Kesänajan chat

Kesänajan chat

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 27.05.2016 klo 23:01 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 27.05.2016 klo 23:01

Hei kaikille!

Nyt kun chatit loppuivat kesäksi niin täällä sitten jatkuu keskustelu : )🙂👍

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 01.07.2016 klo 22:34

Hei

Siitä on nyt muutama viikko kun viimeksi kirjoitin tänne tukinet:iin.

Mä en enään tiedä miten voin paitsi nyt on paha paniikki kohtaus päällä. Niitä on tullut useammin. Mä oon ihan sekaisin vointini on oikeastaan aikas huono mä väsyn helpommin ja sit en oikein jaksaisi tehdä mitään.

Joku viikkko sitten luulin jo että alkaisin voida paremmin mut sit tuli taas kuoppa ja tipuin sen pohjalle ja pikkuhiljaa romahdin alemmas. No nyt oon taas pohjalla ja yritän miettiä mitä siihen tarvitsisi että pääsee täältä ylös?

Mä oon viillellyt melkein joka viikko ja sit ehkä viime viikon keskiviikkona tein aika syvän haavan mikä taisi osuu heti suoneen mut en joutunut tikattavaksi tai mitään mä paransin sitä itsekseni.
Mä en tiedä mä oon jo puoliksi menettänyt elämän iloni ja haluni. Sinäänsä haluaisin lopettaa jo tän kun en jaksa enään kärsiä mut en oikein tiedä.😭😭

Ja kun ei oo kauheen paljoo semmosia ihmisiä ketkä uskoo mua ja keneen mä sit myös luotan😐

Nyt tais tulla vähän sekavaa tekstiä ja anteeksi romaanista😞

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 02.07.2016 klo 21:07

Se tunne kun haluat lähteä jonnekkin kotikaupungistasi eikä ole kaveria kenen kanssa lähteä 😭 Se huononmuuden tunne 😭😞😯🗯️

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 05.07.2016 klo 21:36

Hei kaikki!

Mulla alkoi eilen kesätyöt ja totesin että se on erittäin raskasta ja mulla loppuu välillä voimat ja siellä pitää hymyillä ja olla sosiaalinen niin se on vähän vaikeaa.

Muutenkaan vointi ei oo kauheen hyvä itkettää ahdistaa ärsyttää vituttaa ja paljon muuta...

Mä en tiedä miten mä jaksan kesätöitä ja sit melkein heti sen jälkeen pitää aloittaa koulu. Multa vaan loppuu voimat kesken kuitenkin.😭😭😯🗯️😭😞

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 06.07.2016 klo 12:18

Rikottu tyttö😖 kirjoitti 5.7.2016 21:36

Hei kaikki!

Mulla alkoi eilen kesätyöt ja totesin että se on erittäin raskasta ja mulla loppuu välillä voimat ja siellä pitää hymyillä ja olla sosiaalinen niin se on vähän vaikeaa.

Muutenkaan vointi ei oo kauheen hyvä itkettää ahdistaa ärsyttää vituttaa ja paljon muuta...

Mä en tiedä miten mä jaksan kesätöitä ja sit melkein heti sen jälkeen pitää aloittaa koulu. Multa vaan loppuu voimat kesken kuitenkin.😭😭😯🗯️😭😞

Voi ei! 😭 oletko kaupassa? Val missä kesätöissä?
Voisitko ottaa asian esimiehesi kanssa puheeksi?

Käyttäjä mari11 kirjoittanut 06.07.2016 klo 17:37

menetin hyvän ystävän ☹️ en tiedä mitä tein... en tunne ketään muita kaupungissa jossa asun......en ole päässyt opiskelemaan..........mikään ei innosta.....olen oikeasti yksin ☹️ en tiedä mitä teen, en tiedä kuka olen enää

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 06.07.2016 klo 20:13

BirdBell kirjoitti 6.7.2016 12:18

Hei kaikki!

En ole kaupassa vaan vanhainkodissa. En pysty ottaa asiaa puheeksi esimieheni kanssa kun se ei tiedä yhtään mitään mun tilanteesta. 🤔😟

Mä oon tainnut laihtua vähän kun syön vielä huonommin mitä ennen. Nyt muistin miten hyvältä se tuntuu että kun ei syö ja kun laihtuu. ☺️

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 07.07.2016 klo 20:04

Rikottu tyttö😖 kirjoitti 6.7.2016 20:13

BirdBell kirjoitti 6.7.2016 12:18

Hei kaikki!

En ole kaupassa vaan vanhainkodissa. En pysty ottaa asiaa puheeksi esimieheni kanssa kun se ei tiedä yhtään mitään mun tilanteesta. 🤔😟

Mä oon tainnut laihtua vähän kun syön vielä huonommin mitä ennen. Nyt muistin miten hyvältä se tuntuu että kun ei syö ja kun laihtuu. ☺️

Jos sulla on sellainen olo että et jaksa siellä niin mene ihmeessä päivystyksestä hakemaan sairaslomaa.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 08.07.2016 klo 10:23

Hei ja tiedoksi kaikille nuorille: 🙂🌻

SPR:n Nuorten liveryhmät palaavat kesätauolta tiistaina 16.8. klo 18, joten laittakaa ajankohta muistiin. 🙂👍 Teemana tuolloin on opiskelu ja masennus.

SPR:n liveryhmien ohjaajina toimivat Punaisen Ristin Nuorten turvatalojen vapaaehtoiset ja työntekijät.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 08.07.2016 klo 19:12

Kata_K kirjoitti 8.7.2016 10:23

Hei ja tiedoksi kaikille nuorille: 🙂🌻

SPR:n Nuorten liveryhmät palaavat kesätauolta tiistaina 16.8. klo 18, joten laittakaa ajankohta muistiin. 🙂👍 Teemana tuolloin on opiskelu ja masennus.

SPR:n liveryhmien ohjaajina toimivat Punaisen Ristin Nuorten turvatalojen vapaaehtoiset ja työntekijät.

Vasta silloin 😭 😟🤔

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 08.07.2016 klo 20:03

Eilen iltapäivällä joku hyppäsi junan alle kaupungissani....
Ahdistaa tälläset uutiset ☹️ 😭

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 08.07.2016 klo 21:08

Ahdistaa ihan h******sti mä oon joskus halunnut hypätä junan alle mut en vain pystynyt.

En vain ymmärrä miks voin koko ajan niin huonosti.

Mä en vaan enään jaksa kunnolla 😭😭😭

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 09.07.2016 klo 20:12

Tuttuja tunteita, ahdistus. Minuakin on ahdistanut koko päivän.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 10.07.2016 klo 10:14

Nyt on asiaa!!

Koulukiusaamisesta:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001216997.html

Toivottavasti se hel*etti saadaan loppumaan!

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 10.07.2016 klo 17:48

Kauhee väsymys tänää... vaikka joisi kui paljo kahvia ni ei auta yhtään..
Kävin tänään äidin haudalla... laitoin kukkia sinne. Vähän itkin siel..

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 11.07.2016 klo 10:51

EksynytVarpunen kirjoitti 8.7.2016 20:3

Eilen iltapäivällä joku hyppäsi junan alle kaupungissani....
Ahdistaa tälläset uutiset ☹️ 😭

Joo, mulle on käynyt samoin. Siis olen ahdistunut tosi paljon ko. uutisista ja jotenkin lähimmäksi se tulee, kun joku omassa kaupungissa on päätynyt tekoon. Viimeksi keväällä kävi näin minulle. Onneksi se ahdistus menee ohi.