elämä vai kuolema.

elämä vai kuolema.

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 aloittanut aikaan 15.05.2016 klo 18:25 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 15.05.2016 klo 18:25

Joo eli hän tein sen takia kun mun on nyt pakko kirjoittaa tästä aiheesta ja jos jotkut muutkin miettii tätä kyseistä aihetta.

Mä haluan kuolla koska mä en nää oikein syytä elää. Ei monikaan ihminen siitä välittäisi jos kuolisin tai katkaisin kotoatani tai jotain muuta. Miks pitäisi elää jos elämä ei ole enään elämisen arvoista ja jos voi huonosti ja vointi menee huonommaksi koko ajan ilman mitään syytä. Ja entäs se sit kun on loppu ja ei kiinnostaisi eikä jaksaisi mennä minnekään vaan haluu olla kotona peiton alla.
Se on kuin painava kahleet mitkä pitää sit kiinni maassa ja tuntuu kuin lyhistyisit kasaksi. Sä joudut joka päivä liikkumaan sen kahleen kanssa mikä painaa etkä löydä muuta keinoa päästä kahleista kuin kuolema.
Moni ihminen sanoo aika useasti että asiat ei voi enempää pahentua vaikka se ei ole mitenkään totta kaikki asiat voi koska vaan mennä pahemmaksi vaikka olisikin jo pahoja.😭😭

Käyttäjä lasinenkyynel kirjoittanut 18.06.2016 klo 02:49

Haluan vaan että löydät sen rohkeuden ja voiman hakea apua. En ymmärrä miten läheisesi ei huomaa että sinulla on nuin paha olla.. Tai sitte he eivät halua uskoa sitä niin kuin minulla oli. Minulla valuu kyyneleet silmistä kun kirjoitan tätä koska en halua että päädyt päättämään päiväsi. Haluan sulle apua, koska se todella auttaa sua eteenpäin jos sille antaa mahdollisuuden. Oot tosi tärkeä ja rakas monelle joten älä tee sitä itsellesi. Saat vielä paremman tulevaisuuden, usko mua!

Eikä todellakaan kaikille ois helpompaa jos tekisit itsellesi jotain vaikka se siltä tuntuu... Kaikki haluaa että sun olo paranee! Itsemurha ei ole vaihtoehto se on vaihtoehto mitä ei saa toteuttaa...

Käyttäjä aada99 kirjoittanut 30.06.2016 klo 13:26

Hei Rikottutyttö ja kaikki muut! Käykää lukemassa tämä linkki

http://yle.fi/uutiset/valitse_seurasi_tarkoin__myrkyllisen_ihmisen_lahipiirista_kannattaa_paeta/8555272

Enkä tarkoita, että olkaa yksin, koska levitätte negatiivisuutta, mutta tämä on hyvä tietää. Ihan sen takia, että tulisi ajatelleeksi sitä, miten oma asenne vaikuttaa muihin. Tietysti omasta pahasta olosta saa kertoa ja onhan se mukavaa, jos voi jonkun kanssa jakaa omat tuntemukset, ettei joudu olemaan yksin oman pahan olon kanssa.

Mutta pointti on se, että älkää viekö muiden elämäniloa. Jos joku läheisesi, kaverisi..kuka vaan yrittää iloita, älkää latistako sitä. Antakaa toisten olla iloisia ja nauttia elämästä, vaikka itse ette nauttisikaan. Ja jonkin päivänä tekin vielä nautitte.