viikko meneillään… pitäisi varmaan mennä lukemaan… 😴

Käyttäjä night89 kirjoittanut 09.02.2007 klo 22:51

heippa.

mä oon jotenkin pettynyt itseeni, kun tulin kipeäksi torstaina. mun piti jaksaa käydä tää viikko koulua, ihan vaan itseni vuoksi.ja mun ei pitänyt juoda enää mun masennukseeni... ja tein sen taas. huomenna täytyy ottaa pää täyteen. en vaan jaksa enää... mulla oli niin hyvä viikko, ei ollut pahoja "kohtauksia" ja nyt iski paha päälle. en oo satuttanut itseäni pitkään aikaan ja tein sen taas. petyin itseeni. tätähän se aina on.

jaksamisia kaikille

Käyttäjä Nipi kirjoittanut 12.02.2007 klo 21:16

hei night89,kiva että liityit meidän seuraan.
haluatko puhua enemmän tilanteestasi? tuntui pahalle lukea tuollaista ☹️ älä satuta itseäsi! itselläni oli vaihe että halusin koko ajan satuttaa itseäni,mutta se meni ohi,koska juttelin äidin kanssa veljeni itsemurhasta ja luin kirjan kuolemaa ei ole.se muutti kokonaan käsitystäni elämästä..suosittelen lukemaan.
koita jaksaa!!
-E

Käyttäjä lizie kirjoittanut 14.02.2007 klo 17:41

Hei kaikki

Kiva että liityit joukkoomme night89. Voit kertoa meille ongelmistasi jos haluat. Me kyllä kuuntelemme! Olemme aina kuulolla ja tukena. Voimia sinulle ja Nipille ja kaikille!!
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ! 🙂🌻

-L

PS. Toivon, että jokaisella teistä on iloinen ja huoleton ystävänpäivä. Halauksia ja voimia. 🙂🌻

Käyttäjä Nipi kirjoittanut 20.02.2007 klo 18:47

miten näin pieni tyttö jaksaa tämän kaiken taakan?
ei mitenkään.
niin siinä käy.
pikkuhiljaa minä kuolen sisältäni ja ulkokuorikin alkaa mustua.
kukaan ei siitä välitä.
ketään se ei kiinnosta.
annetaan hänen vain olla.
kyllä se siitä.
joskus.
EI!
SE EI MENE NIIN.
mutta kukaan ei tajua.
olen yksin.
yksin.

Käyttäjä lizie kirjoittanut 25.02.2007 klo 14:02

Huomenna alkaa taas koulu... ☹️ Täytyisi sinne taas jaksaa raahautua. Ei mitenkään huvita. Lisäksi olen vielä flunssassa ja se vie loputkin vähäiset voimavarani 😭

Mikään ei taas huvita ja elämä tuntuu hajoavan käsiin.

Toivottavasti teillä kuitenkin menee paremmin...

Käyttäjä night89 kirjoittanut 27.02.2007 klo 09:02

onneksi juuri alkoi loma, torstaina aika psykologille. katsoo mitä sekin musta sanoo,varmaan passittaa suoraan jonnekin. tai sitten ei. kerroin eilen poikaystävälleni että minulla on aika sinne, no syytä en kertonut. suorittaja kun olen niin ei hän minussa huomaa masennuksen merkkejä.

en tiedä onko tämä loma kovin hyvä asia, kun tulee käytettyä kaikki rahat alkoholiin. 40e jäljellä viikonlopun jälkeen 85 eurosta. plääh. eilen olimme jätkäkaverin kanssa baarissa ja yksi nainen alkoi iskemään häntä, välittämättä minusta. ei poikaystäväni osoittanut mitään kiinnostusta tuota kohtaa, jutteli ihan asiallisesti. silti koin suurta alemmuudentunnetta tuota tyttöä kohtaan, en pidä itseäni minkään näköisenä ja varsinkin eilen oli itsetunto pohjissa. itse en pidä kahlitsemisesta, poikaystäväni saa jutella muille kuten saan minäkin. mutta aina päässäni pyörii, että en riitä hänelle, että olen liian huono yms. ajatus tulee todellakin omasta päästäni, koska jätkäni ei ole tehnyt mitään loukatakseen minua. olemme keskustelleet siitä, että onko luvallista harrastaa pientä flirttiä toisten kanssa, kun toinen ei ole paikalla ja olemme molemmat sitä mieltä että saa, mutta sen pidemmälle ei mennä. toimii.

tässä vain olen tullut pohtineeksi omaakuvaani. näen itseni lihavana, rumana ja kohlona. pidän itsessäni ainoastaan fiksuna, minulla on vahva tunneäly. mietin vaan tätä alemmuudentunnetta. pitkät hiukset varsinkin aiheuttavat sitä, sillä itse jouduin leikkaamaan hiukseni lyhyeksi syömishäiriön takia, hiukset olivat niin huonossa kunnossa. huoh. yritän jaksaa.

jaksamisia muille!

Käyttäjä Nipi kirjoittanut 09.04.2007 klo 17:45

kiva.minun isoveli kuoli perjantaina.vittu minä en enää jaksa tätä samaa paskaa...lääkäri tyrkyttää masennuslääkkeitä,enkä todellakaa syö niitä! koko vuoden pahin ja rankin jakso koulussa edessä ja autokoulu pitäs samalla suorittaa niin en tiiä löytyykö voimia..en enää tiiä mitä tehä...huolestuttaa äiti tosi paljon..ja itekään kun en hyvänä tässä oo ollu niin nyt jo tämmönen...sori,oli pakko kirjottaa jonnekin..

Käyttäjä kirjoittanut 10.04.2007 klo 13:17

Otan osaa suurusi; Nipi, jos se jotain auttaa vaikka tuntuu tyhmältä noita sanoja sanoakaa..Kyllä suruunkin kannattaa ottaa lääkettä jos sen kaa ei jaksa olla . Minäkin söin silloin äidin kuollessa ja silti sitä suremista kuitenkin jää moniksi vuosiksi mutta lääkkeen avulla jaksaa jotenkin ainakin olla sen alun.
Halaus vielä lopuksi.

Käyttäjä Nipi kirjoittanut 10.04.2007 klo 15:50

Kyllä minä äitin ja ystävien avulla jaksan,en halua alkaa syödä lääkkeitä,olen nähnyt monissa ystävissäni ettei ne auta mitään..Pakkohan tässä on mennä eteenpäin,en vaan ymmärrä miten aina käy näin.Hautajaisethan ne pahimmat on,siellä sentään näkee sisaruksia,mutta inhottavaa,että surun pitää yhdistää perhe jälleen ☹️ Vaikka isä ja veli onkin kuollut niin en sukulaisten hautajaisissa ole vielä ollut,nämä ovat sitten ensimmäiset,ja jo toinen veli pitää hyvästellä.Tuntuu niin epäreilulta..
Mutta kiitos paljon maanvaiva lohdutuksista,kyllä ne auttavat aina vähän.

Käyttäjä lizie kirjoittanut 26.04.2007 klo 20:56

Voimia Nipi!
En osaa edes kuvitella tuskaasi. Voin vain toivottaa voimia, mutta tiedän että olet vahva ja jatkat eteenpäin. Alku on aina vaikeinta, mutta matkaa pitää jatkaa. Jonain päivänä tämä kaikki on takana ja pystymme taas ihmeisiin... ja ehkäpä elämäkin sitten taas hymyilee.

-Lizie