Olen seurannut tämän sivun keskusteluja jo varmaan vuoden. Mutta nyt kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa,sillä on pakko saada purkaa tunteita,helpottaa ajatus että sitten edes joku tietää.
En muista kauanko olen ollut masentunut,varmaan vuoden,ehkä ylikin. Tosin kukaan ei tiedä siitä, ei ystävät,perhe,ei kukaan. Kellekkään en voi kertoa,en pysty. Olen 13-vuotias,ja äitini kuoli syöpään kun olin 9v. Kaipaan häntä edelleen,ehkä enemmänkin kuin ennen,koska vaikken ollut kovin pieni kun äitini kuoli,menin jonkinlaiseen shokkiin,yritin esittää iloista,en käsitellyt asiaa,en edes itkenyt hautajaisissa. Isäni meni naimisiin 20vuotiaan naisen kanssa ja sain kaksi aivan ihanaa pikkuveljeä. Pian sen jälkeen he kuitenkin erosivat ja äitipuoleni muutti pois. Se teki kipeää koska rakastin häntä,paljon ja rakastan edelleen. Tosin vähän aikaa sitten sain tietää että hän aikoo vaihtaa sukupuoltaa. En halveksi häntä asian takia,mutta silti se on aika vaikeaa,koska onhan se iso uutinen.
Tunnen olevani niin yksin tässä maailmassa. Olen sisältä ihan rikki ja eksyksissä.
En jaksa, enkä halua aamuisin nousta sängystä. En halua että kukaan muistaa minua,haluan vain nukkua kaiket päivät,tai parempi kun en heräisi joku aamu lainkaan. Koulussa yritän olla normaali,hymyillä ja olla iloinen. Joskus se ei ole vaikeaa,sillä minulla on hyviä ystäviä joiden kanssa minulla on aina hauskaa, mutta vaikka he ovat minulle tärkeitä ja läheisiä en pysty puhumaan heille masennuksestani. Heillä on niin eri vaikutelma minusta,että olisin iloinen ja onnelline nuori,he eivät tiedä totuutta. Joka päivä koulun jälkeen tulen kotiin väsyneenä,usein alan itkeä. Kaikki tuntuu niin hiton vaikealta,enkä jaksaisi enää. mietin joka päivä miksi ihmeessä minun pitää olla täällä,jos en osaa nauttia elämästä,miksi kaikki on näin vaikeaa. Ja kaikki ne ajatukset saavat minut taas itkemään.
Harkitsisin varmasti terkkarille menoa,ja kaiken tämän kertomista että saisin apua,mutta inhoan terkkariamme enemmän kuin ketään muuta tässä maailmassa,koska hän on oikeasti todella kamala,eikä ymmärrä nuorista mitään,enkä ole ainoa joka on tätä mieltä.. Olen alkanut välillä itkeä aivan pienistäkin asoista, joista en ennen olisi ikinä itkenyt,esim. jos en saa lupaa mennä kaverin luo yöksi sulkeudun huoneeseeni ja alan itkeä. Olen muutenkin nykyään melkein koko ajan vain sulkeutunut huoneeseeni,miettimässä maailmaa,itseäni.
Olen myös alkanut viillellä,vaikka yritän päästä siitä eroon koska en halua että kukaan huomaa. Kaikki on niin synkkää,vaikka ulkona paistaisikin aurinko. Mutta koska en pysty avautumaan ystävilleni,perheelleni enkä muillekkaan,avauduin tänne koska minulla on niin paha olla. 😭 😯🗯️