Voinko minä olla…

Voinko minä olla...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2020 klo 13:50 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2020 klo 13:50

Minulla on diaknosisoitu mielenterveys, joka ilmenee moniselitteisellä tavalla. En aina tiedosta mistä oikein on kyse. Ymmärryskyvyn puutetta. Asun yksin, enkä ole tekemisissä muiden henkilöiden kanssa kodissani, ellei minulla ole vieraita käymässä. Silti minulla on tunne kuin keskustelisin ajatuksillani muiden kanssa vuorovaikutuksessa. Nämä selittämättömät tunteet saattavat johtua siitä että kaipaan seuraa kovin paljon, ja seurassa tapahtuvia keskusteluja ja vuorovaikutusta tunteissa. 

Käyttäjä kirjoittanut 15.04.2020 klo 12:57

Nyt alkaa sujumaan tämä Emy. Mutta en saanut kylpyhuonettani siivottua. 😫

Käyttäjä kirjoittanut 15.04.2020 klo 17:25

Minulla on Henkistä/Hengellistä seuraa yllinkyllin, mutta en saisi talloa heitä/häntä jalkoihini. Se on Suurin probleemani/ongelmani, etten osaa eroittaa virtuaalimaailmaa todellisesta  😁maailmasta niin ettei pääsisi tapahtumaan/syntymään ongelmia (ilman) todellisuuden kanssa.

Käyttäjä kirjoittanut 18.04.2020 klo 20:55

Henkilökohtaisen epäonnistuneen henkisen tasapainon ollessa kyseessä, kuten nyt onnistuu käymään, en voinut laskea tilannetta muodostumaan enää pahemmaksi, kuin muodostuisi jos antaisin tilanteelle ne edellytykset, jotka haluaisin epäonnistumiselleni tasapainossa.  😁

Nämä uudelleen eletyt ajat menneisyyden selventämiseksi ovat tehneet minut varovaiseksi, ja usein huomaan epäonnistuvani tasapainon pitämisessä vartaloni horjumisella kuin olisin humalatilassa. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 19.04.2020 klo 07:22

Menneisyydessä hirvittävässä humalatilassa aloin oksentamaan, jostain käsittämättömästä syystä, jota en vieläkään täysin ymmärrä.  😂   Saattoi johtua alkoholin määrästä kehossa tai mahalaukun sisällön tärkeydestä, kuitenkin koen yhä tuon tarpeen määrittelevän minua.

Käyttäjä kirjoittanut 21.04.2020 klo 13:54

Haah! Siivosin kylppärin! Haah!

Käyttäjä kirjoittanut 22.04.2020 klo 08:26

Nikean uskontunnustus
Ekumeeninen uskontunnustus 300-luvulta.

Me uskomme yhteen Jumalaan,
Kaikkivaltiaaseen Isään,
taivaan ja maan, kaiken näkyvän ja näkymättömän Luojaan.

Me uskomme yhteen Herraan, Jeesukseen Kristukseen,
Jumalan ainoaan Poikaan,
joka on syntynyt Isästä ennen aikojen alkua,
Jumala Jumalasta,
valo valosta,
tosi Jumala tosi Jumalasta,
syntynyt, ei luotu,
joka on samaa olemusta kuin Isä
ja jonka kautta kaikki on saanut syntynsä,
joka meidän ihmisten
ja meidän pelastuksemme tähden astui alas taivaista,
tuli lihaksi Pyhästä Hengestä ja neitsyt Mariasta
ja syntyi ihmiseksi,
ristiinnaulittiin meidän puolestamme Pontius Pilatuksen aikana,
kärsi kuoleman ja haudattiin,
nousi kuolleista kolmantena päivänä, niin kuin oli kirjoitettu,
astui ylös taivaisiin,
istuu Isän oikealla puolella
ja on kirkkaudessa tuleva takaisin tuomitsemaan eläviä ja kuolleita ja jonka valtakunnalla ei ole loppua.

Me uskomme Pyhään Henkeen,
Herraan ja eläväksi tekijään,
joka lähtee Isästä ja Pojasta,
jota yhdessä Isän ja Pojan kanssa kumarretaan ja kunnioitetaan
ja joka on puhunut profeettojen kautta.
Uskomme yhden, pyhän, yhteisen ja apostolisen kirkon.
Tunnustamme yhden kasteen syntien anteeksiantamiseksi,
odotamme kuolleiden ylösnousemusta
ja tulevan maailman elämää.

Silloin kerran kuin osallistuin Moniäänisten Chat- ryhmään niin vetäjä kysyi minulta että mikä on Nikean uskontunnustus, kuin väitin saaneeni siitä apua äänien kuulemiseen. Tässä se nyt on. Jos he haluavat käydä lukemassa. PS: Kiinnitä huomiota maailmaan.

Käyttäjä kirjoittanut 22.04.2020 klo 09:52

Kanta-sivuillani on Lähihoitajani raporttia kunnostani näin, kuulee ääniä ja sanoo äänien sanovan hänelle näin. 😁 Minulle tuli kamala olo, kuin ajattelin minua tarkkailtavan jopa pääni sisäpuolelta.  😁   Joskus kuulen ääniä, jotka eivät ole liikennettä tai linnun laulua.

Käyttäjä RainyDay77 kirjoittanut 12.05.2020 klo 01:12

Joo mulla sama homma.  Kun olen yksin niin koen aina joskus että keskustelen kavereideni tai sukulaisten kanssa. Puhun ja selvitän jotain asioita milessäni heidän kanssaan. Ja kuulen tai tulee ajatuksiin myös heidän sanojaan.