Voinko minä olla…

Voinko minä olla...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2020 klo 13:50 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2020 klo 13:50

Minulla on diaknosisoitu mielenterveys, joka ilmenee moniselitteisellä tavalla. En aina tiedosta mistä oikein on kyse. Ymmärryskyvyn puutetta. Asun yksin, enkä ole tekemisissä muiden henkilöiden kanssa kodissani, ellei minulla ole vieraita käymässä. Silti minulla on tunne kuin keskustelisin ajatuksillani muiden kanssa vuorovaikutuksessa. Nämä selittämättömät tunteet saattavat johtua siitä että kaipaan seuraa kovin paljon, ja seurassa tapahtuvia keskusteluja ja vuorovaikutusta tunteissa. 

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2020 klo 18:33

Vuorovaikutus ajatuksien voimalla, saa minut käsittämään asian uudelta näkökannalta. En ole enää yksinäni seurustelemassa, vaan minulla on mahdollisuuksia muuttua ajatuksiltani.

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2020 klo 19:06

Olin alle 10 vuotias kuin ajattelin ryhmäseksin olevan sellaista että useampi henkilö on sukupuoliyhteydessä keskenänsä. Ja yli 10 vuotiaana kokeilin ryhmäseksiä käytännössä.

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2020 klo 19:39

Siitä ryhmäseksistä riitti moneen sukupuoliyhteyteen motivaatiota. Toisen osapuolen ymmärrys tuntui kuitenkin loppuvan ennen sukupuoliyhteyksien motivaation loppumista, ja tästä seurasi etten ollut tyytyväinen näihin sukupuoliyhteyksien motivaatioihin.

Käyttäjä kirjoittanut 05.04.2020 klo 16:20

Aina kuin en olisi viitsinyt olla sukupuoliyhteydessä motivaation puutteessa, siitä seurauksena olisi pitänyt itse itsensä tyydytyttää sukupuoliyhteyttä motivoivalla tavalla.

Käyttäjä Irja_Moniääniset (Vapaaehtoinen) (Suomen Moniääniset ry) kirjoittanut 05.04.2020 klo 16:51

Monella ääniäkuulevalla on kokemuksia äänistä, jotka keskustelevat keskenään, toisiin keskusteluihin pääsee itsekkin osalliseksi. Keskustelevatko äänet ajankohtaisista asioista kanssasi ? Vai keskittyykö keskustelu omaan olemukseesi, koettuihin tai kokemattomiin asioihin, tuleviin vai menneisiin?

Tsemppiä ja jaksamista.

Käyttäjä kirjoittanut 05.04.2020 klo 17:41

Hei irja.

Äänet keskustelevat kokemuksistani, ja siitä mitä en ole vielä kokenut. Lähinnä mieleeni tulevista kokemuksista, elämäni varrelta. Ja siitä miten ajatukseni kehittyvät tulevaisuuden suhteen.

Kokemuksien puolesta.

Käyttäjä kirjoittanut 05.04.2020 klo 18:22

Ymmärrän etten mahda tälle tilanteelle mitään, joka on syntymässä kodissani, enkä ole varma ettei minun täydy yksinäni kohdata näitä sukupuoliyhdyntöjä ja motivoitua niistä.

Käyttäjä kirjoittanut 05.04.2020 klo 19:07

Humalatilan aikana sukupuolelliyhdyntä on jäämässä pois motivaatiosta, ja tilanteesta pitää selviytyä selvänä. En voinut taas jakautua synnyttämään kunnollista motivaatiota yhdynnälle.

Käyttäjä kirjoittanut 06.04.2020 klo 10:25

En viitsinyt ymmärtää sukupuolisenyhtymisen motivaatiota oikealla tavalla, ja siitä seurauksena saan varoa, etten saisi sukupuoliyhteydestä tippuria tai kuppaa. 🎼🎶🎶🎶🎧

Käyttäjä kirjoittanut 06.04.2020 klo 12:32

Pitää erottaa oma sukupuolensa, ja itsensä muista sukupuolensa edustajista. 😁💔🎼🎶🎶

Käyttäjä kirjoittanut 06.04.2020 klo 12:44

Pitää erottaa oma kotinsa, ja oma sijaintinsa ympäristössänsä.  😆🎧🎼🎶🎶🎶

Käyttäjä kirjoittanut 08.04.2020 klo 21:03

Pitää oppia ajattelemaan vain omalla päällänsä. Eikä ärsyyntyä puhumaan itseksensä ääneen, että muiden ajatukset kaikkoaisivat kauemmaksi, eivätkä muiden kommentit enää tavoittaisivat minua. Saako minulla olla ääniä päässäni, joista en saisi selvyyttä; mitä varten ja miten minun piti pärjätä noille äänille! Miksi nuo äänet eivät halua kertoa juuri sitä, sääli!

Käyttäjä kirjoittanut 09.04.2020 klo 09:16

Asia vaikeaselkoista ja haittaa mielenterveyttäni. Ei saisi saada henkilökohtaisia kosketuspintoja elävään elämään. Eikä aina edes   😁  käyttänyt perusoikeuksia kansalaisoikeuksistansa  😁  Olla olemassa siinä ...  😂

Käyttäjä kirjoittanut 09.04.2020 klo 10:49

Ei ole kovinkaan edistyksellistä politiikkaa vielä olemassa lainsäädännöllisesti. 😂💔🎼🎶🎶🎶

Käyttäjä kirjoittanut 09.04.2020 klo 12:06

Lainsäädännössä on varmaan monia kohtia, joista en ole tullut tietoiseksi vielä, joten en osaa sanoa; Mistä lainsäädännön kohdasta on nyt kysymys!  😂😄💔🎼🎶🎶🎶🎶🎶