meidän oli pakko lopettaa kotihoito tai mikä lie olikin. Ne tuli silloin ku huvitti ja jätti avaimen toimistoon ja jne. Äiti kattoo mitä ensi vuonna sit tehään, jääkö kaikki mun harteille.
Isä sai tossa yks päivä jonku pienen kohtauksen ja äiti joutu auttaa vessasta takasin sänkyyn. Isällä on ollut niin paljon kaikkee nyt, et oikee pelottaa. Perheessä kun tapahtuu. Hänelle nyt vihdoin kerrottiin siskoni erosta, ei siihen menny kun puol vuotta. Sit en tiä joutuuko vanhemmat myymään pari mökkii ja maat.
Hyvin huomaa että isän muisti on joko kirkas tai sit ei muista mitään. Mua hän vähän pompotti tänään kun kävin leivät antamassa. Kylmyyttä hän valittelee koko ajan, niin mulle kun äitillekkin. Vaikka mun mielestäni siellä oli ihan sopivaa. Tiedä sit onko kipeeksi tulossa vai mikä on.
ENsi viikolla isällä on lyhyt intervalli taas, kun äiti lähtee laivalle. EI uskalla enää isää pitää yksin öitä. Siitä huono juttu, et ilmeisesti se paikka on se, missä isä ei viihdy ja mikä on mettän keskellä. Ehkä hän jaksaa sen 3 päivää olla siellä, jotenkin.
Selkä (mikä lie) kipu on hellittänyt, kun sai toisen laastarin. Samalla muutkin kivut, eli isä saa elää vissiin kivutonta elämää nyt.
Huomenna onkin äijien kerho kirjastossa. Mun haku vuoro. Illalla sisko menee kattomaan isää. Sit perjantaina on isän vastaanotto ryhmästä ja illalla vielä kattominen, jollen tee niin että koitan soittaa hänelle ja jätän leivät siihen esille. Mietin kannattaako mun mennä 2 tunnin päästä takas.