meseen/sähköpostiin ihmisiä joilla samnlainen elämäntilanne?

meseen/sähköpostiin ihmisiä joilla samnlainen elämäntilanne?

Käyttäjä pikatsu aloittanut aikaan 12.09.2008 klo 18:21 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä pikatsu kirjoittanut 12.09.2008 klo 18:21

Eli siis tämä on nyt ensimmäinen kerta kun kirjoitan tänne, mutta olen kuitenkin seurannut täällä keskusteluita.
Haluaisin siis kirjoitella sähköpostia taikka mesessä semmoisten ihmisten kannsa joilla suunnilleen sama tilanne:
Olen siis 13, kohta 14 vuotta täyttävä tyttö. Olen itsetuhoinen ja oloni on jatkuvasti masentunut. Masennusta minulla ei kuitenkaan ole diaknosoitu kun en ole puhunut oikeastaan kenellekkään pahasta olostani 🤔
Olen yrittänyt itsemurhaa lääkkeiden yliannostuksella kun oli niin paha olla. Jossain syvällä sisälläni kuitenkin on semmoinen pienen pieni valo, joka pitää minut vielä (toistaiseksi) elämässä.

mutta siis enemmän voin kertoa myöhemmin. nyt ei vaan kaikki asiat tule mieleen.

😑❓

Käyttäjä Peilikirjoitus kirjoittanut 24.09.2008 klo 01:10

Irc-gallerian kautta saa ainakin meikäläisen meseosoitteen.

Tällainen mustakyntinen valokuvailija-runoilija tyttönen vm. -92.
Koulukiusattu, masentunut ja luokalle jäänyt. Ahdistuneena hyvinkin itsetuhoinen, mutta muuten aika tavis. Itsemurhaa harkittu neljä vuotta ja karkaamista jonnekin ulkomaille lähes yhtä kauan.

Joskin meikäläisellä alkaa osastojakso huomenna, että viikonloppuna viimeistään pääsen mesettämään.

Mutta siitä huolimatta saa lisätä ja saa kommata, jos siltä tuntuu.

Ja niin, se nimimerkki on Monsuuni tuolla irc-gallerian puolella.

Käyttäjä pikatsu kirjoittanut 24.09.2008 klo 16:21

Lisäilin galleriasta teijän meseosotteita 😉
Mut tosiaan löytää galleriasta nikillä _-tatti-_

Käyttäjä homotiainen kirjoittanut 24.09.2008 klo 18:13

Tulukaahan mesessä sitte jutteleenki mulle jos lisäätte ko ite en välttämättä huomaa että joku on mut lisänny x) (tulleehan siitä ilmotus mutta mie vaan painan ok:ta 😋)

Käyttäjä loppullisesti yksin kirjoittanut 24.09.2008 klo 21:03

moi oon 18v tyttö oon sairastanu masennus koht 4v. Itsetuhonen oon ollu. Lääkkeitä vedän joskus pahemman tuskan poistamiseksi. Irc-galleriasta löytää mut nickillä hip_hop123.

ei muuta ku viestii kehii.

mesen saa sit Irc gallerian kautta jossain vaihees kun vaan kysyt.

kiitos.

Käyttäjä pepez kirjoittanut 24.09.2008 klo 21:11

Mä oon "droalak", saa olla yhteyksissä, mut tuskin kukaan haluu.

Käyttäjä Gehma kirjoittanut 25.09.2008 klo 11:11

Miun meseosoitteen löytää irc-galleriasta Gehades nimimerkillä.
Ja aiemmin jo kuvailin millainen olen.
Kiinnostuneet (joita tuskin on), voivat miut lisätä meseensä.

Käyttäjä jassu95 kirjoittanut 25.09.2008 klo 16:05

mun mesen/sähköposti osotteen näkee galleriasta kyllä: nick on: jasminsson

Käyttäjä homotiainen kirjoittanut 26.09.2008 klo 21:44

Älkää puhuko ettei ketään kiinnosta. Mua ainakin kiinnostaa jutella ihmisten kanssa ._. Mun mese on sitä varten että kaikki saaa sen tuolta pölliä ko ite unohan aina ^^D

Käyttäjä Fugace kirjoittanut 29.09.2008 klo 12:51

Minutki saa lisäillä meseensä, jos haluaa/uskaltaa. Tosin se pitää kysyä, koska se ei ole näkyvillä missään ihmeellisesti. Eli irc-galleriassa nikillä locky_ liikun.

Käyttäjä pikatsu kirjoittanut 29.09.2008 klo 14:43

mun mesen saa lisätä sieltä galleriasta. nikki oli siis _-tatti-_
😀