Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä kirjoittanut 16.03.2019 klo 13:36

Mietin.
Mikä on suurin toiveeni joka voisi toteutua? Haluanko sen toteutuvan?
Kuulostaa silti huonekalun hankinnalta, voisinpa ostaa lipaston. 🙂👍
En haluaisi kovin vaativa olla, mutta hienoa olisi saada uusi lipasto,
ei kovin suuri, mutta siinä saisi olla kaappi alla. ja laatikko päällä.🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 16.03.2019 klo 19:57

Mietin.
Miksi kaiken pitää olla niin samperin vaikeata? Joskus seksuaalisuuden puuskat
menevät ohitse, nyt ne vain lisääntyvät, ja ottavat menneisyyteni seksuaalisuuden
esille, aivankuin olisin lukemani eroottisen kirjaston kirjan päähenkilö, joka saisi
seksiä miehensä lisäksi myös muilta henkilöiltä, koska kiinnostusta heillä siihen on.
Samanlaiselta se kuulostaa kuin kälyni yllättävät puheet ruokapöydässä kuin olimme
Tallinnan risteilyllä minun täytettyä vuosia, ja menimme yhteen ravintolaan syömään.
En kykene itse kiihoittumaan moisesta ja jään ulkopuoliseksi aina eroottisista juttu
tuokioista. En tiedosta missä on minun rajani, ja kuka sen on pystyttänyt kiusakseni.
Todellisuudessa, härskit ja hävyttömät jutut eivät minuun vaikuta siten kuin pitäisi,
ja en koe rivojen puheiden hekumaa omakseni. Se saattaa minut vaarallisille vesille.
☺️❤️☺️😠😍

Käyttäjä kirjoittanut 17.03.2019 klo 10:37

Don' t tell me...
Älä kerro minulle...

Olenko joutanut keskelle jotain todellista " HULLUUTTA " joka vaatii minua olemaan paikallani eikä ylittämään " RAJOJA " joita he ovat vedelleet ilmaan niin etten saisi liikkua kotonani ihan vapaasti, tai tulen heidän " REVIIRILLENSÄ."

Käyttäjä kirjoittanut 17.03.2019 klo 16:34

Mietin.
Kuinka olen tyytynyt seksuaaliseen kieltäytymiseen jopa monta vuotta lähes kokoajan. Minulla on sellaisia päähänpinttymiä etten voisi harjoittaa seksuaalista toimintaa, koska olen voinut kieltäytyä seksistä jo monta vuotta, aivankuin se kieltäytyminen seksistä velvottaisi minut olemaan ilman seksiä lopun ikääni. 😍
Takaisin en noita vuosia saa, mutta voin tehdä loppuelämästäni toisenlaisen, jos haluan.😍

Käyttäjä kirjoittanut 17.03.2019 klo 18:41

MIETIN OMIA HALUJANI! 😍

Käyttäjä kirjoittanut 19.03.2019 klo 07:34

Mietin omia halujani.
Tähän seksittömyyteeni liittyen olisi hyvä ymmärtää tämän olevan normaalitila minun elämässäni. Minulla ei ole seksuaalisia harrastuksia, enkä harjoita seksuaalisuuttani. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 19.03.2019 klo 17:09

Mietin omia halujani.
Seksuaalisen kieltäytymisen lisäksi on muutakin elämää. Kuinka tulen toimeen muiden ihmisten kanssa ja onko minulla jotain vain yhteistä muiden ihmisten kanssa. 😍
Kuinka uskonto ja usko yhdistävät muiden ihmisten kanssa.😍
Kuinka koulutus ja työt yhdistävät muiden ihmisten kanssa.😍

Käyttäjä kirjoittanut 19.03.2019 klo 18:50

Mietin.
Mitä samankaltaista minussa on muiden kanssa. Asun yksin ja käyn vielä koulua. Kesällä se loppuu, ja alkaa kesäloma. Mitä sen jälkeen teen on hämärän peitossa. Käyn Tallinnan ristelyllä syntymäpäivänäni ja matinkylän rannalla juhannusta vastaanottamassa juhannuksena. Mitä muuta teen kesällä. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2019 klo 06:52

Madonna vain kaikuu korvissa vaikka ei ole musiikki päällä. Menneisyydestäni putkahtaa esiin LABA joka esittelee itsensä, silloin asuin Perkkaalla, en Karakalliossa eli Kartsissa. Sama juttu kuin kuka esittelee itsensä, kuin en asu enää siellä. Kamalan HENKILÖKOHTAISTA MUSIIKKIA. Johtuiko tämä musiikki siitä etten enää tanssinut niin paljon FIILIKSIÄNI, keitä nuo olivat?😝

Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2019 klo 18:48

Mietin.
Kuinka arka olen ollut seksuaalisuuteni suhteen, ja kuinka olen voittanut koskettamisen pelkoni. Ajattelin että jos en suostu, tulee vastaani väkisinmakaus, koska aloin pihtaamaan pilluani. Siitä syystä minun on nykyään vaikeata kuvitella olevani suostuvainen. En ole ollut seksuaalisesti kenenkään kanssa pitkään aikaan, koska pelkään niitä ISÄNI JUTTUJA joiden tähden olen monasti pettynyt mieheen ja miehiin jotka pitävät ISÄNI JUTTUJA pyhinä sanoina, joita heidät on luotu soveltamaan totuudeksi elämääni. Abortteja ja adobtioita ja jonkun toisen naimisesta on kysymys. Tunne pysyy samana, mutta kohde vain muuttuu. Siinä sitä tylsistyy katsoessansa kuinka paljon mies muuttui, ja ihmetellessänsä muuttuiko itsekin tuon verran. 😝

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2019 klo 16:26

Mietin.
Miten paljon erillaisia olivat ÄIDIN JA ISÄN JUTUT. Isän jutut olivat sellaisia kuin äitini oli, ja miten se ilmeni heidän yhteiselossansa. Äidin jutut olivat henkilökohtaisempia, hän oletti itse tietävänsä kuka nainen harrastaa seksiä. Usein minä en myöntänyt harrastavani seksiä. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2019 klo 21:39

Mietin.
Kuinka paljon elämääni vaikutti se etten osannut uida, ja tulin siihen johtopäätökseen että se vaikutti paljon, jäin jopa lapsettomaksi sen tähden etten uskonut lapsen kehittyvän kunnolla lapsivedessä mahassani, koska en osannut uida. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 23.03.2019 klo 13:58

Mietin.
Miksi aina tunsin olevani puussa kuin minulle ilmoitettiin raskaudesta ( 9. kuuta ).☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 23.03.2019 klo 21:36

Mietin.
Miksi luotin vaistoihini ja tunteisiini kuin oli kyse siitä että teenkö lapsia vai enkö. ☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2019 klo 11:00

Mietin.
Miksi aistini ovat nyt niin herkät. Kuulen kuinka liikuttaessani jalkaani housuni hankaavat tuolia vastaan. 😍