Skitsofrenia

Skitsofrenia

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 10.09.2022 klo 09:11 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 10.09.2022 klo 09:11

Skitsofrenia on yleensä nuorella aikuisiällä alkava vakava psykiatrinen sairaus. Se on yleisin psykooseiksi eli niin sanotuiksi mielisairauksiksi luokitelluista sairaustiloista. Skitsofrenialle ovat ominaisia erilaiset harhaluulot ja aistiharhat sekä usein myös tunneilmaisujen poikkeavuus tai latistuminen. Terveyskirjasto.

Käyttäjä kirjoittanut 16.10.2022 klo 10:14

Todellisuudessa olen huonommassa kunnossa, sen huomaa siitä että kun olen puhunut naapureiden kanssa, minua soimaa. Aivan kun en olisi saanut sanoa sillä tavalla.

Käyttäjä kirjoittanut 22.10.2022 klo 09:34

Minulla on harhaluuloja ja aistiharhoja jotka eivät kunnioita ja hyväksy todellisuutta.

Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2022 klo 09:33

Minulla on kolme eri tilausta ÄX´n levykaupasta. Viikonloppuna tein kolme eri tilausta. Nyt odotan että soittavat ÄX´n levykaupasta, minulla on asiaa heille, jätin soittopyynnön.

Käyttäjä kirjoittanut 25.10.2022 klo 16:56

Sain tehtyä niin että kaikki kolme tilausta meni yhdeksi tilaukseksi, joka tulee 2 viikon kuluttua, koska yksi cd puuttuu ja täytyy odottaa että kyseinen cd tulee myymälään.

Ensi viikolla tähän aikaan voin tehdä veikkauksen pelit.

Sain tänään antikvaarin tilaukseni. Minulla meni säästöt tällä viikolla, pitää säästää lisää.

Käyttäjä kirjoittanut 30.10.2022 klo 15:49

Sain postissa cd´t joita sitten kuuntelin, raskasta musiikkia, tuntui kertovan hulluudesta, jota on monenlaista. Kaikki musiikki ei tiedosta olevansa hulluudesta. Osa on pelkästä vihasta.

Käyttäjä kirjoittanut 01.11.2022 klo 08:20

Viime yönä menin ja pelasin veikkauksen pelejä. Kun heräsin yöllä enkä saanut unen päästä kiinni.

Käyttäjä kirjoittanut 02.11.2022 klo 07:48

Join melkein pullollisen rommia, ja kaadoin loput pois viemäriin. Nyt olen selvinpäin.

Käyttäjä kirjoittanut 03.11.2022 klo 09:58

Saisimpa veikkaukselta sen verran rahaa että pääsisin matkoille!

Käyttäjä kirjoittanut 03.11.2022 klo 11:34

Olen tilannut musiikkia lisää.Heavy Metal Perse; Aikakirjat ja Jumalia paossa. Sekä jontti; Rahastusäänite.

Myös tilasin. Ajattara; Lupaus sekä Black Sabbath; Dio Years.

Nämä tilasin aiemmin. Ajattara; Kuolema sekä Amina; Upendo- Rakkaus.

Käyttäjä kirjoittanut 03.11.2022 klo 17:58

Skitsofrenia, syöpä, ja verenpainetauti. Josta tulee mieleeni etten sitten synnyttänyt uutta ns. skitsofreenista sukupolvea. Jolla olisi ollut tapumus skitsofreniaan, koska loukattu ylpeys tekee äidin hulluksi, ja on täyttä potaskaa ettei se tunnu siltä, kuin perunamuusi housuissa. Loukattu ylpeys on myös tyttären juttu, vaikka ei olisikaan äiti vielä, eikä loukattu ylpeys välttämättä siitä.

 

Käyttäjä kirjoittanut 05.11.2022 klo 12:32

Tilasin uudet kirjat vanhojen sotkettujen kirjojeni tilalle. Kari Kuula/Hyvä,paha ja synti.sekä Kari Kuula/Paholaisen biografia- pahan olemus, historia ja tulevaisuus, josta löysin seksuaalisia yhtymäkohtia elämääni menneisyydessäni. Nämä 2 kirjaa piti pitää puhtaina omista merkinnöistänsä, josta syystä joudun ostamaan uudet kirjat, jotta Heavy möly lakkaisi huudattamasta ohjeitansa mitä siihen kirjaan piti merkitä merkitystä! Kaikki tuntui olevan kiinni 3 eri tekijästä jotka eivät saisi yhdistyä siihen yhteen tekijään merkityksenään sylityksin, ja ettei saisi olla ihan yksinään. En osaa sitä oikealla tavalla merkitä merkitykseksi siihen kirjaan. Joten heitin kirjat roskiin ja aloitan alusta. Siihen tulee maksettavia laskuja, jotta saan uudet kirjat entisten tilalle.

Käyttäjä kirjoittanut 05.11.2022 klo 14:39

Tilasin uuden suomi-englanti-suomi sanakirjan, koska heitin pois monta sanakirjaa, joihin olin tehnyt merkintöjäni. Tarkoitus oli saada musiikki tuotanto menemään määrättyä merkitystä aivankuin itsestään, minulla oli sellainen illuusio-visio, jonka uskoin tarkoittavan totta jos merkitsisin nämä sanat, saisin mieleistäni musiikkia. Ei se pitänyt paikkaansa, koska minun haluni eivät mene muiden halujen mukaan kovinkaan helpolla. Nyt tyydyn pitämään kirjojani kirjahyllyssäni, vaikka eivät kaikki olisikaan ihan puhtaita pulmusia. Pitäisikö nekin heittää menemään?

Käyttäjä kirjoittanut 05.11.2022 klo 17:45

Minulla on tunne etten ole yksin, silloin kuin olen yksin, ja ettei tämä ole hyväntahtoista yhdessä eloa, minun elämässäni. Tämä tunne on kuin pirun varjo, joka liikkuu muassani, minne menenkin. Kokoajan se kerää lisää kannettavaa selkääni, kunnes vahvistuisin sen poistamaan itse selästäni. Ja minulla on TT - kuvaus ihan kohtapuoliin, jossa taas näkyy sellaisia pirun varjoja, joita sitten lääkitään minuun lääketieteellisesti. Kaikki käy yhteen sen kanssa, ettei minulla ole kirjaa, tai minulla on kirjaa, jota en lukenut. Pitikö minun lukea myös jotain vain muuta kirjaa. Älä nyt usko siihen piruun, joka varjoansa sinulle antaa, tai lainaa. Ja epäile vähän myös lääketiedettä, joka ratkaisisi kysymyksen tuliko muna ennenkuin kana. Ja mitä kana söi ja joi elääkseen pitempää kuin henkilökohtaisesti minä elän, ennenkuin kuoleman serenaadit vievät minusta voiton, ja kuolen pois tästä maailmasta. Syntyäkseni uudestaan maailmaan, jossain muualla toisessa kehossa.

Käyttäjä kirjoittanut 07.11.2022 klo 13:56

Kävin TT - kuvauksessa, nyt minua väsyttää, taidan mennä päikkäreille.

Käyttäjä kirjoittanut 08.11.2022 klo 08:17

Peruutin kirja tilauksiani. Ajattelin päästä halvemmalla, mutta sitten tilasin kuitenkin vielä yhden kirjan entisen sotketun tilalle. Ja merkitsin kättä pitempään muutamia sanoja.