Kyllä on syönyt voimia selvitellä huijarifirman tekemää piharemonttia. Kaikki mahdollinen meni huonosti. Ei mikään, kuten sopimuksessa luki. Edes se, että olisin maksanut käteisellä. Minulle oli tehty luotto. Eilen tuli eka maksuerä. Saatte uskoa, että näin punaista. En ollut sitoutunut mihinkään luottoon vaan käteismaksuun. Odotin aikani vastausta maileihini, jossa listasin joka epäkohdan. Eipä kuulunut vastausta. Tänään sitten soitin suoraan johdolle, joka lupasi alkaa selvitellä asiaa. Se selvisi jo, että saan maksaa kerralla koko summan, eikä tule ylimääräisiä kuluja. Oli aika ihmeissään kaikesta tapahtuneesta ja lupasi palata asiaan.
Olkaa ihmiset varovaisia myyntimiesten kanssa, jotka kulkee kauppaamassa palveluita ovelta ovelle. En sano, ettei heissä olisi rehellisiäkin, mutta kun löytyy näitä jotka myyvät aivan muuta mitä saatte ja laskutus kulkee aivan kuvitteellisten työtuntien mukaan. Minua laskutetaan kahdesta 8 tunnin päivästä, vaikka työmies oli paikalla vain 6 tuntia. Aiheutti suurta vahinkoa ja osa sopimuksessa mainituista asioista jäi tekemättä. Jouduin soittamaan korjaajaa paikalle, kun liiketunnistimet katkaistiin vaikka niiden paikka mainittiin sopimuksessa ja näytin työmiehellekin. Ei ole kyse nyt rahasta vaan siitä kuinka koko asia huijattiin ja valehdeltiin. Johtuiko siitä, että naista on helppo huijata, kun ei osaa heti nyrkki ojossa vaatia oikeuksiaan?
Noh, olen odottavalla kannalla kuinka asiat selviää ja toivon, ettei kukaan toinen joudu kokemaan samaa.
Kattien pisuhiekka lähetyskin teetti harmaita hiuksia, kun ei eilen tullutkaan kaikki säkit. Postipoika sanoi, ettei ole enenpää laatikoita. Tänään toivat sitten puuttuvat kaksi säkkiä. Paketti oli vaurioitunut matkalla. Olen noille myyjille infonnut monta kertaa, että pakatkaa paremmin, ne ei kestä kuljetuksessa, mutta eipä mikään muutu.
Tilasin muonalähetyksen tänään kateille ja saa taas miettiä koska tulee? Ensi viikolla.
Omaisen haudalla ruusut nyyryää. Tosi huonoja tänä vuonna, vaikka samalta puutarhalta kuin aina. Pitää laittaa jotakin muuta tilalle, kun keksisi mikä kestää armotonta paahdetta. Jos se "afro-helle" rantautuu tännekin..no ei varmaan etelä-rannikkoa pidenmälle.. Apteekki neuvoi pitämään insuliinikynäkin jääkaapissa, jos tulee helteet.
Nyt on aika sopiva ilma, saattaa tulla sade.
Katit ei nuku öisin vaan herättelee. On tylsää ja ei nukuta, niin ei nuku mammakaan. Sitten onkin äksy mamma koko päivän. Nyt oli mansikoita tullut myyntiin, kova hinta, ei oikein kauppa käynyt.