Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä kirjoittanut 08.03.2019 klo 09:44

Soitin eilen Kriisipuhelimeen, ja sain juteltua jonkun kanssa. 🙂👍
Tänään vähän parempi olo, mutta kusettaa kokoajan housuun, ja ääni latelee siitä tarkoituksiansa minkä takia minun pitäisi kusta housuuni. 🙂👍
Pitäisi käydä kaupassa, mutta tulin juuri ruuanjakojonosta kotiin. 🙂👍
Siinä minun tulevaisuuden kuvani. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 09.03.2019 klo 11:33

Tänään olen ihmetellyt kissaani joka jokaikisessä välissä pujahtaa rappuun naukumaan ja epäilen sen merkkaavan reviriään. Aina kuin yritän livahtaa ulos tupakalle, kissani on rapussa. Vaistojansa seuraten kissani tuntuu tietävän milloin olen lähdössä ulos. 🙂👍
Hallitus todella meni nurin. Mitä siitä seuraa 🙂👍? 🙂👍? 🙂👍?

Käyttäjä kirjoittanut 10.03.2019 klo 08:50

Hei.
Kohta on taas vaalit, ja pitää mennä äänestämään. Äänestän samaa kuin viimeksikin äänestin.
Ehkä ammattiihmiset osaavat tehdä työnsä. Ja varatuomarit tuntevat lakia, ja osaavat löytää sieltä ne kohdat joita pitäisi muuttaa. 🙂👍? 🙂👍? 🙂👍?

Käyttäjä kirjoittanut 10.03.2019 klo 10:07

Mietin.
Kuinka olenkaan saanut aikaisiksi epämääräisen yhtälön seksistä ja ihmissuhteista, ja tullut siihen tulokseen etten ole seksuaalisesti kuin veljeni avioseksin korvike, johtuuko se nimenomaan meidän etunimiemme samankaltaisuudesta kälyni kanssa. Vai vaikuttaako siihen nimenomaan muiden ihmisten suhtautuminen minuun seksuaalisena henkilönä, kuten kuvittelen olevan, koska olen yksin asuva, ja minulla ei käy miesvieraita joita voisi pitää mahdollisina seksuaalisina kumppaneina. Naisena seksuaalisuuteni olisi sitä. Haluaisinko etten olisi yksin ja minulla kävisi miesystäviä kylässä. En osaa sanoa, seksuaalisuuteni olisi silloin varmistettava, ja en tiedosta suorituspaineen terveydelle haitallisia paineita, ja osaa kääntää niitä hyviksi ominaisuuksiksi. Läheisyyden näin tullessa minulle tiedostetuksi, vain kyseinen kumppani puuttuu. Myöhemmin siitä syystä löydetyt kumppanit eivät käy, vain heille täytyy kyetä tekemään omat raaminsa, ja seksuaaliset suuntautumisensa. Täydellisesti ilman tämän kaltaisia raamituksia, kaikki tuppaa jäämään ystävyyden asteelle, eikä seksuaalisuuteni ole jostain minulle😮 käsittämättömästä syystä valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen elikä en edes osaa ajatella seksia, saatipa kiihoittua siitä ystävällisyyden 😮 siivin. 🙂👍? 🙂👍? 🙂👍?

Käyttäjä kirjoittanut 10.03.2019 klo 18:54

Mietin.
Kuinka saisin ystävyyden tuntumaan seksuaalisesti miellyttävältä ja nautinnolliselta elämässä, ja kuinka voisin kaikessa ystävällisyydessä antautua seksuaalisille nautinnoille vaikka tutun kaverin kanssa, vaikka en olisi halunnut häntä aiemmin tietoisesti tai olisin ohittanut omat tarpeeni aiemmin tietoisesti, syystä tai toisesta. Miksi en saisi olla valmiina seksuaaliselle nautinnolle jos tilaisuus siitä syystä ilmenee. ☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 11.03.2019 klo 21:39

Mietin.
Voisiko minulla olla mahdollisuuksia todella seksikkään miehen suhteen, kuin tänään kohtasin yhden todella seksikkään miehen, mieleni kehitti omanlaisensa version tapahtumista, ei jaana se sanoi. Vasta todella seksikkään miehen poistuttua paikalta, se alkoi ottaa minut mukaansa. Tälläinen ystävyys on minusta aika rasittavaa, joskus aikaisemmin se otti minusta mehut pois kokonaan nyt se tuntui vain tutulta, ja kuuntelin tarkempaa, huomasin siinä 2 eri mieltä olevaa miestä luulemani yhden tilalla. Eikö tämä mies tiedä olevansa seksikäs mies, vai eikö hän vain välitä siitä, ehkä se on luonnollista hänelle sellaisenaan ilman seksuaalista latausta, tai olenko minä asennoitunut jotenkin väärin häneen, kuin pidän häntä seksikkäänä miehenä. Todellisuudessa hän saattaa olla asiasta samaa mieltä kanssani. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 12.03.2019 klo 19:12

Mietin.
Miksi mies haluaisi ymmärtää kantani?
Miksi mies ei haluaisi tuhlata aikaansa minun kantaani?
Kaikki tämä on vapaaehtoista. Kenenkään ei tarvitse olla väkisin mukana.
Kenestäkään ei tehdä seksisymboolia, vastoin hänen tahtoansa. 🙂👍
Enkä ota huomioon kenenkään henkilökohtaisia toivomuksia ja tavotteita.
Haluan silti korostaa etteivät kaikki miehet ole seksikkäitä mielestäni. 🙂👍
Eivät edes kaikki ne miehet jotka kokevat olevansa sitä. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 12.03.2019 klo 19:49

Mietin.
Olenko liiallisen laiska ja mukavuudenhaluinen mielestäni ystävälliselle ja
seksikkäälle miehelle? Ja ymmärränkö sen erillaisuuden meidän välillä?
Ja olenko kokeilunhaluinen ihmissuhteiden suhteen? 🙂👍

Mietin.
Kuinka paljon kykenen joustamaan ihmissuhteissa?
Ja ottamaan muiden tunteet huomioon? 🙂👍

Mietin.
Vaikuttaako se ettei minulla ole omia lapsia ihmissuhteisiini?
Ja vaikuttaako se että muilla on lapsia heidän ihmissuhteisiinsa?
Ja missä menee anteeksi annon rajaaita? 🙂👍

Mietin.
Millaiseen ihmissuhteeseen olisin valmis?
Ja kaipaisinko siihen seksikkyyttä? 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 13.03.2019 klo 17:03

Mietin.
Ajatuksieni juoksua, jos sitä tapahtuu, ajatukseni pysähtyvät kuin etukäteen
katsomaan mieleni maisemia, ja ajatukseni eivät tuo uusia asioita mieleeni.
Tälläisen pysähtyneen olotilan saaminen aktiivisemmaksi on ruumiillisesti
työlästä. Tälläisen tilan aikana menee enemmän tupakoita ja tulee käveltyä
huoneessa edestakaisin ( josta kissani ei tykkää ). Vasta kuin olen päässyt
pois ankkuroidusta veneesta tyynellä selällä, voin alkaa ajatella muita asioita.
Meren ulapan olen jo nähnyt. Ranta tutuksi. Villiin viidakkoon minua viedään.
En tunne sieltä ketään kunnolla. Suomessa minä olen kuin kotonani, kaiken
lumen ja pakkasen armoilla, odottamassa kevättä ja kesää jolloin on vihreää,
ja lämmintä. Nyt vielä on kylmää ja pakkasta. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 14.03.2019 klo 09:11

Mietin.
Miksi ei mieleeni tullut että olen sisällä lämpimässä ja minulla on seuraa jonka kanssa voin harkita seksuaalista puolta? Miksi aava meren selkä kuin alaston vartalo, ja ranta ja viidakko kuin vastakkaista sukupuolta olisimme yhtä alastomina, ja villieläimet kuin itse seksuaalisuutemme. Juomassa kuin seksin harkinta. Kotona suomessa kuin
olisimme täällä. Kuulostaa paljon paremmalta. Ja yksinkertaisemmalta. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 14.03.2019 klo 13:54

Mietin.
Miksi pysähdyn harkintaan ja vaihdan makuualkovin keittiöön kuin tulee puhe seksistä?
Miksi istun keittiöön miettimään seksiä? Juomaan jotain vettä tai kahvia? Seksin sijaan?
Miksi en painele viidakkooni ja heittäydy rantahietikolle kuuntelemaan laineiden tuloa
ja menoa auringon hyväillessä kehoani. Sillä sitä se seksuaalisuus minulle taitaa olla.🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 14.03.2019 klo 17:29

Hei.
Olen päässyt töihin, voin säästää rahaa, päästä ehkä matkustelemaan loppu vuodesta. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 15.03.2019 klo 20:25

Mietin.
Nyt olen löytänyt sen langanpään jota kerimällä kaikki järjestyy. Ajatuksien potenttiaalisuuden tähden en ole kyennyt ajattelemaan ja käsittelemään asioitani enempää, kuin olen vain miettinyt vastakkaisen sukupuolen potenttiaalisuutta, enkä käsittänyt omansukupuoleni voivan olla potenttiaalinen. Järki tuntuu seisovan omalla sukupuolellanikin, eikä vain vastakkaisella sukupuolella, kuin potentiaalisuuden edessä. 😟

Käyttäjä kirjoittanut 16.03.2019 klo 09:45

Mietin.
Sukupuoleni potenttiaalia enemmän suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen. 😟
Muualla ilmenevä potenttiaalisuus suhteessa seuraavaaviin sukupolviin. 😟

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 16.03.2019 klo 13:30

🙂🌻