päivästä toiseen… viikosta seuraavaan… sitä samaa aina vaan.

päivästä toiseen... viikosta seuraavaan... sitä samaa aina vaan.

Käyttäjä lizie aloittanut aikaan 29.11.2006 klo 14:08 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä lizie kirjoittanut 29.11.2006 klo 14:08

joka aamu ylös kuudelta, miettien miksi raahautua kouluun, ei siellä kukaan mua odota, ei kukaan välitä.

Miksi opiskella olen niin tyhmä ettei siitä mitään hyötyä ole. Joka koulumatka toivon että jään auton alle. Pääsisi pois tästä kaikesta, pääsisi sairaalaan lepäämään ja ehkä joku huomaisi katsos Lizie on olemassa, katsos meillä on 16-vuotias tytär…

Joka koulupäivä mietin kunpa minut kidnapattaisiin. Mietin ruokailussa miksi syön, se lihottaa…
Koulusta raahaudun kotiin, ei kukaan kotona, lukittaudun huoneeseeni. Ei mitään tekemistä… Pitäisi tehdä läksyt…ei jaksa…

Äiti tulee kotiin, isä tulee kotiin–> kolmas maailmansota syttyy. Koko loppu illan saa kuunnella riitelyä ja itkeä omassa huoneessaan, nukahtaa itkien ja miettien, miksi… tämä kaikki on niin turhaa, elämäni on turhaa, miksi edes ajattelen tällaisia asioita, se on niin turhaa

aamulla taas ylös kello kuusi… vitsi olen väsynyt…

Päivästä toisees tätä samaa, arkipäivää…en tiedä mitä tehdä, enkä oikein jaksa enää edes ajatella sitä….haluaisi vain jäädä omaan sänkyyn nukkumaan vielä tunniksi, päiväksi, viikoksi tai kahdeksi…..

Masennustani on siis jo jatkunut hyvän aikaa… 😞 haluaisin niin vain painaa kaukosäätimestä pause-näppäintä elämässäni… Ei kellään olisi sellaista säädintä?? =)
Onko muilla samoja tuntemuksia???

Voi ei… taas jumittauduin koneelle ja koe viikko meneillään… pitäisi varmaan mennä lukemaan… 😴

Käyttäjä lizie kirjoittanut 23.01.2007 klo 18:54

Hei taas kaikki!

Nipi: kyllä sinä vielä varmasti pääset hänen ylitseen! Eihän maailma yhteen poikaan kaadu.
Me varmasti kaikki löydetään vielä jotkut unelmien prinssit... aikanaan...toivottavasti... 🙂

Minulla on vähän sama tilanne kuin Jude90:llä. Ei ainuttakaan poikaystävää. Ei takana eikä lähitulevaisuudessakaan. Joskus koulussa katson yhtä poikaa ja mietin kunpa uskalataisin edes puhua hänelle... Sitten ajattelen että ääh.. minkä takia menisin puhumaan ei se kuitenkaan minusta välittäisi, sillä on varmaan tyttöystäväkin.. tämä sama kaava toistuu aina kun ihastun. Loppujen lopuksi en uskalla edes mennä puhumaan pojalle. saati sitten että sanoisin jollekulle että rakastan häntä.... ☹️

GreenDay, My Chemical Romance, Simple Plan, A.F.I...tässä on suunnilleen ne bändit joita kuuntelen..
Tai on paljon muitakin, mutta näitä pääasiassa... Laulut ovat niinkin iloisia kuuin esim. dead, the end, cancer, I am not ok, jackass...ym ym. jopa yksi kaverini kuuntelee samanlaista musiikkia. Mutta hänkään ei kuuntele surullisia sanoja. Minulle ne sanat piirtyy sydämeen....

Ystäväni eivät oikein ymmärrä minua. He tietysti haluavat että hymyilen, mutta kun heille kelpaa loistavasti se että teeskentelen. Että hymyilen vaikka minua kuinka sattuisi, kunhan en pilaa heidän iloista päivää surullisella ilmeellä... Siltä minusta ainakin tuntuu... 😭

-Lizie

Käyttäjä kirjoittanut 24.01.2007 klo 14:23

Miltä teistä tuntuu olla ihastunut johonki ihmiseen? Mulla ehkä onkin se poikakaveri, ainakin naapurit sanoo että tekö olette alkaneet seurusteleen. Mikä kuullostaa hassulta, koska käymme yhdesä jossain mäessä, joskus pitsalla ym. Mutta emme ees joka viikko näe, koska sillä on hommat toisaalla.

Mulla ei ole sitä väliaikoina ikävä, emme lähettele tekstareita, emmekä soittele. Kun se tulee, ollaan yhessä, sitten se lähtee, olla erikseen. Ei kai se ainakaan rakkautta ole, koska en kaipaa enkä ikävöi sitä. eikä se ole ihastustakaan kai, koska mie yleensä ihastun poron vasoihin, niissä on sitä jotain ihastumisen aihetta.
Olenko mie täysin tunteeton ihminen ja kuinka kauan joku poika kestää mun kaa olla, jos en sille kerro satuja kuinka sitä ikävöin kun en sitä näe.

Käyttäjä lizie kirjoittanut 26.01.2007 klo 16:06

"miltä tuntuu olla ihastunut?"
öö.. sitä on hankala kuvailla. Se kai riippuu ihmisestäkin. Mua aina jännittää jos poika johon olen ihastunut on paikalla. Haluaisin viettää aikaa sen kanssa ja jutella ym, mutta silti aina kun se tulee lähettyville, ym niin sanat juuttuu kurkkuun ja yksinkertaisesti vain hermostuttaa... Sellaista minulla, muista en tiedä. 🙂

Olen varma että sinäkin vielä löydät pojan johon ihastut ja ikävöit vaikka hän olisi poissa vain päivän. 😉
Eikä tuo todellakaan tarkoita että olisit tunteeton! Jotkut pojat ovat vain sellaisia että heitä pitää luonnostaan kavereina tai jotain, eikä heihin ihastu. Jotkut taas on... no sellaisia että kun katsahtaa silmiin niin punastuu ja haluaisi katsoa ihan mihin muuhun tahansa kuin häneen... 🙂 ja samalla haluaisi istua aivan hänen vieressään...😳

-L 🙂🌻

Käyttäjä kirjoittanut 26.01.2007 klo 20:37

Kyllä voisin kuvitella, että tämä poika on mulle se ainut oikea kenen kaa viettäsin loppu elämäni. Kun se vaan tajuaa aina välillä lähtee pois ja antaa mun olla yksin. Ikään kun mun elämäntapani on sellainen etten jaksa ketään toista ihmistä koko ajan vierellä, en sitä edes jaksa aatella koko ajan. Silti aina tietäsi, että se tulee takasin joskus.

Musta mulla olisi aika helpottavaa elää niin, että mulla olisi vaikka aviomies joka olisi suurin piirtein 50 % elämästään muualla kun mun mökissäni tai mun seurassa. silti voisin sanoa, että olet rakkain ja tärkein ihminen mulle ja se sanosi mulle samoin.

Käyttäjä lizie kirjoittanut 28.01.2007 klo 14:36

Pitäisi lukea kokeisiin... mutta täällä minä taas vaan istuskelen koneen ääressä... ei yhtään innosta yhteiskuntaoppi ja historia...😴

Käyttäjä Nipi kirjoittanut 29.01.2007 klo 18:13

Taas migreeni.Koeviikko alkaa perjantaina.Tai itse asiassa huomenna,mutta ei ole koetta ennen kuin pe ja seuraavalla viikolla kaksi.Ei ole mitään motivaatiota! 😭 Ja silti haluaisin saada hyvät numerot.

Ei hymyile elämä ei.Ei millään jaksaisi,ei ole ystäviä kuin silloin tällöin,niin kuin tänäänkin 5 kun odotettiin autokouluun menoa,ei niitä muuten kiinnostaisikaan.Niin kuin joku sanoi,niille riittää että näkevät naamalla hymyn,sisimmästä väliä....Se on väärin,mutta pitäisi oppia olemaan hiljaa,eikä valittaa koko ajan.On vain paha olla.

Voisiko jonkun kanssa joskus vaihtaa vaikka mese-osotteita jos haluisitte jutella enemmän? Olisi jotenkin kivempi jutella "livenä" eli online.Mutta sitten joskus vaikka.

Minun on pakko mennä nukkumaan vähäksi aikaa.Pää leviää 😟
Jaksamisia.

Käyttäjä Nipi kirjoittanut 01.02.2007 klo 23:06

te olette taas kadonneet ☹️ minulla on huomenna koe enkä osaa mitään ☹️ vaikka kuinka yritän ja haluan niin kahdessa päivässä 180 sivua ei näköjään jää päähän millään.minua ei vaan kiinnosta enää koulu.on niin paha olla kun kukaan ei ymmärrä miten asiat painaa minun mieltä...

nytkin tuntuu että olen taas ihan yksin ja kaikki on hävinnyt ympäriltä.missä te kaikki olette? 😯🗯️
no,paras ehkä mennä nytten,yrittää nukkua ja mennä aamulla istumaan luokkaan 2 tunniksi ja miettimään sitä miksi en voinut osata taas kerran,ja itkun kanssa kotiin.ja viikonloppu lukemista ☹️

eikö tämä lopu koskaan?

Käyttäjä lizie kirjoittanut 02.02.2007 klo 12:22

Moi kaikki!

Nipi: anteeksi etten ole kirjoittanut taas.. olen yrittänyt pysyä koeviikolla pois koneelta.. ei ole toiminut, niin kuin huomaat 🙂

Kolme koetta takana ja vielä kaksi edessä... onneksi on viikonloppu!! Kunpa vain jaksaisi lukea.

Onnea ja voimia kaikille! 🙂🌻

Käyttäjä Jude90 kirjoittanut 04.02.2007 klo 18:09

Köhköh... Mullakin koeviikko parhaillaan menossa ja olen taas NIIN ahkerasti vaivautunut lukemaan. Kolme vielä edessä... ☹️ En ole jaksanut lukea viikonloppuna juuri lainkaan, vaan on laiskottanut ja masentanut taas niin paljon että ajatukset lähtevät heti karkailemaan jos yritän avata kirjan. Ei tuu kesää...

Olen vain taas onnellinen sitten kun mokomat kiusanhenget on ohi, ja jää aikaa itselleen ilman että tarvitsee potea huonoa omaatuntoa. Voimia kaikille kokeenlukuun, sitä tässä meinaan todella tarvitaan! 🙂🌻

Käyttäjä Nipi kirjoittanut 05.02.2007 klo 16:36

jepjep.huomenna viiminen koe 😟 on niin väsynyt olo.
eilen pimahin taas lopullisesti.meni ystävän kanssa välit poikki ja äiti puhui minun veljen itsemurhasta,tuloksena koko illan itkeminen ja piti taas kammeta tänne kaupunkiin,kylmään ja yksinäiseen kämppään 😭

tänään oli toisiksi viimeiset tanssiharjoitukset.pari oli oksennustaudissa enkä jaksanu tanssia kengillä kun rakoilla jalat.ensi viikolla olisi itse tanssit.saa nähdä miten menee pukujen kanssa 😋 toisaalta odotan sitä innolla,saa olla kaksi päivää prinsessa.

pitäisi jaksaa lukea vielä ruotsin kielioppia.🙄 tykkään ruotsista mutta kokeet on aina menny 7 tasolle.nyt yritän 8 mutta tällä lukemisella,ei?!

mutta toivottavasti teitä näkee täällä kohta taas enemmän,on jo ikävä!
voimia!🙂🌻
-E

Käyttäjä lizie kirjoittanut 05.02.2007 klo 17:04

Huomenna viimeinen koe.. mikä helpoitus. Täytyisi jaksaa lukea, mutta ei kyllä yhtään innosta..
Mutta voimia kaikille 🙂🌻

-L

Käyttäjä Nipi kirjoittanut 06.02.2007 klo 13:05

NYT se on ohi ☺️ ei enää lukemista!! jippii! eri asia sitten mitkä numerot tulee kokeista mutta se on sen ajan murhe 😀

kerkesin jo käydä ostamassa hanskat pukuun ja ajokorttia varten piti käydä passikuvissa 😝 kaamee kuva tuli! sitten pitäisi siivota ja käydä kokeilemassa vanhojentanssi kampausta 🙂 ja illan aionkin löhötä ja nauttia siitä ettei tarvii tehä yhtikäs mitään!

mutta mitäs teille kuuluu?onko tapahtunut ihmeempiä juttuja?
kaamea pakkanen ☹️ mutta nyt ei juokse ajatus yhtään.taidan mennä makaamaan sängylle ja kuuntelemaan musiikkia.
voimia teille 🙂👍
-E

Käyttäjä lizie kirjoittanut 06.02.2007 klo 14:22

Vihdoinkin koeviikko ohi! Jeee 😀 En kylläkään tiedä mitä numeroita tulee... ei hyviä..
Mutta ainakin saan nyt levätä! Eihän tässä mitään kummempia ainakaan minulle kuulu..
Entäs muut?? 🙂🌻

Käyttäjä Nipi kirjoittanut 06.02.2007 klo 22:13

minua oksettaa ☹️ sitä on kuulema liikkeellä.pelkään oksentamista.äiti piti aina hiuksista kiinni kun olin pieni,nyt ei ole kukaan pitämässä 😭 on paha olla.vihaan tätä elämää.vihaan yksinäisyyttä.anteeksi tyhmä viestini,oli pakko kirjoittaa jonnekin.on niin pirun ikävä isiä.ja veljeä.

Käyttäjä lizie kirjoittanut 09.02.2007 klo 16:09

Voimia sinulle Nipi. Kyllä se aurinko vielä pilviverhon takaa pilkistää.
Toivon todella ettet tule kipeäksi. Tiedän, että se on kamalaa..varsinkin oksennustauti. Itse podin sitä juuri jokin aikaa sitten. Se vie totaalisesti voimat. Toivottavasti paranet pian! Äläkä siitä huolehdi, että viestisi kuullostaisi typerältä. Sitä se ei ole.

Tännehän voi kirjoittaa pienemmistäkin ongelmista ja ilonkin aiheista. Niin voimme auttaa toisiamme ja elämä tuntuu hieman helpommalta. Voimia kaikille! 🙂🌻

Toivottavasti saamme palstallemme lisää kirjoittajia. Yhdessä kaikki on helpompaa, myös hymyileminen. 🙂 Voimia! 🙂🌻

-L