Valheet ja totuudet…

Valheet ja totuudet...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.05.2020 klo 19:50 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2020 klo 19:50

Valheita ja totuuksia, harhaanjohtamisia ja harhaanjoutumisia. Monien kammoamia aistimuksia, jotka elävät kuin muita ei maailmassa olisikaan heille. Hahmoja jotka keskustelevat kanssani. Ääniä, joille ei löydy selitystä, eikä hahmoja. Mielen sisäisiä ääniä, jotka eivät ole muiden korville tarkoitettuja, josta on aiheutunut monien selittämättömien tapahtumien suma, jota voin kuunnella radiosta, tai katsella TVstä, tai lukea jostain paperista.

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2020 klo 08:04

Mietin yllätetyksi tulemista ymmärrykseni puitteissa. Monin eri tavoin saattaisin tulla yllätetyksi.

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2020 klo 20:17

Onpa paljon asioita, joiden suhteen en haluaisi tulla täydellisesti yllätetyksi.

Käyttäjä kirjoittanut 08.05.2020 klo 09:35

Olisipa ymmärrettävät aistit, joita myöten voisi kavuta ylös asiapitoisuuteen ja saada selville asioita.

Käyttäjä kirjoittanut 16.05.2020 klo 12:46

Kumpa voisin olla varma aistimuksien todenperäisyydestä, ja voisin ymmärtää itseäni myös.

Käyttäjä kirjoittanut 17.05.2020 klo 07:42

Minulla oli huonoa onnea ja menetin mahdollisuuteni seurusteluun, luovutan, en saa häntä enää luokseni palaamaan. 😥

Käyttäjä kirjoittanut 20.05.2020 klo 04:12

Näin pahaa unta siitä että olimme suuremmalla porukalla veneilemässä useammalla veneellä, ja aloimme humaltua, eikä oikein kukaan välittänyt enää oikein kenestäkään, silloin tipahdin veneestä ja heräsin. Uni jatkui vain vaikka olin jo hereillä, kaikenmaailman merenelävät ahdistelivat minua.

Käyttäjä kirjoittanut 24.05.2020 klo 15:43

Tänään tuntuu kuin päähäni olisi tulossa postia, puheluita, vieraita, tai jotain vain outoa.

Käyttäjä kirjoittanut 25.05.2020 klo 07:06

Näin unta että menin Aal-ryhmiin, ja aloin käsittelemään arkoja asioita itsessäni, sitä etten mahtanut mitään isäni ryyppy kausille, enkä äitini mielenterveyden menetyksille. Ja sille että ryhmässä oli juopottelua.

 

Käyttäjä kirjoittanut 27.05.2020 klo 06:55

Näin kummalista unta jossa olin arabi, ne perhesuhteet olivat todella mutkikaat, ja niistä näin unta. Kuka oli kenenkin vaimo, ja kuinka monta lasta heillä oli, siinä koko uni.

Käyttäjä kirjoittanut 01.06.2020 klo 10:59

Haluaisin unohtaa henkilökohtaisen alennustilani ja sen mukanansa tuoman haluttomuuden olla tekemisissä henkilökohtaisten asioiden kanssa. Tämä unenomainen tilanne vie minusta kaikkinaisen tarmon paneutua henkilökohtaisiin asioihini. Sain kuitenkin ne asiat hoidettua.

Käyttäjä kirjoittanut 02.06.2020 klo 18:07

Ottaa päähän kuin en voi nyt säästää rahaa, koska minulla ei ole rahaa riittävästi muutenkaan. Ja joitain laskuja täytyy maksaa.

No, säästän sitten kuin on rahaa, sen verran kuin voin.

Käyttäjä kirjoittanut 03.06.2020 klo 08:30

Näin kummallista unta raiskaajasta, joka ei raiskannut minua.

Käyttäjä kirjoittanut 04.06.2020 klo 13:47

Määrärahani eivät ole vieläkään saapuneet, viime viikolla tulivat vasta maanantaina, toivottavasti nyt ei käynyt samoin.

Käyttäjä kirjoittanut 07.06.2020 klo 11:09

Nyt viihdyn kotonani ihan toisella tavalla kuin aikaisemmin. Pitää vielä pienentää tavara ja vaatevarastoansa.

Käyttäjä kirjoittanut 10.06.2020 klo 17:48

Koti on ihana paikka nyt, mutta minulla on huolia, en ole kyennyt säästämään kovin paljoa rahaa 2 tililleni, ja nyt näyttää siltä kuin en saisi säästöön tässä kuussa enempää.