Kyllä, lääkärit ja hoitajat nollanneet. Minä saan näkyjä, joita en ymmärrä aina. Tai päähäni ilmestyy asia, joka vaan selviää..ei aina heti, mutta ajan kanssa. En usko Jumalaan, mutta koen, että minua johdatetaan. Se pelottaa ja toisaalta on suurta rikkautta. Eräs tuttavani sanoi, että kun olin koomassa 1%mahdollisuudella selvitä elossa, että sieluni jäi auki ja nyt olisin kanava niille sieluille, jotka jostain syystä eivät ole päässeet eteenpäin. En tiedä onko asia noin. Juuri poisnukkunut läheiseni ilmaisee olevansa lähellä usein. Kun olin koomassa, lääkärit olivat käskeneet omaisieni hyvästellä minut, etten selviä...mutta jokin voima lähetti kattini koomahelvettiini, kyllä, ei se ollut taivaskokemus mistä puhutaan. Se oli kauhea, kieroutunut maailma..mutta, kun kattini tulivat pääni sisään aloin toipua. Ja tässä olen, pelkästään kattieni vuoksi. Olen pyytänyt kriisiterapiaa monelta eri lääkäriltä. En saa. Käskevät kirjoittaa asiat vihkoon, sulkea kannet ja unohtaa. Mutta ei se niin mene. Näin koomassa jo asioita, joita ei vielä ollut tapahtunut..mutta tapahtuivat oikeasti. Näin mm televisioelokuvan, joka sai myöhemmin tvensi-illan. Tiesin nimetä näyttelijät. Tiesin yhden laulajan itsemurhayrityksestä ennenkuin se tapahtui. Ja samalla minut laitettiin kokemaan autokolari paikallaolevana, vaikka todellisuudessa en ollut siellä. Minun pitää elää näiden koomamuistojen kanssa. Osa muistiani pyyhkiytyi täysin nuoruudestani ja lapsuudestani. Minä en enää ole minä. Tämä taitaa olla kolmas elämäni. Mutta kukaan ei usko näkyjäni..tai halua uskoa. Lääketiede ei tunne koomamaailmaa. Kun kuntoutusjaksolla uskaltauduin psykkalle puhumaan näistä, hän epäili olisiko minulla psykoosi..koenko halua satuttaa muita, koenko jonkun lukevan ajatukseni, en enää muista mitä kaikkea tenttasi..yritin sanoa, ettei näkyni ja ajatukseni ole koskaan ollut pahoja asioita...mutta ei kiinnostanut enenpää kuunnella. Syö kiltisti Mirtsapiinia ja ketipinoria ja ota opamoksia, kun ahdistaa...ei ne himmennä voimakkainta näkyäni kuolleesta tangokuninkaasta. Pieni tanssiorkisteri, vaalea silmälasipäinen solisti selin yleisöön..ja päässä ääni hokee kuollut tangokuningas..googlaamalla löytyi Sauli Lehtonen, mutta miksi tuli minun päähäni ja mitä pitäisi tehdä...ei ole vastauksia. Eikä lääkitys sammuta asiaa päästäni. On varmuus, että jotakin pitäisi tehdä, mutta en vielä ymmärrä mitä...
Tälläisiä peikkoja täällä. Kukaan ei välitä, vaikka kuinka pientä ihmistä pelottaa. Olen vaan se kissahöperö Dahliakukka, joka viihdyttää lukijoitaan.😭