Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.12.2016 klo 19:42

dahliakukka kirjoitti 30.12.2016 14:33

Hyvää uutta vuotta kaikille. Olkoon tuleva vuosi hyvä sellainen. Kevyempi kuormitetun mielen ja sydämen kantaa. Sydämen ja mielen rauhaa tulevaan vuoteen.

Kiitos!
Minua vaivaa kuin en kuule ääniä enää samalla lailla, tänään en ehtinyt saunaankaan.
Uutta vuotta pitää käydä vastaanottamassa.😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 31.12.2016 klo 14:04

Ole Jaana varovainen rakettien paukkeissa ja väkijoukoissa. Uhkakuvia kuitenkin langetettu Suomen päälle.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 07.01.2017 klo 10:21

Sain peukalooni palovamman sytyttäessäni raketteja.
Minulle on tullut naispuolisia ääniä, olen naisellistumassa, vaikka ei se teinipoika jätä minua rauhaan vielä, olen liian miehekäs silti.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 15.01.2017 klo 08:10

Voi tätä elämää, naisen täytyy yrittää ymmärtää itse itseään.
Olen siis saanut naispuolisia henkiä juttelemaan itseni kanssa.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 18.01.2017 klo 16:36

Minä muistan kuinka hankalaa oli alussa tulla toimeen itsensä kanssa, varsinkin kuin usein oli ihan erimieltä kuin halusi olla, omat ajatukset jäivät äänivyöryn alle.
Tuntui hankalalta pitää omista mielipiteistään kiinni, kuin vedenvaraan joutunut pelastusrenkaastaan tai surffilaudastaan, varsinaisesti vesikammoisen helvetti.
Sitä jatkui vuodesta toiseen, kuukaudesta toiseen...tuntuu vieläkin ettei se loppuisi vieläkään
jos en olisi päässyt muuttamaan muualle. Yli 30 vuotta siinä meni aikaa.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 20.01.2017 klo 15:15

Sain kamalan nuhan.🤨

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.01.2017 klo 16:32

Minulla oli viikon flunssa.

Käyttäjä Irja_Moniääniset (Vapaaehtoinen) (Suomen Moniääniset ry) kirjoittanut 06.06.2017 klo 23:34

Mitäs teille kuuluu jaana6 ja dahliankukka ? Kuinka kesänvietto on alkanut ? Entä maanvaiva, oletko ottanut uutta kissaa edesmenneen tilalle ?

Itselläni nyt kesäloma töistä ja flunssan takia olen sairauslomalla neljättä päivää, joten ei nyt mene ihan putkeen tämä kesäloma, mutta kyllä se tästä kohta paranee, niin flunssa kuin kylmä kesäkin, sillä tänään oli vihdoin yli 20 astetta lämmintä.

Kirjoitelkaa ihmeessä kuulumisia.😐

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.12.2017 klo 13:12

Aikaa on kulunut paljon kuin viimeksi kirjoitin tänne. Olen voinut hyvin, ei ole ollut häiritseviä
ääniä, mutta " ne tulivat nyt takaisin". Huomasin sen kuin " pelästytin naapurini" puhumalla
hänelle pesulasta. Sivupersoonani haluavat esiin taas " minusta riippumattomista syistä".
Ehkä " he" ovat yksinäisiä, näin " jouluna", tai muista syistä... mutta se on noin kiusallista,
kuin " ei voisi itse tiedostaa, näkeekö ja kuuleeko ihmiset minua, vaiko sivupersoonaani?"
Olen lähdössä " TENERIFFALLE VIIKOKSI" ja minun tulisi olla " LOMAILU KUNNOSSA ". 🙂
Jaana6

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 26.12.2017 klo 19:05

Pahin on nyt ohitettu ja maailma alkaa hahmoittumaan selkeämpänä edessäni. On tämä hyvä
palsta, kuin tänne saa kirjoittaa kaiken niinkuin haluaisi sen ilmaista, joka ei olekaan ihan
kaikkien mieleistä. Ne " minua riivaavat henget" ovat asettuneet jo " taka-alalle" ja huomaan
etteivät " he yritä kusettaa minua nyt enää."
Välillä on kuin " minun sukupuoleni edustajia kohtaan, olisi salaliitto."
Jonka " tarkoitukset, ovat ilmeisesti hyvin sukupuolellisia, tunto-astini mukaan."
Saattaa olla joidenkin suhteen päättyminen kyseessä, tai jotain vain samantapaista.
" JOS TÄDILLÄ OLISI MUNASKUT HÄN OLISI SETÄ."
Sääliksi käy, jos tädin pitäisi muuttua sedäksi, jotta hän voisi ymmärtää miehiä toisellalailla.
Treffi-palstat on tuota täynnä, miehet haluavat seksuaalista suhdetta mielummin ei tuttujen
naisten kanssa.🙂 Onko se järkeen käypää?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 27.12.2017 klo 15:21

Minusta tuntuu silti siltä kuin olisin vain osaksi minä itse, ja suurimmaksi osaksi jonkinlainen
turhaluulo. Tuolla suurimmalla osalla eli turhallaluulolla olisi silloin asiaa minulle, koska he
kokevat minut osaksi itseänsä, tämä kaikki johtuu varmaan tutustumisestani kanssaihmisiin
jotka ovat saaneet näin minusta tälläisen käsityksen, joka ei aina olekaan oikeassa, koska
minulla ei ole aina mahdollisuuksia kertoa kaikille kaikkea itsestäni. ☺️❤️ olen itserakas.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.12.2017 klo 05:02

🙂🌻 Heräsin tänään aikaisin, enkä saanut uudestaan unenpäästä kiinni. Mielessäni myllersi,
kissani tapa oksentaa, jota en oikeanlaisesti ole ymmärtänyt, ja tuskin tulevaisuudessani
tulenkaan ymmärtämään, mutta se liittyy kissani menneisyyteen, josta en tiedosta kaikkea,
koska kissani on löytökissa. Sain kissani kuitenkin omakseni virallisesti tehtyäni hänestä
ilmoituksen löytöeläinkotiin ja odotettuani vastausta aikani, syy oli se että kissa oli ollut minulla jo pitkään ja voi hyvin. Käytin sen rokotettavanakin eläinlääkärillä, joka oli siitä sitä
mieltä että se on hyväkäytöksinen ja ilmeisesti hyvässä kunnossa.
Olen siitä vähän huolissani, koska se ei syö, ja sittenkuin se syö, se hotkii ruokansa ja oksentaa, sitten se häpeää taas sitä pitkään, eikä syö kunnolla.
Siitä syystä minulla on pää taas täynnä asiaa pohtivia ajatuksia, joita kuuntelen oikein
mielelläni, ja ehkä opin tästä jotain ymmärtämään pikkuhiljaa.
Naapurini tulee hoitamaan kissaani, kuin lähden lomamatkalle, ja mietin paljon mitä sanon
hänelle, kuinka hänen pitäisi kyetä hoitamaan kissani. Ajatukseni, ovat aika häiritsevästi
pinnalla eli esillä, ottaen huomioon sen etten ole vielä puhunut siitä kenenkään kanssa,
aivankuin ajatukseni yrittäisivät kiirehtiä minua puhumaan asiasta naapureideni kanssa,
joka ei ole yhtään rakentava tapa, vaan saattaa johtaa todelliseen väärinymmärtämiseen.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.12.2017 klo 16:51

Kierrän ja kaarran yhtä naapuriani, jotenkin haluaisin ilmaista hänelle että olen lähdössä ulkomaanmatkalle, mutta koskaan ei tule sopivaa tilaisuutta. Minulla on välillä tosiaan
hankalia tilanteita, mutta pärjään hienosti, kuin en puhu liikaa, eihän kaikkien tarvitse tietää
että mitä olen aikonut tehdä.😳

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.12.2017 klo 16:30

Tänään viimeksi tuli sellainen tilanne että halusin muuttaa e-kontaktissa profiiliani koska
minun täytyi asiallistua.☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.01.2018 klo 10:28

Se on nyt uusi vuosi alkanut on uudenvuodenpäivä 1.1.2018 ja minulla on musta silmä,
satutin sen autonoveen, avatessani auton ovea lauantaina.😳