Netti pätki minulla koko iltapäivän eilen. Olin kirjoittanut pitkätpätkät, kun lakkasi yhteys. Jos se olikin oma sensuuri, hehheh.
Pikkuisen pakkanen lauhtunut, mutta sylitysten kapaloituna silti Heavenin ulkoilutin. Loksahti suu kunnolla auki eilen, kun Viiden jälkeen ohjelmassa puhuttiin, että korona on saanut aikaan koirabuumia ja nyt sitten kissabuumia. Tavallisesta kotikissan pennusta maksetaan 800e. Aivan hullua. Rotukissan hintoja. Miksi ihmiset ei ota eläinsuojelun kautta? En ole aivan varma hinnoista, mutta n 100e saa madotetun, sirutetun ja en aivan varma...saako leikkautetunkin, vai maksaako hiukkasen enenpi. Hinta lienee eri yhdistyksillä erilailla?
Taas raivostuttaa tämä korona ja se, kuinka täällä meidän kylässä ei yhtään etene rokotukset. Kun samaan aikaan eilen lehti uutisoi Tampereen aloittaneen riskiryhmien rokotukset. Sekin, että mistä tietää milloin on oma aika soitella aikaa, kun ilmoittelu todella pientä. Ja pää menee sekaisin, kun joillekin soitettu, että tuleppas rokotukselle..ja toiset jonottaa 5 tuntia puhelimessa..Takaisinsoittojärjestelmä kaatuu ensi hetkellä. Ja korona jatkaa leviämistään vauhdilla. Kohta hiihtomien aika ja tännekin tulee ihmisiä maalle etelä-suomesta ja tuo virusta. Joka päivä ihmisiä oikeasti kuolee koronaan. Ja uutisoivat, että jokaisella kuolleella oli jokin riskiryhmän sairaus. Alkaa ihan oikeasti ahdistamaan tämä elämä. Ei me täällä maalla ole huononpiarvoisia ihmisiä, kuin muutkaan. Kukaan ei tunnu ottavan vastuuta koronaasioista?! Aika myöhään THL herää varoittelemaan hiihtolomista. Takula kaikilla junaliput, lentoliput ja mökkivaraukset tehty aika päivää sitten.
Kyllä se minun särkyni vaan katosi yhtä yllättäen, kuin tulikin. Nyt uskaltaa jo uskoa.