Tämä skitsofrenia ja harhaaistimukset

Tämä skitsofrenia ja harhaaistimukset

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 15.01.2021 klo 20:32 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 15.01.2021 klo 20:32

Todellisuuden ja epätodellisuuden eroavaisuudet ajatuksissa, joiden vaikutuksesta harhaaistimukset pääsevät esiin, ja mielikuvitus tulee korvattua kyseenalaisella tavalla. Jaksanko käyttäytyä hillitysti, ja säilyttää tietyn välimatkan näihin epätodellisiin ajatuksellisiin ilmenemismuotoihin, jotka uhkaavat saada minusta pysyvän otteen, ja saattaa minut ajattelemaan muuttamista toiseen ympäristöön.

Käyttäjä kirjoittanut 15.01.2021 klo 21:18

Miksi juuri kuvitelmat jostain toisesta paikasta, ajasta, ja toisenlaisista ihmisistä, sisältyvät näihin harhaaistimuksiin, joista kärsin. Olen näkevinäni itseni toisenlaisessa ympäristössä. Kaipaanko toisenlaista ympäristöä. En. Kaipaan selvyyttä aisteihini ja ajatuksiini, jotka ovat liian ohjailtavissa epäselvyyksistänsä. Huomaan tehneeni vääriä valintoja, joita kadun. ♊

Käyttäjä kirjoittanut 16.01.2021 klo 11:02

Huomaan kuinka paljon vastustetaan liian suuria maksu mitoituksia, kuin en ottanut selvää mitä joudun maksamaan ja miksi sähköstä, ja tein uuden sähkösopimuksen, jota jäävätään.

Käyttäjä kirjoittanut 16.01.2021 klo 12:03

Tein uuden sähkösopimuksen, joka oli edullisempi.

Käyttäjä kirjoittanut 16.01.2021 klo 16:07

Mitä minä voin tehdä tälle tilanteelle, kuin nämä aistiharhat huutavat vääryyttä?

Käyttäjä kirjoittanut 16.01.2021 klo 18:05

Minulla on ollut tapanani tulostaa kirjastossa papereita nettitikultani, johon tallennan niitä, ja tuoda ne sitten kotiini, ja lukea niitä, ja joskus kehystää ja laittaa seinille. Nämä paperit ovat usein kovin henkilökohtaisia, ja tuottavat jonkun verran häpeää, jota yritän neutraalisoida. Ne käsittelevät uskon asioita, menneisyyttä, nykyisyyttä, ja mahdollista tulevaisuutta.

Käyttäjä kirjoittanut 18.01.2021 klo 10:23

Eivät kaikki harhani kaipaa lääkkeitä, joita saan lääkärin määräyksestä. Suurinosa harhoista tulee toisesta ympäristöstä, ja käsittelee asioita joita tapahtuu siellä jossain muualla. Niiden kohdistuspisteessä asuvat ihmiset yleensä tietävät mistä milloinkin on kyse, mutta silti ne on usein häiritseviä ulkopuolisille asukkaille. Nämä asiat näyttävät siltä kuin eivät tapahtuisi täällä missä asun, mutta saattavat vaivata asukkaita myös täällä, jonkin epäkohdan ilmaantumisella paikallensa. Pikemiten. Mitä?

Käyttäjä kirjoittanut 18.01.2021 klo 10:46

Tuolla toisella paikkakunnalla on myös Psykiatri, joka voi kirjoittaa lääkettä psyykkeestään kärsivälle. Ei kaikkien tarvitse tulla tänne Psykiatrille, joka kirjoittaa lääkettä psyykkeestään kärsivälle. Jokaisella on oikeus, omaan hoitokontaktiinsa.

Käyttäjä kirjoittanut 19.01.2021 klo 11:50

Tekisi mieleni sekoilla vähän; oikeestaan olen ihan liian kunnollinen (oisko se mahdollista)!

 

Käyttäjä kirjoittanut 19.01.2021 klo 19:03

Käsitän etten lopeta tupakan polttoani ennenkuin nuo (mysteeriset harhat) häipyvät ja saan olla rauhassa omassa päässäni (näiltä henkilöltä), ja näiden tupakointi pakotteilta (harhat).

Käyttäjä kirjoittanut 21.01.2021 klo 21:14

Näillä harhaaistimuksilla on nyt jokin päämäärä josta en ole tullut tietoiseksi. Onko sillä jotain vain tekemistä intuitioni kanssa? Miksi luotan intuitiooni, kuin en luota harhaaistimuksiini? Mikä tekee rehellisestä epärehellisen? Mikä tekee luotettavasta epäluotettavan? Harhat.

Käyttäjä kirjoittanut 22.01.2021 klo 08:59

Onpa moniselitteisiä ja monimutkaisia harhoja, jos luotan intuitiooni en voinut luottaa yhteenkään harhaan, tai olla harhan kanssa samaa mieltä, loukkaamatta muita harhoja, joiden mielestä voisin yhtä hyvin olla vainoharhainen.

Käyttäjä kirjoittanut 25.01.2021 klo 10:36

Joskus on kovin vaikeaa olla erimieltä harhojensa kanssa, saatipa että olisi samaamieltä yhden harhansa kanssa, mutta samalla jättäisi muut harhansa huomiotta kokonaan.

Viime aikoina olen huomannut että lamppujen valo on parempaa kui ulkoa tulviva valo. Enkä tiedosta minkä tähden näin on, joten suljin lamppujen valon ja avasin ikkunoiden verhot.

Käyttäjä kirjoittanut 29.01.2021 klo 18:35

Minä en saisi haluta olla perussuomalainen, koska harhat ovat asiasta toista mieltä omalta kohdaltansa. Nykyään niillä on poliittisia mielipiteitä, ja asiattomia ääniä, joita ne eivät halua kotiinsa. Välillä on oltava poliittisesti avara mielipiteissään, eikä pidettävä niin oman puolueensa linjasta kiinni. Millaista vastustusta tätä vaatiikaan harhoiltani. Niillä on sellaisia mielipiteitä, etten välitä kuunnella kovin tarkkaan perussuomalaisista. Minusta tuntuu aina että todellisuudella on siivet kuin on kysymys perussuomalaisuudesta.

Käyttäjä kirjoittanut 31.01.2021 klo 12:30

Minusta tuntuu kuin mielipiteet joita harhoillani on ovat nyt henkilökohtaisempia. Ja niillä on tarkoituksena tuottaa tuskaa. Tarkoitus ei ole sairaanhoitajani mielestä pitää harhoja yllä.  Vaan päästä niistä eroon esimerkiksi lääkkeen avulla. 😀✋ Seis! Stop! Älä tule tänne!  😀✋

Käyttäjä kirjoittanut 31.01.2021 klo 13:49

Nyt on sairasta itse ne harhas´... Saa nähdä kuinka sairaaksi piti tulla ...