Valheet ja totuudet…

Valheet ja totuudet...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.05.2020 klo 19:50 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2020 klo 19:50

Valheita ja totuuksia, harhaanjohtamisia ja harhaanjoutumisia. Monien kammoamia aistimuksia, jotka elävät kuin muita ei maailmassa olisikaan heille. Hahmoja jotka keskustelevat kanssani. Ääniä, joille ei löydy selitystä, eikä hahmoja. Mielen sisäisiä ääniä, jotka eivät ole muiden korville tarkoitettuja, josta on aiheutunut monien selittämättömien tapahtumien suma, jota voin kuunnella radiosta, tai katsella TVstä, tai lukea jostain paperista.

Käyttäjä kirjoittanut 13.06.2020 klo 14:06

Olen tänään törmännyt siihen että eilen sain liikaa aurinkoa, ja illalla naapuritalossa juhlittiin aika kovaäänisesti, ottivat alkoholia. Muistivat huudella mitä merkkiä nyt joivat isoon ääneen.

Käyttäjä kirjoittanut 16.06.2020 klo 16:46

Tänään taas hävisi tupakkaa tupakka askista, ja siitä seurauksena tuli harha-aistimuksia, jotka juttelivat tupakan poltosta ja sähkötupakasta, sekä siitä kuinka minun piti järjestää loput tupakkani. 😮

Käyttäjä kirjoittanut 23.06.2020 klo 09:37

Näin kummalista unta siitä että olin autokoulussa, joka liittyi siihen että olin saanut lotossa rahaa, en paljon mutta sen verran että olisin voinut ostaa kesämökin.

Käyttäjä kirjoittanut 24.06.2020 klo 16:27

Yliluonnollinen ilmapiiri rappumme alimmassa kerroksessa uhkaa saattaa minut hämilleni kuin pitää löytää pohjakerroksemme saunaan saunavuorolla tänään kello 21.00-22.00 ja sieltä saunasta puhtaana takaisin kotiin neljänteen kerrokseen. Just häviänkö siitä astuessani askeleen, jonnekin muualle kuin pitäisi mennä. Sellaista on joskus sattunut edellisessä asunnossani asuessani etten voinut itse päättää seksistäni hävitessäni olemattomiin, ilmestyäkseni takaisin myöhemmin siihen paikkaan josta hävisin aikaisemmin...

Käyttäjä kirjoittanut 26.06.2020 klo 10:07

Kaikki hyvin, mutta päässä kaikuvat ajatukset ajoittain kuin ajattelen jotain, pyrin olemaan ajattelematta, etten häiritsisi itseäni ajatus-kommentein siitä aiheesta mistä ajatukset ovat.

Itse inhoan ajatuksia joilla on monia mielipiteitä joista valita yksi, jotta pääsisi ajatuksineen etenemään asiassa, mutta kaikkeen tottuu, ja olen tottunut pienentämään volumia olemalla ajatuksineni ihan hiljaa päässäni.

Käyttäjä kirjoittanut 02.07.2020 klo 09:50

Kuin on löytänyt oman päänsä, pitää vielä hyväksyä itsensä ja ajatuksensa, tai olla kuin ei olisikaan olemassa niin kauan kuin se on mahdollista.

Käyttäjä kirjoittanut 02.07.2020 klo 11:59

Katsoessani ja kuunnellessani LINTUJA ulkona, huomioin niiden laulusta erottuvia sanoja, ja lauseita. Aivankuin ne puhuisivat minulle. Kertoisivat mikä on niiden mielipide maalliseen taipaleeseen.

Käyttäjä kirjoittanut 03.07.2020 klo 08:39

Heräsin aamulla enkä tiennyt mitä mieltä äitini olisi siitä että haen netistä mies seuraa, siitä seurauksena minulla oli taas pää täynnä äiti vaihdokkaita, jotka ehdottelivat etten suvaitsisi seurustella eronneiden miesten kanssa, ja lesket kävisivät paremmin. Onhan sekin minusta tietysti hyväksyttävää, vaihdokas äidillistä käytöstä, että huomio äidin mahdollisen tilanteen seurustelussa, muttei seksuaalisesti, koska oli se vaihdokas-hautaus.

Käyttäjä kirjoittanut 05.07.2020 klo 06:58

Todellisuudessa en tunne hyvin henkilökohtaisesti rikollisia taustoja omaavia henkilöitä, joiden tähden voisin joutua henkilökohtaisiin vaikeuksiin. Puoli tuttuja on jonkun verran.

Käyttäjä kirjoittanut 05.07.2020 klo 14:44

Pitäisi käsittää etteivät naapuriston jäsenet ole aina kaiken takana, jonka huomautuksia ulkopuolelta kuulen, vaan usein ne ovat ns. Harha-Aistimuksia, siitä etten ole tutustunut naapuristoni henkilöihin henkilökohtaisesti, jotta tietäisin etteivät He ole tuollaisia ollenkaan.