Kiitos lämpimistä sanoistasi. Muutama viikko sitten vielä ajatteli, että kun joulusta selviää niin helpottaa elämä. Nyt sitä odottaa, että olisi edes yksi päivä ilman kyyneliä ja kauheaa ikävää. Kotona on niin tyhjää. Ja kun näkee, kuinka Heaven kaipaa ja en osaa kuin silittää lohduksi.
Eilen sattui kauhean pysäyttävä asia. Tuli aivan kauhean paha mieli. Olin laittamassa linnuille siemeniä, kun näin nuorehkon naisen menevän TODELLA upean rotikan kanssa lenkillä tuossa tiellä. Koira kulki kiltisti flexissä vierellä. Ja oli todella mahtava. Kuten rotwailer vain voi olla. Menivät sitten tuonne metsätielle ja siinä vieressä on yhdellä naapurilla koira häkissä 24/7. Ihana koira. Sekin otettiin, kun lapsista oli mukavaa, kun pentu oli suloinen..kun pentu kasvoi se unohdettiin häkkiinsä. Se sitten haukahti kerran, kun vaistosi rotikan lähellä. Kiinnostuneesti, ei pahalla.. Seuraava mitä tajuan on se, kuinka se rotikka reppana kyyristelee maassa naisen edessä, joka KARJUU mitä saatanaa tuli tehtyä!!!!!!!! Käsittääkseni rotikka ei tehnyt mitään. Olisiko liikahtanut häkkiä kohden? Oli todella vaikeaa pitää suunsa kiinni ja olla puuttumatta asiaan. Mutta se ylväs ja komea, kauniskin rotikka kyyristelemässä naisen edessä..se särki sydämessä asti.
MIKSI IHMISET OTTAVAT LEMMIKIN, JOS HÄNELTÄ PUUTTUU OIKEUS HAISTELLA JA KATSELLA YMPÄRILLEEN NIINKUIN TERVEEN LEMMIKIN KUULUU TEHDÄ?
Minun on niin kauhea ikävä Masteria, ettei elämästä tule mitään. Silmät on niin turvonneet itkusta, etten näe kunnolla lukea. Kyllä minä tiedän, että tein oikein, Masterilla oli paljon sairauksia ja jo kärsi, mutta silti ajattelen, jos hän tunsi, että lopetin rakastamasta häntä tai kyllästyin hoitamaan..En ikinä.