Monta asiaa mielessä, muistankohan kaikkea höpötellä... Kyllä minua painostettiin eilen, kun kattien mielestä oli jo perjantai.. Kun meillä perjantaisin saavat katkarapuja. Tänään sitten ostin kaupasta ja sain rauhassa ne huuhdella ja huuhtoutua suolasta..mutta nirppanokat ei maistaneet kuin muutaman..Olikohan nyt sitten väärä kellonaika..yleensä myöhäisiltapäivällä saavat?! Masterilla taitaa olla kevättä rinnassa, vaikka ukkeli on leikkautettu. Vetäisi serenaadit kolmeen eri otteeseen yöllä. Karsea ääni, kun kesken unia herää ja ei meinaa tajua missä mennään..kompastuu peittoonsa ja ei löydä valonappulaa..Epäilen, että tässä kaksi tyttökissaa tupaa kiertelevät ja Masteri tuoksuttelee havuja ulkona silmät kiinni.. Ei se ihme, jos hormonit sekoaa, heheh..
Minulle on aina kenkien hankinta vaikeaa, kun ei ole ihan normijalat. Marketeista ei löydy istuvaa kenkää ja olen pitkään miettinyt mennä kylän kenkäkauppaan. Arvelutti hiukan, että on kallis ja sitten se, että heti palvellaan ja pitää ne jalkansa näyttää. Tänään rohkasin itseni ja menin. Ja kannatti. Sain ihanaa, huomaavaista ja miellyttävää palvelua. Ja toiset kengät, joita sovitin oli jo justiinsa ne oikeat. Eikä ollut ollenkaan kalliit. Kannatti käydä. Muistin kyllä kiittää.
Kun olin ajamassa kylälle paikassa, missä ei voi enää väistää mihinkään, kun lopulta näkee vastaantulijan..niin eikös tullut kadunpesukone vastaan. Aivan kauhea musta pilvi, en hetkeen nähnyt yhtään mitään. Ja auto oli kuorutettu hiekkapölyllä. Minun vasta vahattu, pesetetty autoni. Melkein itketti.. Onneksi lähti ihan huuhtomalla letkun kanssa suurin osa pois.
Antaako kukaan kateilleen broilerin maksaa? Sydäntä? Kuinka te ne tarjoatte? Kun minusta broileria ei saisi raakana antaa? Jauhettu sydän olisi kuulemma kissoille lihotusruokaa/sanoi eläinlääkärimme..mutta ei hemmetti, en kyllä voi alkaa sydäntä jauhamaan..siihen vedän rajan. Yksi lemmikkieläinliike isonmassa kylässä myy sitä pakasteena. Ostan sieltä, kun käyn ensi kertaa. Jokseenkin epäilen, ettei meidän ronkelit koskekkaan siihen.
Muistaahan kaikki Kansalaisaloite sivustolla allekirjoittaa Rajat paukkeelle adressin? Lemmikkien puolesta.