meseen/sähköpostiin ihmisiä joilla samnlainen elämäntilanne?

meseen/sähköpostiin ihmisiä joilla samnlainen elämäntilanne?

Käyttäjä pikatsu aloittanut aikaan 12.09.2008 klo 18:21 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä pikatsu kirjoittanut 12.09.2008 klo 18:21

Eli siis tämä on nyt ensimmäinen kerta kun kirjoitan tänne, mutta olen kuitenkin seurannut täällä keskusteluita.
Haluaisin siis kirjoitella sähköpostia taikka mesessä semmoisten ihmisten kannsa joilla suunnilleen sama tilanne:
Olen siis 13, kohta 14 vuotta täyttävä tyttö. Olen itsetuhoinen ja oloni on jatkuvasti masentunut. Masennusta minulla ei kuitenkaan ole diaknosoitu kun en ole puhunut oikeastaan kenellekkään pahasta olostani 🤔
Olen yrittänyt itsemurhaa lääkkeiden yliannostuksella kun oli niin paha olla. Jossain syvällä sisälläni kuitenkin on semmoinen pienen pieni valo, joka pitää minut vielä (toistaiseksi) elämässä.

mutta siis enemmän voin kertoa myöhemmin. nyt ei vaan kaikki asiat tule mieleen.

😑❓

Käyttäjä pepez kirjoittanut 15.09.2008 klo 19:49

Keskustelen mielelläni kanssasi.

Käyttäjä Annie kirjoittanut 16.09.2008 klo 15:59

mielelläni keskustelisin.
Itsetuhoinen minäkin.
Ja lääkkeitä vedellyt minäkin.
17 olen minä.

Käyttäjä Gehma kirjoittanut 16.09.2008 klo 17:09

Miekin voin keskustella.

Ikää kohta 18 vuotta. Itsemurhaa yrittänyt, parikin kertaa.
Masentunut, lopen kyllästynyt elämään. Kuitenkin, jokin pieni toivo pitää miut elossa.

Käyttäjä jassu95 kirjoittanut 16.09.2008 klo 20:15

määkin haluaisin meseen joitain jotka haluais jutella mun kanssa.... oon 13.. syntynyt 95-vuonnna...☺️

Käyttäjä HeNu kirjoittanut 17.09.2008 klo 04:15

Ystävä-pieni. Olen parikymppinen nuori nainen, joka on myös aivan "hukassa"... Olen valmis keskustelukumppaniksesi, jos haluat.

Käyttäjä Walden kirjoittanut 18.09.2008 klo 20:52

Jos jollain on jotain sydämellä niin täällä ollaan valmiita kuuntelemaan ja
keskustelemaan. Kyseessä siis 17 kesäinen poika, ettei ihan täysin anonyymin kanssa
lähetä kommunikoimaan 😉.

Käyttäjä pikatsu kirjoittanut 20.09.2008 klo 20:04

Mitä ihmettä? Eikö täällä voi julkaista sähköpostiosotteita?? 😐
Nooh...

Käyttäjä homotiainen kirjoittanut 21.09.2008 klo 21:23

Aikalailla samassa tilanteessa ollaan ja juttuseuraa tämäkin 17 kesänen tyttö kaipais n_n

Käyttäjä jassu95 kirjoittanut 22.09.2008 klo 16:55

nooo täälllä ois yks 13.vuotta oleva tyttö joka haluaisi keskustella... jos kukaan ees mua huolii....😞😞

Käyttäjä sin-sa kirjoittanut 22.09.2008 klo 17:01

Minäkin niin tarvitsisin ystävää. En vain pysty enää puhumaan, kun niin monen elämää olen jo ehtinyt pilaamaan. itsemurha mielessä lähes koko ajan.

Käyttäjä Walden kirjoittanut 22.09.2008 klo 21:19

Hmm, se voi olla vähän kinkkisempi juttu saada esimerkiksi mesessä yhteys, jos täällä
ei saa osoitteita vaihtaa 😑❓. Mää nytten kokeilen laittaa tähän messenkeriosoitteeni,
mutta valvoja voi sen sitten vaikka muokata pois, jos se on vastoin sääntöjä. Toivon
kuitenkin että muu osa viestistä säilytettäisiin.

Jos tuo osoite nytten kuitenkin näkyy tuossa, niin vapaasti saa lisätä. Meseä käytän
monta tuntia päivittäin, joten hyväksynnän pitäisi tapahtua aika nopeasti.
Jos tuo ei täällä onnistu, niin kyllä me keinot keksitään. Jos tulee hätä käteen, niin siitä
selviää käden käänteessä 😉.

Käyttäjä Walden kirjoittanut 22.09.2008 klo 21:27

jassu95 kirjoitti 22.9.2008 16:55

nooo täälllä ois yks 13.vuotta oleva tyttö joka haluaisi keskustella... jos kukaan ees
mua huolii....😞😞

Mä en ainakaan ikärasismia harrasta, joten miksi ei huolittaisi? Siinä ei oo
monellakaan ollu hirveästi päätösvaltaa, että minä vuonna tai kuukautena tänne ollaan
ilmestytty 😀.

sin-sa kirjoitti 22.9.2008 17:1

Minäkin niin tarvitsisin ystävää. En vain pysty enää puhumaan, kun niin monen elämää
olen jo ehtinyt pilaamaan. itsemurha mielessä lähes koko ajan.

Jos tarkoitat pilaamisella sitä, että olet jatkuvasti yrittänyt puhua kavereillesi ja
toivonut että he kuuntelevat, mutta he ovatkin vaan ärsyyntyneet niin et ole pilannut
mitään. Toiset vaan eivät ole kokeneet samanlaista henkistä tai fyysistä tuskaa, joten
he eivät voi ymmärtää sitä. Siksi se kuulostaa niiden korvaan valittamiselta. Voimia
🙂👍.

Käyttäjä pikatsu kirjoittanut 23.09.2008 klo 09:41

jassu95, Huolin kaikki täällä juttu tovereiksi 🙂
Mutta tosiaan kun täällä ei voi vaihtaa mese osotteita. Voihan sitä täälläkin käydä kertomassa kuulumisia ja miten on mennyt.

Käyttäjä homotiainen kirjoittanut 23.09.2008 klo 16:45

mesessä tosin ois helpompi jutella ko pystyy kahdestaan jutteleen ja toinen vastaa heti. 😋 vaikeampaa tosin on jos ei saa osotetta laitta... ._.
mut tosin löytää irc-galleriasta samalla nickillä ja siellä on mese osote näkyvillä jos joku jaksaa sen vaivan nähä että sieltä hakee : D

Käyttäjä Walden kirjoittanut 23.09.2008 klo 18:56

Meikäläisen löytää Irc-Galleriasta AtomiSika nimimerkillä. (Saa käydä kommaa) 😀