päivästä toiseen... viikosta seuraavaan... sitä samaa aina vaan.
joka aamu ylös kuudelta, miettien miksi raahautua kouluun, ei siellä kukaan mua odota, ei kukaan välitä.
Miksi opiskella olen niin tyhmä ettei siitä mitään hyötyä ole. Joka koulumatka toivon että jään auton alle. Pääsisi pois tästä kaikesta, pääsisi sairaalaan lepäämään ja ehkä joku huomaisi katsos Lizie on olemassa, katsos meillä on 16-vuotias tytär…
Joka koulupäivä mietin kunpa minut kidnapattaisiin. Mietin ruokailussa miksi syön, se lihottaa…
Koulusta raahaudun kotiin, ei kukaan kotona, lukittaudun huoneeseeni. Ei mitään tekemistä… Pitäisi tehdä läksyt…ei jaksa…
Äiti tulee kotiin, isä tulee kotiin–> kolmas maailmansota syttyy. Koko loppu illan saa kuunnella riitelyä ja itkeä omassa huoneessaan, nukahtaa itkien ja miettien, miksi… tämä kaikki on niin turhaa, elämäni on turhaa, miksi edes ajattelen tällaisia asioita, se on niin turhaa
aamulla taas ylös kello kuusi… vitsi olen väsynyt…
Päivästä toisees tätä samaa, arkipäivää…en tiedä mitä tehdä, enkä oikein jaksa enää edes ajatella sitä….haluaisi vain jäädä omaan sänkyyn nukkumaan vielä tunniksi, päiväksi, viikoksi tai kahdeksi…..
Masennustani on siis jo jatkunut hyvän aikaa… 😞 haluaisin niin vain painaa kaukosäätimestä pause-näppäintä elämässäni… Ei kellään olisi sellaista säädintä?? =)
Onko muilla samoja tuntemuksia???
Voi ei… taas jumittauduin koneelle ja koe viikko meneillään… pitäisi varmaan mennä lukemaan… 😴