Tämä skitsofrenia ja harhaaistimukset

Tämä skitsofrenia ja harhaaistimukset

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 15.01.2021 klo 20:32 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 15.01.2021 klo 20:32

Todellisuuden ja epätodellisuuden eroavaisuudet ajatuksissa, joiden vaikutuksesta harhaaistimukset pääsevät esiin, ja mielikuvitus tulee korvattua kyseenalaisella tavalla. Jaksanko käyttäytyä hillitysti, ja säilyttää tietyn välimatkan näihin epätodellisiin ajatuksellisiin ilmenemismuotoihin, jotka uhkaavat saada minusta pysyvän otteen, ja saattaa minut ajattelemaan muuttamista toiseen ympäristöön.

Käyttäjä kirjoittanut 31.01.2021 klo 15:33

Pitikö minun nyt kuvitella että miehet pitävät housut jalassani, koska en voi leikkauksen jälkeen tehdä lapsia!  😀👌 Joita en tehnyt ennen leikkaustakaan!  ✋ Seis! Stop! Ei tänne, eikö sana kuulu vai eikö se tehoa!  😀✋

Käyttäjä kirjoittanut 31.01.2021 klo 17:17

Onnekseni kaikki leikkauksista toipuvat eivät ole samanlaisia, vaikka se teettää vähän ajatus työtä, kuten harha aistimuksia siitä että huoneessani on muita henkilöitä kuin minä.  😀👌 Jotka elävät erillaista elämää kuin minä. ✋ Seis! Stop! Pois täältä heti kaikkien muiden henkilökohtaiset asiat ja asioimiset! 👌👌

Käyttäjä kirjoittanut 01.02.2021 klo 10:19

H.sta vielä sen verran ettei sen seksi ole sellaisessa H.ssa kuin harhat kannattavat.

Käyttäjä kirjoittanut 01.02.2021 klo 11:42

Ketä te ootte jotka vaativat että H.n tässä osoitteessa olisi seksiä?  😀👌👌✋

Käyttäjä kirjoittanut 03.02.2021 klo 13:23

Yleensä vaaditaan harhoina että oot itse hullu ja ota lääkkeesi. Harhat on vain ruvenneet kuvittelemaan että olen ihan normaali nainen...😀👌👌

Käyttäjä kirjoittanut 03.02.2021 klo 13:45

Varsinkin kuin minulla on kaikkea, jota voisin hydyntää itse, jos vain viitsisin. 😀👌👌

Käyttäjä kirjoittanut 04.02.2021 klo 19:04

Minä liityin happy pancakeiin ja sain huonon vastaanoton kun yritin kiirehtiä herraa. 😀👌👌👍

Käyttäjä kirjoittanut 05.02.2021 klo 14:15

Minulla on taas joitain epäkäytännöllisiä harhoja, jotka pyrkivät komentelemaan minua, joita on syytä varoa vähäsen, etteivät valtaa tilaa kodissani. Tarkoitus on ilmeinen, en saisi pyytää apua siivoukseen, siltä lähihoitajalta jolta apua saan liian usein, vaan minun piti keskittyä itse siivoukseen, ja jättää mies pois mielestäni. Tästä seurauksena minulle tulee kumma olo kehoon.  😀🙏 Jonka selvittämistä toivon, vaikka se saattaa johtua tuosta että mainitsin edunvalvontaani että haen toimeentulotukea kelalta enkä ole vielä hakenut.  😀🙏

Käyttäjä kirjoittanut 06.02.2021 klo 12:50

Mielikuvitus tekee kepposia, ja johdattaa väärille teille ajatukset, siitä seurauksena tulee mielenterveys ongelmia.  😀🙏  Kumpa pysyisin omilla teilläni, enkä ahnehtisi muiden teitä.

Asun kujalla.  🙏

Käyttäjä kirjoittanut 07.02.2021 klo 10:06

Mielentilani muuttuu kokoajan, ja saa uudenlaisia ulottuvuuksia, sekä minussa herää uudenlaisia haluja tulla tyytyväiseksi itseeni. Tämä halu on uudenlainen ja vailla järjen häiventä, mutta johtaa hiljaisuuteen yksinäisyydessä.  😀🙏

Käyttäjä kirjoittanut 09.02.2021 klo 14:36

Tässä hiljaisuudessa on ulottuvuuksia, jossa pidetään toiselaisista asioista, kuin mihin minulla on mahdollisuuksia. Tämän tilanteen vakiinnuttaminen on mielenkiintoista.  😀

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2021 klo 13:21

Minulla ei ole kokemusta lasten eikä lapsen syntymästä! Olen elänyt lapsettomana naisena!

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2021 klo 15:05

Oikeastaan olen kokenut miehen sylin lämpöä, ja rakkautta, mutta en ole mennyt naimisiin miehen kanssa, enkä kihloihin miehen kanssa, mutta on minua kosittu. 😁😴 Halusin olla yksinäni koska mies ei voinut välittää minusta niin paljon, että olisi tullut takaisin.  😁😴 Ja sitten halusin olla yksin koska seksi piti pitkiä välejä. 😁😴 Ja sitten halusin olla yksin koska seksi halusi mennä muualle. 😁😴 Ja nykyään olen mielummin yksin koska miehen kanssa on vaikeata sopia seksistä joka sopii molemmille. 😁😴

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2021 klo 16:53

Nainen ei tykkää minusta seksuaalisesti  😁😴 Koska nainen tekee lapsen miehen kanssa, joten se ei käy enää lesbo bi seksuaalisuudesta. 😁😴 Ja itsetyydytys ei käy koska silloin pitäisi kyetä haluamaan itse.  😁😴 Millaista seksuaalisuutta siitä saisi jos löytäisi seksuaaliset halunsa?

Käyttäjä kirjoittanut 20.02.2021 klo 16:50

En saisi ratkaistua tätä seksuaalisuutta ratkaisuuni joka tuli postissa ajat sitten, siinä oli kyse muistikuvistani seksuaalisuudestani. 😴 Piti tehdä itsetutkiskelua.