Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Moi! Olen nyt ysillä ja kiusaaminen oli mulla ennen pahoinpitelyy, haukkumist, eristämist ja uhkailuu. Mul oli rakkain ystävä, mut meil oltiin kateellisii, ni sen oli pakko kääntyy mua vastaan. Oli vakavaa nettikiusaamistakin. Nyt kiusaaminen on sellast kaikesta porukast ja ryhmist poisjättämistä, haukkumist, uhkailuu. En paljookaa uskalla puhuu luokkalaisilleni, ku saan…
Sairastuin orto/anoreksiaan kaksi vuotta sitten koulukiusausmuistojen ja vanhempien avioerosta aiheutuneiden kipujen tulvahtaessa pintaan. Laihduin rajusti, osastokuntoiseksi (jonne vältin menemästä huijaamalla painoni), enkä edes ymmärtänyt miten laiha olin – söin aivan liian vähän suhteessa hurjiin liikkumismääriini. Yhä edelleen olin mielestäni läski. Aloin kuitenkin nostamaan painoani ja tähän päivään mennessä olen vain…
Olen 15 vuotias tyttö joka tietää että häntä vainotaan, ja hänet halutaan tappaa,en ole keneltäkään turvassa. Pitkään ystäväni yrittivät saada minut uskomaan että tämä on minun mielikuvitusta,he eivät uskoneet sitä kun sanoin että on oikeasti,joku haluaa tappaa minut kiduttaa kuoliaaksi, sain postissa kirjeen joka on uhkaus minulle. Heiltä loppui ymmärrys,moni…
Olin neljä päivää Mikkelissä vanhimman siskoni luona. Kaikki sujui aivan tavallisesti, käytiin ostoksilla ja välillä syömässä. Katsottiin elokuvia ja käytettiin siskoni koiraa lenkillä. Yhtenä päivänä katsoimme So Little Time-sarjaa DVD:ltä, siinä esiintyy Olsenin kaksoset…ja katsottuani sarjaa en ole pystynyt oikeastaan muuta ajattelemaankaan! Olen katsonut heidän kuviaan, kotisivujaan, videoita Youtubesta. Olen…
Olin ollut masentunut puoli vuotta ennen kuin aloin saada ahdistuskohtauksia. Lähdin vain jonnekin, karkasin koulussa tunneilta. Asiat alkoi tuntua epätodellisilta. Tuntui, kuin olis näkymätön. Mulle ei voinut edes puhua, kun tulkitsin kaiken väärin ja loukkaannuin todella helposti. Ja yhtnä päivänä romahdin täysin. Makasin koulun lattialla, en pystynyt puhumaan, enkä mitään.…
Olen aivan kohta 15-vuotias, tyttö. Olen vähän hämilläni kaikesta. En tiedä pitäisikö minun hankkia apua. Elämäni on pienestä pitäen ollut hieman sekava. Tälläkin hetkellä äitini ja hänen avomies huutavat keittiössä kurkku suorana. Olin vasta aivan yksin kotona, tässä hiljaisessa ja kylmässä omakotitalossa kaivaten seuraa, koska minua ahisti kaikki se hiljaisuus.…
Hei, apuanne pyytäisin. Onko täällä ketään joka on kasvanut äidin kanssa ilman tietoa kuka on isä? Jos on niin kuinka äitisi on selittänyt uupuvan isän? Ja kuinka olet täyttänyt isän kokoisen aukon sydämessäsi?
Oon ihan eksyksissä, en todellakaan tiedä kuka oon. Mun mieli muuttuu koko ajan, välillä oon se luokan kiltti ja hiljanen tyttö, yhtäkkiä olen ilkeä, masentunut, itseään viiltelevä ihminen, joka ei välitä kestään muusta kuin itsestään. Välillä mietin olenko hullu… Sin-sa; oon lukenut joitain sun viestejä, ja ihmettelin onko tämä totta,…
My life.
21Jospa tänne nyt sitten vihdosta viimein purkaisin tunteeni, ennekö ne räjähtää mun sisälle. Oon nuori 17vuotias tyttö, jolla on ajatukset sekasin. Synnyin perheeseen johon kuuluu mun lisäks viis sisarusta. Olen nuorin. Äiti on jo kuollut, kuoli kun olin puoli vuotias. Isä on alkoholisti, vaikka ei ihan joka päivä juokkaan, eikä…
Minä eilen katsoin tv kun tuli haastattelu sen Jokelan ampujan vanhemmista. Olen jotenkin kuvittelut heidät aivan erilaisiksi ihmisiksi. Sellaisiksi joilla ei ole aikaa ollut lapsilleen ja silloinkin kun sitä aikaa on ollut, ovat jotenkin väärän ajatusmaailman antaneet lapselleen ja siksi se tappoi itsensä ja ne muut ihmiset. Sitten he olivat…