Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä kirjoittanut 23.02.2019 klo 18:33

Hei.
Lupauduin yhteen omantunnon tehtävään josta saattaa tulla vielä ongelmia minulle, samainen tehtävä on pyörinyt editseni monia kertoja, mutta nyt otin sen vastaan. Kyse on rahastonhoitamisesta. 🙂👍
Muuten olen tänään ollut aktiivinen, monessa suhteessa. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2019 klo 09:45

Hei.
Tänään on mieli maassa, huomenna alkaa koulu. En oikein tunnu heräävän millään. Ja totesin etten ole ainut joka vetää johtopäätöksiä naapureista heidän pitämänsä äänen perusteella. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2019 klo 20:04

Mietin kenet olen ottanut huomioon tunteinensa, ajatuksinensa, ja tekoinensa päivineen. 🙂👍
Jotenkin siitä ### on pakko ### irroittautua. Se tuntuu kuin ### hiukset päässäni ### olevan minusta ### kiinni. En voi ### muuta. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 25.02.2019 klo 17:24

Kissani ### on ollut leikkisämpi, ihan selvästi ### se on syönyt paremmin ### nyt, mutta olen silti huolissani ### sen ruokahaluista. 🙂👍
Eläimet kiintyvät ### ihmisiinsä, ja haluavat ### miellyttää näitä. 🙂👍
Ei niiden ### tarvitse ### silti ### uhrautua näiden ### vuoksi. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 25.02.2019 klo 19:54

Välillä seinät häipyvät ympäriltäni kuin olen sisällä, ja näen näyn miehestä joka yrittää olla välittämättä minusta. Näen myös näyn toisesta miehestä joka on välittävinään minusta. Mitähän tämä sitten tarkoittaa? Osaanko minä eroittaa nämä näkyjen miehet toisistansa?
Kunhan istun tietokoneeni ääressä, keittiönpöytäni toisella puolella, enkä mene lähellekään tiskipöytääni, niin en huomaa tiskipöytäni tarvitsevan huomiotani. 🙂👍 Kuulostaa epäilyttävästi edesmenneeltä isäukolta. 🙂👍 Nyt puuttuu vain se toinen nainen joka hoitaa talousaskareetkin paljon paremmin kuin minä. 🙂👍 Kuulostaa edesmenneeltä äidiltäni. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 26.02.2019 klo 18:11

Uskomattomia urheilu suorituksia, näen sieluni silmin. Ne eivät kiinnosta minua juuri lainkaan, mutta ovat tehneet itsestänsä tärkeitä.
😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮

Käyttäjä kirjoittanut 27.02.2019 klo 16:44

Ajattelen usein millaiseen paniikkiin ajan ihmiset, joita yritän kannustaa riittäviin suorituksiin.
Jos ymmärtäisin etten tee mitään väärää ajatellessani veljeni rakastelevan liian harvoin vaimoansa, sen sijaan että tekee työtänsä liian pitkään, ja on liian väsynyt rakastelemaan, voisin ajatella asiaa siltä kantilta. Olisi helpoittavaa huomata, etten saisi mitään pahaa aikasiksi, soimaamalla veljeäni avioliiton tarkoitusperistä. Ehkä minä siten tulisin vähän rohkeammaksi itsekin. Äitini teki sitä, eikä ollut veljeni suosiossa. Isästäni en tiedä, mitä hän on tehnyt, tai jättänyt tekemättä. Joka tapauksessa, veljeni on itse isä, eikä hän siitäkään ole paljoa perustanut. Ja hänen vaimonsa on äiti, ja on aina passaamassa lapsiansa. Todella mielenkiintoista se heidän perhe elämänsä, nyt äskettäin vanhin poika sai päähänpinttymän ettei hänen tyttöystävänsä ole tarpeeksi hyvä hänelle, olikohan se ettei tämä nainen synnyttänyt, kuin oli koira. Tiedä häntä, poikaa tässä varrotaan. Nuoremman pojan olisikin aika päästä sedäksi. ☺️❤️

Käyttäjä kirjoittanut 27.02.2019 klo 19:57

Olipas mielenkiintoinen moniäänisten livetapaaminen. Jäi mieleen paljon asioita joita olen ihmetellyt itsekseni, joista kirjoitin jotain sinne. Mielenkiintoiseksi se meni koska ihmiset kokivat samankaltaisia asioita kuin minä olin kokenut. Miten erillätapaa he reagoivat näihin ärsykkeisiin eli hallusinaatioihin, tai yliluonnollisiin ilmiöihin. Sääli vain etteivät kaikki tunne samoja ilmiöitä, siitä tulisi ihana kirkas auringon paiste. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 28.02.2019 klo 21:15

Mietin edelleen tuota veljeni ja hänen vaimonsa seksi elämää, ja tulen siitä johtopäätökseen etten ole paneutunut siihen riittävästi jotta tietäisin vaikuttaako se asiaan etten ajattele sitä, tai se ajattelenko sitä. Ongelmani on se etten ole seksuaalisesti tekemisissä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, vaikka minua vasten pitäisi seistä että tiedostaisin sperman purkautuneen. Ei tee mieleni sotkea vaatteitani miehen kanssa. Ehkä tiedostan sen vain jo vaikuttaneen veljeeni ja hänen vaimoonsa. Toivottavasti heidän onnellisuutensa on jatkuvaa.
Mutta epäilen olleeni asiasta liian aikaisin sitä mieltä, ja veljeni jättäneen hoitamatta avioseksinsä kokonaan, ja hänen vaimonsa tekeytyvän tyytyväiseksi. ☺️❤️☺️
Nyt kuin he ovat kahdestaan.

Käyttäjä kirjoittanut 02.03.2019 klo 10:17

Kehitänkö ongelmia siitä että lainasin kirjastosta 2 kirjaa seksin polte 1 ja 2. ☺️❤️☺️
On jotain muuta seksiä mietittävänä kuin veljeni avioliitto. ☺️❤️☺️ Siinä on tarkoin
määritelty mitä seksi on, ☺️❤️☺️ etten luule kaikkea seksiksi, vain sitä se on. ☺️❤️☺️
Hyviä luku hetkiä minulle kirjojen parissa. ☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 02.03.2019 klo 19:06

Olen aloittanut eroottisen kirjaston kirjan lukemisen. Siinä on yksityiskohtaisia kohtauksia seksin harjoittamisesta linnassa, ja se kertoo linnasta jossa suunnitellaan eroottista elokuvaa kuvattavan lähi tulevaisuudessa. Koska linna sinänsä on hyvin eroottisesti suunniteltu ja sillä on eroottiset vaikutukset asukkaisiinsa, ovat linnansa ostaneet henkilöt hyvin eroottisesti latautuneita, ja tyydyttävät toisiansa estottomasti. 🙂👍☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 03.03.2019 klo 11:25

Veljelläni on kohta syntymäpäivä ja ajattelin pistäytyä käymään kylässä. Veisinkö hänelle lahjaksi tekemäni puurokauhan ja ostamani termomukin, ehkä keksin jotain vielä. 🙂👍☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 03.03.2019 klo 17:35

Näyttää siltä että veljeni on töissä syntymäpäivänään, enkä voisi mennä kylään. ☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 07.03.2019 klo 09:13

Sain kuitenkin veljeni olemaan kotona sunnuntaina, jotta voin mennä kylään. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 07.03.2019 klo 17:37

Minulla on taas tosiaan kurja olo. Yritin tänään tavoittaa psyk. sh. psyk. pol.lta. En onnistunut.