Tämä skitsofrenia ja harhaaistimukset

Tämä skitsofrenia ja harhaaistimukset

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 15.01.2021 klo 20:32 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 15.01.2021 klo 20:32

Todellisuuden ja epätodellisuuden eroavaisuudet ajatuksissa, joiden vaikutuksesta harhaaistimukset pääsevät esiin, ja mielikuvitus tulee korvattua kyseenalaisella tavalla. Jaksanko käyttäytyä hillitysti, ja säilyttää tietyn välimatkan näihin epätodellisiin ajatuksellisiin ilmenemismuotoihin, jotka uhkaavat saada minusta pysyvän otteen, ja saattaa minut ajattelemaan muuttamista toiseen ympäristöön.

Käyttäjä kirjoittanut 23.02.2021 klo 15:34

Minussa ei ole mitään 😁 uutta 😴 aihetta itsetutkiskeluun,  🚽🚿🛌🚪 On kauheata kuin ei voinutkaan kirjoittaa noita 🛫💌💥🚍 paperille kynällä vaan 🚇tietokoneella!

Käyttäjä kirjoittanut 27.02.2021 klo 14:27

He he hee Na na naa ja näyt ja muistot tulevat alas taivalta!  Kiellettyjä muistoja!

Käyttäjä kirjoittanut 27.02.2021 klo 18:42

Radiossa tapahtuu, ja radio ohjelma jatkuu ilman häiriöitä, välillä tulee puhetta, ja välillä musiikkia ja mainoksia! Toivottavasti kaikki palaa vielä normaalimmaksi niin ettei tarvitse tunkea tuota kaikkea suuhun, ja syödä sitä sitten kissin kanssa! 🐈 tatuoinnin tähden!

Käyttäjä kirjoittanut 27.02.2021 klo 19:50

Nyt tykkään ja nyt en tykkää musiikista, koska 🎼🎵 musiikki on tommoista 🎶!

Käyttäjä kirjoittanut 19.03.2021 klo 18:36

Olen ollut sekava, hoidossa 2 viikkoa jorvin p3 osastolla, päässyt kotiin. Lopulta aloin toipua!

Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2021 klo 11:35

En vieläkään uskalla ajatella laittavani radio Novaa päälle!

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2021 klo 17:48

Mietin kaikenaikaa asioita, joita en tekisi niin kuin ne tulevat ajatuksiini. Nämä asiat ovat kieltämättä hankalia järjestellä muulla tavalla. Tämän minä jättäisin ostamatta, koska en tiedä mihin sitä käyttäisin. Tuon voisin harkita ostavani, sille olisi käyttöä. Näitä en tarvitse enää, kun minulla on käyttöön paremmat, ja kuitenkin käytän näitä vielä joskus. Tämän näköisistä asioista muodostuu välillä käsitteitä, " annanko minä tämän pois " vai " pidänkö minä tämän vielä itse."

 

 

 

 

 

 

Käyttäjä kirjoittanut 25.03.2021 klo 07:29

Näin unta että olin menossa naimisiin arabin kanssa, jolla oli jo monta vaimoa, sitä siinä sitten selviteltiin unessa että mitä sitä vastaan olisi muilla ollut, ja olihan se vaarallista olevinaan. En tiedä miten näin pääsi käymään. Katselin illalla ennen nukahtamista uskonnollisia visioita siitä, miltä kristinusko näyttää kaikessa moni uskonnollisuudessaan, ja tulin siihen johtopäätökseen että voisin yhtä hyvin olla katollinen kuin ev-luterilainen.

Joskus siitä syystä voisin yhtä hyvin uskoa Allahiin.

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2021 klo 14:34

Harhaaistimukset ovat alkaneet hellittämään. En enää koe pakonomaista halua hillitä ajatuksia, jotka eivät ole omiani, vaan joidenkuiden taiteellisten artistien aikaansaannoksia, joita saa kunnella youtubesta. 😫🐑💘🐈⭐🎼🎶🎶🎶

Käyttäjä Tytta91 kirjoittanut 08.05.2021 klo 20:28

Mulla on skitsofrenia ja kärsin oireista, joista en tiiä onko ne totta vai ei. Seinätkin puhuu mulle ja mä puhun niille.