Skitsofrenia

Skitsofrenia

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 10.09.2022 klo 09:11 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 10.09.2022 klo 09:11

Skitsofrenia on yleensä nuorella aikuisiällä alkava vakava psykiatrinen sairaus. Se on yleisin psykooseiksi eli niin sanotuiksi mielisairauksiksi luokitelluista sairaustiloista. Skitsofrenialle ovat ominaisia erilaiset harhaluulot ja aistiharhat sekä usein myös tunneilmaisujen poikkeavuus tai latistuminen. Terveyskirjasto.

Käyttäjä kirjoittanut 08.11.2022 klo 11:03

Kauhee ajatuksellinen neuvoaantava huuto täyttää välin korvien. Mitä pitää tehdä kun ei ole omaa seksielämää. Pitää kannattaa muiden seksielämää, kyllä se melu korvien välissä siitä haihtuu pois, jos ei ole omaa seksielämää. Not sex live.

Käyttäjä kirjoittanut 09.11.2022 klo 08:09

En taida ymmärtää milloin menen liian pitkälle kannattaessani joiden kuiden muiden seksielämää. Aina on olemassa henkilöitä joille se ei käynyt, ja sitten valitetaan asiasta korkeammalle voimalle. Harva haluaa minun kannattavan seksielämäänsä. En kyennyt tekemään sille kunnollista pohjaa. Onko noin että kannata sukulaistesi seksielämää.

Käyttäjä kirjoittanut 09.11.2022 klo 17:13

Saapa nähdä millainen joulu tulee. Menen veljeni luokse jouluna,, mutta veljeni vaimo ei katso hyvällä minun rullaattoriani ja kipuiluani. Ehkä jätän rullaattorin kotiini, ja otan särkylääkettä mukaan, jos minun pitäisi itse naida se syöpä. Jäisi jotain vain murua rinnan alle ja saisin vaihtelua elämääni. Saisin nähdä kälyni sukulaisia, ja katsoisimme televisiota. Ja lahjojen jako olisi ikimuistettavaa.

Käyttäjä kirjoittanut 10.11.2022 klo 13:14

Minulla on joululahla toiveena kännykkä, mutta pärjään ilmankin sitä. Jokin häiritsi veljeäni viimeksi kun erosimme. Olikohan se syy kipuihini!

Käyttäjä kirjoittanut 10.11.2022 klo 18:00

Saa nähdä onko ystävästäni lähtemään Tallinnan risteilylle, vai joudunko perumaan sen taas.

Käyttäjä kirjoittanut 12.11.2022 klo 08:46

Peruin Tallinnan ristelymme, koska ystäväni ei voinut lähteä, enkä halua lähteä yksin.

Käyttäjä kirjoittanut 12.11.2022 klo 14:18

Pitää vain säästää rahaa tavoitetilille. Ei ottaa sieltä rahaa silloin tällöin.

Käyttäjä kirjoittanut 13.11.2022 klo 08:05

Jouduin ojasta allikkoon kun yritin merkitä kättä pitempään sanoja joilla on merkitystä, ja huomasin etten merkinnyt kuin osan oikeista sanoista, ennenkuin käytin sitä peiteväriä merkintöihini. En saanut täyttä merkitystä merkitykselleni, joka pitikin melua itsestään. Se on hyväksytty syy olla olematta minun kanssani enää sen jälkeen kun melu täyttää välin korvien. Eihän siinä voisi olla vain ja nukkua yöllä. Ei sitä jaksa naida niin paljon että kaikki ois tyytyväisiä, ainakaan miehet.

Käyttäjä kirjoittanut 14.11.2022 klo 11:05

Et se sinä ollut joka oli tuossa olemassa, sehän oli sun sivupersoonasi. Sua ei kiinnosta minun seurani, siitä se johtui. Miettiä nyt näitä asioita jotka ovat traumaattisia, nyt ei ole edes sinua joka ei oikeesti välittänyt minun seurastani, ja silti on sivupersoonia, joita ei ymmärrä ihan oikealla tavalla. Tahtooko sekin tarkoittaa etten kiinnosta noita jotka naivat sen kanssa toisiansa, varmaankin tarkoittaa myös sitä etten kyennyt olemaan riittävän kateellinen heille. Miten minun pitäisi muuttua jotta olisin riittävän kateellinen heille, heidän seksielämästään.

Käyttäjä kirjoittanut 18.11.2022 klo 08:23

Todellisuuteni nyt on siinä, etten ole vielä mennyt gynekologille, mutta aika on varattuna.