kiitos viesteistänne Jude90 ja Nipi! Tämän päivän kohokohdat!!
Jude90:
Luota vain itseesi Jude90, ne pojat eivät taatusti ymmärrä mitä ovat menettäneet!! Itse olen ollut myös ihastunut pariinkin poikaan, mutta en ole ikinä uskaltanut edes puhua heille!! Olen raukkis ja tiedän että minun pitäisi uskaltaa puhua sille pojalle, josta pidän, mutta kun pelkään, että hän ei pidä minusta.
Odotan vain jotakin unelmien prinssiä ja oletan että joskus vielä tulee eteen poika joka rakastaa minua ja jolle voin kertoa kaikki huoleni ilman että minun pitää pelätä tai hävetä.... Aika typerää.... Minä olen myös aika romantikko, mutta se liekki haipuu aina kun eteen tulee poika ja alan jänistää ja käännyn ympäri...
Voimia sinulle Jude90. Kyllä se aurinko vielä sinunkin elämääsi paistaa ja pojat juoksevat perässäsi. 😉 Ja muista ettei kukaan voi vaatia sinulta mitään, mitä itse et tahdo tehdä! Jos haluat käydä lukiota, niin käy ja tee parhaasi.Ei ikinä tarvitse olla täydellinen, ei edes lähellä... kunhan tekee parhaansa. Jos et halua käydä lukiota tee sitä mitä eniten tahdot! Onnea kouluun ja valoisampaan elämään! Kyllä me kaikki tästä vielä noustaan! 🙂🌻
Nipi:
Kiitos Nipi viestistä ja kysymästä. Koeviikko meni ihan ok... englannista sain 7+, johon olin hieman pettynyt vaikka tiedänkin että ei se ihan huono ole... Minulle ei vain jää kielioppi päähän...
muut kokeet meni sitten hieman paremmin, vaikka pelkäsinkin. Matikasta sain 9, saksasta 8,
fysiikasta 8+ ja uskonnosta 8-. Olisin muuten todella tyytyväinen numeroihini, mutta kun paras kaverini (yksi niistä erittäin harvoista ystävistäni) saa suunnilleen joka kokeesta 10:n ja ei se mitään, mutta kun jos hän saa 10- hän valittaa miten hän sai NIIN surkean numeron!!! (Ja minä katson 7 numeroa kokeessani...) 🙄
Älä vain revi itseäsi kappaleiksi koeviikon takia!! Koeviikkoja on monta, eikä jokaisen koen numerolla ole väliä. Kunhan pääsee läpi siedettävin numeroin, niin voi jatkaa matkaa ja sen voimin pinnistää hieman kovemmin ensi koeviikolla. Koearvosanat eivät määrittele sinua! niihin vaikuttaa niin moni asia! Kuten stressi, jota me molemmat taidamme imeä itseemme aivan liikaa. Kyllä se siitä, eivätkä numerosi huonoja olleet. Numerot putoavat aina lukiossa. Meilläkin tarvittiin 55% oikein,
että sai 4!! Aika vaativaa!!!Ja ei kai se koulu nyt ihan kaikkein tärkeintä ole...Elämässä on niin paljon kaikkea ( vaikka en useinkaan itsekään näe mitään siitä, sillä se pysyttelee paksun mustan verhon takana, joka kietoutuu ympärilleni ja yrittää tukehduttaa...) Koita jaksaa. Jatka askel askeleelta eteenpäin, äläkä kuitenkaa revi itseäsi puhki. Ja muista että aina voi kysyä apua!
===================================================================
Onneksi on uusi jakso! lohdutan itseäni koko ajan, sillä että enää 3 päivää!! Onneksi on pian loma! Ehkä ensi vuonna paremmin... Ehkä..... Pitäisi varmaan tehdä uuden vuoden lupaus, että kyllä tästä elämän kurjasta laskusta, suosta, jossa olen kaulaani myöten, noustaan.... Mitä mieltä olette??
Uuden vuoden lupaus: yritetään nousta suosta..ainahan voi yrittää....kerrotaan toisillemme ongelmistamme, niin niistä tulee edes hieman pienempiä. Se jo auttaa paljon. Tavoitellaan aurinkoa...
Minulla on tänään hieman parempi päivä... Olin isosiskoni kanssa joulu ostoksilla... Aina tulee parempi mieli kun voi ostaa jotain lähimmäisilleen (vaikkei olisikaan paljon rahaa tuhlattavaksi). Ehdin kuitenkin taas ostoksien jälkeen murehtia elämän turhuutta ja päädyin koneelle... kuitenkin se aurinko aina pilkahtaa hieman pilven takaa kun saan lukea viestejänne. Kiitos niistä.
Hyvää joulun odotusta kaikelle.. Odotan todellakin sitä lunta!! On tämäkin Suomen sää!! 🙂